Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:millainen karvoitus sulla on alapäässäsi ja ikäsi?

Vierailija
22.11.2012 |

Järkytyin, kun luin jonkun gynen tekstin, jonka mukaan 80 prosentilla hänen alle 35-vuotiaista asikkaistaan/potilaistaan on joko kokonaan posliini tai vaan muutama karva?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin, kun luin jonkun gynen tekstin, jonka mukaan 80 prosentilla hänen alle 35-vuotiaista asikkaistaan/potilaistaan on joko kokonaan posliini tai vaan muutama karva?

Vierailija
2/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kolmio jätetty, muuten kaikki pois. Vahaan noin kolmen/neljän viikon välein. En ikinä ajelisi, sänki on hirveä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 24v. Ja viimeisilläni raskaana.. En ylety/jaksa nyt siistiä.

Normaalisti sokeroin bikinirajat ja kesällä mennään kiitoradalla.

Vierailija
4/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 23.

Vierailija
5/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä 46 v

Vierailija
6/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummulla vaihtelevanmittainen pieni puska.

37v, 18v samassa suhteessa ja peitto heiluu

Vierailija
7/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 21v :)

Vierailija
8/78 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kai mallia äidin siskosta joka asui meillä sen talven ollessani 14. Sen jälkeen aloin ajella karvat säännöllisesti joka on jatkunut yhä.

Vierailija
9/78 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä olen kavereillani nähnyt (ikähaarukka n. 20-40v) niin YHDELLÄ ainoalla oli luonnontilainen rämemajava, muut kiitoradalla, posliinilla tai reilusti siistityllä varustettuina. Jopa äitini 53v on posliini.

Vierailija
10/78 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempää, ja "välistä", siis jalkojen välistä/pehvasta (sielä ei kyl paljoa ole ja ne vähät siis ajan pois) sheivaan ja aivan siinä mistä viiva alkaa nii siihe jätän pienehkön tupsun.

Ikää 21v.

On ollu posliinika kokonaanki ja täysin luonnontilassa, mulle se ois ihan sama oikeastaan ja koska mies tykkää eniten näin nii pidän siks tämmöösenä.

Vierailija
11/78 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmio häpykummulla. Lisäksi lyhennän sen alueen karvoja koska pitkät karvat tuntuu takertuvan ja kiskoutuvan alushousujen mukana.

Käytän höylää, mutta inhoan sitä koska karvani kasvavat jo päivässä takaisin ja yleensä en edes saa täysin sileää tulosta vaikka olisi uusi höylä. Vastakarvaan en aja koska siitä seuraa runsaasti sisäänkasvaneita karvoja sekä kipua ajeltaessa. Vahaaminen tai nyppiminen ei myöskään ole minulle vaihtoehtoja.

Sokerointia olen ajatellut joskus kokeilla kun lompakko antaa myöten ja saan aikaiseksi..

En tiedä miksi ajelen vaikka se on mielestäni epämukava toimenpide ja iso kutiaa hoidosta huolimatta.. Olen vain niin tottunut. Ennen alapää kesti ajelua paremmin ja oli sileämpikin.

Onkohan mun karvalaatu muuttunut? :D

Vierailija
12/78 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ns. rämemajava.

Kesällä jaksan just ehkä siistiä uikkarin rajat.

34v

Vierailija
13/78 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä posliinissa on niin kauheeta? En ymmärrä. Kuka niitä karvoja kaipaa?

Vierailija
14/78 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakkaat ovat jotain huippumalli-sarjasta, täydelliset-naiset yms. niin uskoisin tuon luvun olevan lähempänä sataa..

Vierailija
15/78 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v

Vierailija
16/78 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtava luonnontilainen pöheikkö!

Vierailija
17/78 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 v.

Vierailija
18/78 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmio häpykummulla. Lisäksi lyhennän sen alueen karvoja koska pitkät karvat tuntuu takertuvan ja kiskoutuvan alushousujen mukana.

Käytän höylää, mutta inhoan sitä koska karvani kasvavat jo päivässä takaisin ja yleensä en edes saa täysin sileää tulosta vaikka olisi uusi höylä. Vastakarvaan en aja koska siitä seuraa runsaasti sisäänkasvaneita karvoja sekä kipua ajeltaessa. Vahaaminen tai nyppiminen ei myöskään ole minulle vaihtoehtoja.

Sokerointia olen ajatellut joskus kokeilla kun lompakko antaa myöten ja saan aikaiseksi..

En tiedä miksi ajelen vaikka se on mielestäni epämukava toimenpide ja iso kutiaa hoidosta huolimatta.. Olen vain niin tottunut. Ennen alapää kesti ajelua paremmin ja oli sileämpikin.

Onkohan mun karvalaatu muuttunut? :D

Suosittelen että käyt muutaman kerran brassisokeroinnissa, niin karvanlaatu ohenee ja hentoisempana lähtee kivuttomasti irti.

Itse käytän kosmetologin palveluja 2kk välein. Sillävälin hoidan karvat pois Veetillä. Olen 39 ja tottunut olemaan "posliini".

Vierailija
19/78 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä posliinissa on niin kauheeta? En ymmärrä. Kuka niitä karvoja kaipaa?

Mun silmään posliini aikuisella naisella näyttää epäluonnolliselta, eikä todellakaan seksikkäältä. Mulle tulee mieleen, että onko omistaja jotenkin sairas, saanut sädehoitoa tai muuta vastaavaa. Siis tämä on ihan eka alitajuinen ajatus, vaikka tajuan kyllä, että suurin osa posliineista on sitä ihan omasta tahdostaan.

Vierailija
20/78 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 34 v. ja karvat käyn sokeroimassa noin puolentoista kuukauden välein. Eteen jätetään kolmio/kiitorata, muuten kaikki otetaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi