Mitä luokkakavereistasi tuli isoina?
Sattuuko joukkoon tosi menestyjiä, julkkiksia vaiko vain perus duunareita?
Miten itse pärjäsit?
Kommentit (14)
Lääkäreitä, opettajia, ammattiviulisti, pappi niiden joukossa joista tiedän. Niistä joista en tiedä arvelen tulleen niitä perusduunareita. Ainakin 20 vee aikoihin oli sen oloista meininki. Olivat työelämässä kun muut yliopistossa
Pari diplomi-inssiä, Biologi, ikuinen opiskelija, kokki.. kapiainen
siivooja, lähihoitaja x 2, sairaanhoitaja, elokuvaohjaaja, fyysikko, putkimies, merkonomi, tanssija, ammattiviulisti. Minusta tuli lääkäri.
Kaivoksen omistaja, maailmanmestari, kuljetusliikkeen omistaja, masentunut, kreikkalainen.
Kaivoksen omistaja, maailmanmestari, kuljetusliikkeen omistaja, masentunut, kreikkalainen.
Eikä se sitäpaitsi minua kiinnosta pätkän vertaa, vaikka olisivat jo kuolleet kaikki, mokomatkin koulukiusaat, pinnarit, idiootit ja luuserit, joiden mielestä rohkeuden ja kovistelun huipentuma oli jonkun kaljapullon salakuljettaminen rippileirille tai se kun "Lääkäri määräsi minulle lääkettä mutta minä en sitä ota, koska olen kovis".
ne jotka tiedän, ovat: 2 x hammaslääkäri, 5 x DI, likuntatieteen tohtori, biologi, 5 x opistoinssi, 2 x yo-merkonomi, juristi, veturinkuljettaja ja meitä kauppatieteijöitä on tietääkseni 2. Kymmenkunta on sellaista joista en tiedä.
-yksi ollut vankilassa (tapon yritys)
-yksi itsemurhan tehnyt
-sosionomi
-2x opettaja
-rakennusinsinööri
-yrittäjä
-radiossa töissä
-Siwan kassa
-2x kotiäiti
-hammashoitaja
-tradenomi
-vartija
-muutama duunari
-ja pari työtöntä
osa akateemisia, osa ei. Itse olen insinööri. En tiedä mitään traagista tai hurjaa menestystäkään.
- kielten opettaja
- sairaanhoitaja
- lähihoitaja x2
- automekaanikko
- rekkakuski
- kodinkonemyyjä
- ikuinen opiskelija
- optikko
- kuntosaliyrittäjä/personal trainer
Niin ja itse työskentelen pankissa
niin suurin osa kävi ammattikoulun tai kauppaopiston. Pari meni oikein AMK:hon ja jopa yksi taisi päästä Lappeenrannan teknilliseen yliopistoon. Ja on sitten pari haahuilijaakin joukossa, joilla ei vieläkään ole ammattia.
Paljon tuli ekonomeja, yksi laivan kapteeni, kemisti, luokanopettajia, insinöörejä ja dippinssejä, sairaanhoitaja, ikuinen opiskelija, työtön sossupummi... Aika moni meni yliopistoon, loput AMKkiin. Tietääkseni vain yksi syrjäytyi oikein huolella.
Kasvatustieteen maisteri
Lähihoitaja
Tohtoriksi väitellyt
Keski-Eurooppalaisen liikeyrityksen johtaja
Ay-liikkeen sihteerikkö
Perhepäivähoitaja
Homoyrittäjä
Sosiaalityöntekijä
Tehdästyöläisiä pari kpl
Kampaaja
Ohjaaja sosiaalialalle
Sairaanhoitsu saarimaahan
Kätilö
Aika hyvin tiedän vaikken ole ollut yhteydessä kuin yhteen ;9
Itse olen boheemimmasta päästä, toista alaa opiskelen jo korkeakoulussa. Kolme vakityöpaikkaa ollut ja olen irtisanoutunut kun olen muuttanut asuinpaikkaa ja maata :)
mitään eikä edes kiinnosta