Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko noloa tehdä siivoustyötä lisätyönä viikonloppuisin?

Vierailija
22.11.2012 |

mulla ois mahdollisuus päästä siivoojaksi viikonlopulle mutta mulla on joku ongelma että pelkään julkisella paikalla siivoamista. tulee olo että tuijotetaan ja arvostellaan ja katotaan että jaa tuo on vaan siivoja eikö se muuta tee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole noloa. Asennoidu niin, että olet ylpeä mistä tahansa työstä, mitä teetkin, ja olet ylpeä siitä, että teet sen hyvin.

Vierailija
2/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hienoa jos saat siitä lisätuloja. Tein itse pari vuotta sitten keikkaa ravintola-alalla perusduunini lisäksi ja siitä oli paljon apua kun meidän talous oli tiukilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompiakin asioita tässä maailmassa löytyy kuin työn tekeminen:)

Vierailija
4/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole noloa. Asennoidu niin, että olet ylpeä mistä tahansa työstä, mitä teetkin, ja olet ylpeä siitä, että teet sen hyvin.

Erityisen ylpeä voit olla tehdessäsi kahta työtä, et jää valittelemaan rahojen vähyyttä vaan teet jotain asialle!

Vierailija
5/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuottamattomista kansalaisista katsoo vielä oikeudekseen halveksia työtä tekeviä.

Those who matter don't mind and those who mind don't matter. Pätee moneen asiaan.

Vierailija
6/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen illalla parikkiksella eräällä ostarilla. Pimeällä näki hyvin ikkunoista kun yksi siivooja siivosi liikettä.

Mua hävetti oma ajatukseni: säälitti se ihminen vaikka olen itse siivonnut kokopäiväisesti kahden vuoden ajan, olin jopa tiiminvetäjä.

Ajatteli, että se siivoava nainen oli vamaan yh tai pienipalkkainen joka joutuu ottamaan lisätyön.

Vierailija
7/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä noloa työssä on??? Kunniallista työtä se siivous on! Tein vuosia osa-aikaista siivoustyötä ja välillä enemmänkin. Vastavalmistuneena kesti aikansa saada pysyvä duuni, joten siellä minä siivoilin iltaisin pätkätöiden lomassa.

Olen opettaja.

Vierailija
8/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä noloa siinä on? Ja kyllä rahalle aina löytyy aina käyttöä.

Vierailija
9/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaverini sitä halveksuvat ja ihmettelevät. Mutta eivät tiedä, että olen joka pennin sieltä säästänyt omistuskämpän käsirahaksi! Ihan pian mulla on oma kämppä, sen takia että olen tehnyt töitä!

Vierailija
10/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tekisi päivätyön ohella jotain extraa. Siivoustyötä on paljon tarjolla myös iltaisin ja viikonloppuisin... minuakin vaan mietityttää tuo häpeä.

Näin itsekriittisesti, minusta on todella hälyttävää, että pidän jotakin työtä nolona ja hävettävänä asiana, kun kuitenkin lähtökohtaisesti arvostan kaikkia ammatteja. Aika nopeasti muuttuisi elämä ankeaksi, jos siivoojia ei olisi. Mutta silti tuntuisi nololta tehdä itse ko. työtä. Kaksinaismoralismia, kai. Olisi varmasti ihan tervettä "siedättyä" ja hakeutua "noloon" työhön joksikin aikaa. Minäkin olen joskus opintojen ohessa siivoojan keikkaa tehnyt, eikä se silloin hävettänyt.

Vierailija
11/12 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on noloa olla siivooja mutta ei surkeiden känniflirttien (eli käytännössä ahdistelun) kohde jossain räkälässä (eli hienostoyökerhossa)?

Vierailija
12/12 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla helvetin huono itsetunto ihmisellä !!!!   jos ei siivoojia olisi hukkuisimme PASKAAN kaikki. Työ kuin työ , jos siitä maksetaan tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän