Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäsluokkalaisen poikaystävä

Vierailija
21.11.2012 |

Onko kenelläkään kokemusta noin neljäsluokkalaisen lapsen seurustelusta?

Kaupungilla käydessäni satuin näkemään, että tyttäreni kulki erään luokkalaisensa pojan kanssa siellä käsi kädessä ja halailivat. Kun kotona kysyin, että missä oli ollut, valehteli olleensa parhaan kaverinsa kanssa. En viitsinyt käräyttää valheesta, kun en oikein tiennyt miten asiaan pitäisi suhtautua. Hän ei ainakaan selvästi halua minulle poikaystävästään kertoa, mutta äitinä tietysti huolettaa kun on esikoinen kyseessä ja kaikki tämmöinen on uutta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri seurusteli tuon ikäisenä samanikäisen pojan kanssa. Se on tuollaista pussailua ja kiinnipitämistä. Ihan turhaan kuumotat lastasi tuosta asiasta.

Vierailija
2/11 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sen siis sanonut hänelle mitä olin nähnyt. Näin ajattelinkin, että on varmaan ihan viatonta. Ehkä on tosiaan paras olla ihan tietämätön koko jutusta. Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli siitä, että molemmat kuunneltiin pop-musiikista poikkeavaa musiikkia, ja kaverit kysyi josko alettais oleen (näillä sanoilla). Sit "alettiin oleen" ja tosiaan härskeintä mitä tehtiin, oli kädestä pitäminen.

Vierailija
4/11 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli siitä, että molemmat kuunneltiin pop-musiikista poikkeavaa musiikkia, ja kaverit kysyi josko alettais oleen (näillä sanoilla). Sit "alettiin oleen" ja tosiaan härskeintä mitä tehtiin, oli kädestä pitäminen.

Eikun, taidettiin me uskaltaa antaa nopeat pusut toisillemme :D

Mutta siis, ihan viatonta seurustelua se vielä tuossa iässä.

Vierailija
5/11 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuon ikäiset edes uskalla pussailla. Voi noita pikkusia...

Vierailija
6/11 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ihmetyttää sun munattomuutesi.

Sait lapsesi suoraan valheesta kiinni muttet reagoinut asiaan mitenkään. Mä olisin sanonut että haluaisko lapsi harkita vastaustaan uudelleen kun epäilen ettei puhu ihan tismalleen totta, ja jos ei vielä silloinkaan sano missä oikeasti oli, kertoisin että nähty on. 

Poikaystävästä viis, totta pitää pystyä puhumaan omille vanhemmilleen vielä tuossa iässä.

Vierailija
7/11 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 02:04"]

Sait lapsesi suoraan valheesta kiinni muttet reagoinut asiaan mitenkään. Mä olisin sanonut että haluaisko lapsi harkita vastaustaan uudelleen kun epäilen ettei puhu ihan tismalleen totta, ja jos ei vielä silloinkaan sano missä oikeasti oli, kertoisin että nähty on. 

Poikaystävästä viis, totta pitää pystyä puhumaan omille vanhemmilleen vielä tuossa iässä.

[/quote]Entä jos tuo poika on tytön paras kaveri? 

Vierailija
8/11 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2012 klo 21:27"]

Kaupungilla käydessäni satuin näkemään, että tyttäreni kulki erään luokkalaisensa pojan kanssa siellä käsi kädessä ja halailivat. Kun kotona kysyin, että missä oli ollut, valehteli olleensa parhaan kaverinsa kanssa. En viitsinyt käräyttää valheesta, kun en oikein tiennyt miten asiaan pitäisi suhtautua. Hän ei ainakaan selvästi halua minulle poikaystävästään kertoa, mutta äitinä tietysti huolettaa kun on esikoinen kyseessä ja kaikki tämmöinen on uutta.

[/quote]

Sinulla ei pitäisi olla lapsia. Onko sinulla myös tatuointi?

Vierailija
9/11 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 02:33"]

[/quote]

[/quote]

Eli on tatuointi! Ei vittu. Ja lapsia. Hieno esimerkki olet. Etkä osaa puhua lapsillesi.

Vierailija
10/11 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 03:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 02:33"]

[/quote]

[/quote]

Eli on tatuointi! Ei vittu. Ja lapsia. Hieno esimerkki olet. Etkä osaa puhua lapsillesi.

[/quote]

Äläpä vetele turhan rohkeita päätelmiä siihen, että et ole saanut vastausta kysymyksiisi. Luulen, että ap ei tosiaankaan roiku AV:lla vastailemassa miltei vuoden vanhaan ketjuun. Villi veikkaukseni on, että hän on ihan oikeasti järjestelemässä lapsensa asioita irl. 

Vierailija
11/11 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 02:04"]

[/quote]Entä jos tuo poika on tytön paras kaveri? 

[/quote]

Siinä tapauksessa oletan, että äiti olisi tunnistanut lapsensa parhaan kaverin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme