Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi, taisin antaa naapurille aika huonon ensivaikutelman.

Vierailija
02.12.2005 |

Yleensä olen kohtelias ja sivistynyt mutta eilen auton ovi oli jäätynyt kiinni ja viimein kun aukesi ei mennyt enää kiinni. Siinä sitten potkin sitä ovea ja huusin saa**na, v***u, pe***le, niin eiköhän naapuri seiso takana. Tervehdin sitten iloisesti, eikä täti edes vastannut, mulkoili vain.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mamma tuli kukkapuskan kera toivottaan tervetulleeksi asuinalueelle...

Ja mulla oli sellanen t-paita päällä jossa luki " mitäs vittua siinä tuijotat" ...

Hitto että otti päähän, vähän se katto hitaasti...

Vierailija
2/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään ihan todenmukaisen kuvan. Jos kiroilee kovaan ääneen keskellä katua tai pitää em. paitaa, niin se kertoo jo paljon. Mitä sitä antamaan totuutta parempaa kuvaa jollekin naapurille? Miksi ihmeessä pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

He olivat toiselta puolelta Suomea eka kertaa edes täällä...

Oli talvi ja minulla vanha Toyota, vm -77 Carina...

Siinä sitten raivosin kotterolle karvahattu päässä ja pilkkihaalarit päällä työkalut käsissä (en muista, mikä vika siinä juuri silloin oli).

Ei varmaan ollut kaunis ja ystävällinen vastaanotto... Ei nimittäin ole pieni kiukku kun minä karjun peltilehmälle tuomiota.

Vierailija
4/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin varmaan piereskelet ja kaivelet nenää julkisesti, mitä sitä nyt parempaa kuvaa antamaan, kuin onkaan...ap

Vierailija
5/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsetkaan ei toistaiseksi osaa lukea. Veli sen paidan mulle jostakin festareilta toi.

Vierailija
6/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjositko edes rouvalle kahvit? ois saattanu kahvitkin mennä väärään kurkkuun

Vierailija
7/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tosi hieno pipo päässä kun kävelen kylällä, Vitun päivänsäde lukee pipossa ;)

Mummot katsoo huulipyörylänä kun pukkaan meidän tuplia tuolla kylällä.

Luulevat mua joksiki huligaani-mammaksi! Mun mies aikoikin hommata mulle kesäksi jonkun lipiksen, jollain passelilla tekstillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi