Repikää tästä sitten huumoria siskot!
Olin jouluostoksilla. Mieheni oli kotona sillä aikaa tai siis piti olla kotona. Menin kotiin,koko talo tyhjä,ei ketään missään. Miehen känny pöydällä ja se soi. Siellä soitti anoppi. OLi hämmästynyt ,kun vastasin puhelimeen. Sanoi,että mieheni vei lapsemme sinne hoitoon,koska me menemme jouluostoksille. Sanoin,että olin yksin ja miehen piti olla kotona. UPS, hermostuksissani sitten tutkiskelin soitettuja puheluita ja löysin numeron,jonka sitten tarkistin soittamalla kyseiseen numeroon. Sielläpä vastasi nainen!Pistin luurin kiinni hätäpäissäni,mitäs nyt teen?Onko tämä jo varma,että kyseessä on toinen nainen???
Kommentit (53)
Juteltiin,se paska väitti,että meidän välillä ei ole enää kuin ystävyys. Se on rakastunut toiseen. Laitoin se ulos,en kestäny kuunnella. Olen yksin,täysin yksin ja kännissä. Taidan lähteä hakemaan lohdutusta baarista.
niinku tässä sitä kaipais. En ole laittanu mitään linkkiä tänne,enkä kirjottanu vähään aikaan,ku tosiaan juttelin sen paskapään kanssa. ap
että miten helvetissä sä voit soittaa salaiseen numeroon? Silloinhan puhelimessa lukee, että tuntematon numero on soittanut (tekstareissa nekin kyllä näkyy) eikä siihen voi mitenkään soittaa?
kuin kauan olitte yhdessä? kummalle jää lapsi? kerkesitte siitäki puhua? EN USKO!
Joo, mutta ainakin mulla soitetuissa numeroissa lukee " tuntematon numero" , pitäisköhän kokeilla voiko niihin muka soittaa - ei varmana voi, koska mitä " iloa" sitten olis salaisesta numerosta!
Luetun ymmärtäminen taas huopussaan.
Ei tollasta ukkoa kukaan tarvii. Ja porvoon huutelijat,se on mulle ihan sama uskotte tai ette,ei kiinnosta pätkääkää. Terve lähden nyt baariin.
Vierailija:
Terve lähden nyt baariin.
->ei ole mitään eroa, ei lue tuntematon tms. vaan ihan oma numero. Mutta numeron perusteella yhteystietojani ei löydy hakupalveluista.
saada vähän tilaa ympärilles ja päättää mitä ja miten aiot toimia, mitä pitää selvittää ym. Ja kaikessa vihassa, surussa ja pahassa olossasi toivon kuitenkin, että muistat kaikkein tärkeimmän: koita suojella lapsiasi kaikelta siltä paskalta mitä nyt velloo teidän välillä! Ja ajattelit mitä vain äijästä, hän on lastesi isä ja tärkeä heille. Ethän tuhoa sitä heiltä?!
Sinulle toivon kaikkea hyvää ja parempaa jatkoa! Aina on kuitenkin parempi tietää totuus kuin elää valheessa. Voimia, voimia ja jaksamista. Ja tervetuloa tänne palstailemaan jatkossakin kaikista porvoolaisista huolimatta, jos siltä tuntuu. Tämä paikka on tosiaankin sitä varten, että täällä saa tukea samassa tilantessa tms. olevilta.
vaimo joka oli jätetty mökille ja ukko väänsi pizzaa
Mut tommoiset porvoolaiset ansaitsisivatkin tulla katkeriksi yksinhuoltajiksi! :)
Vierailija: