Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä netistä voi tilata hyviä DIGIKUVIA???

Vierailija
02.12.2005 |

Eli voisko joku pikaisesti mulle vastata. Pitäs saada hyvälaatuisia kuvia ja mielellään aika nopealla toimituksella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole omaa tietokonetta.

T:ei ap

Vierailija
2/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no anteeksi huono ilmaisutaitoni, mutta tarkoitukseni on teettää digikuvista paperikuvia ja sitä siis tässä on tarkoitus kysellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitettiinko tässä nyt digikuvia perinteisten kuvien muodossa (printattuna)?

Vierailija
4/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan digikamera paljon kätevämpi, näkee heti onko kuva säilyttämisen arvoinen eikä tule epäonnistuneita kuvia.

Vierailija
5/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi suoraan katsoa, mitkä kuvat ovat onnistuneita ja poistaa turhanpäiväiset. Teettää sitten paperikuviksi vain sellaiset, jotka haluaa!

www.fotokioski.net on paikka, josta itse aiomme tilata.

Laita googleen hakusanaksi " edulliset digikuvat" niin saat monien firmojen tietoja.

Vierailija
6/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuvia on kivempi katsoa valokuva-albumista kuin tietokoneen näytöltä.

Vierailija
7/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,09 e per kuva + toimituskulut 3,50 e. Kuvat ovat minusta ihan hyvälaatuisia ja toimitus nopea.

Vierailija
8/8 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vastaa ja sanoo, että meiltä löytyy digikamera, tietokone ja tulostinkin, mutta haluaisin teettää niitä kuvia paperikuviksikin, vaikka ne koneella on tietenkin tallennettuna.