Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle mikä on hipsteri?

Vierailija
21.11.2012 |

Tällä palstalla olen tähän termiin törmännyt useamman kerran, mutta ei ole auennut minulle? Voisiko joku selventää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junantuomia alunperin, jotka ovat niin ollakseen ja asuvat mm. Kalliossa, puukäpylässä tai Kalasatamassa. Punavuori alkaa olla jo vähän mennyttä mutta sielläkin niitä vielä on. Tiedostavia punavihreästä näkökulmasta, mukaekologisia, eli lennetään lomille surutta mutta hifistellään elintarvikkeilla. Pukeudutaan mustaan ja päässä arkkitehtilasit, tai sitten hassunhauskan värikkäästi ja ironiaa tavoitellen varallisuudesta riippuen joko kirppisvaatteisiin tai suomalaiseen graafiseen designiin. Viihtyvät kaltaistensa seurassa ja kauhistelevat ns. tavallisia ihmisiä ja heidän tapojaan.

Vierailija
22/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Flow festareille siellä näet hipstereitä.

Joillain mieshipstereillä on viime vuosina ollut kokoparta, lasit ja lippalakki ruutupaidan kanssa, mutta se tyyli on levinnyt jo amisduunareillekin joten uskon että hipstereillä on jo jotain muuta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen pipo tai ironinen lätsä. Asuvat Helsingin kalliossa.

Vierailija
24/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsteri on kalliossa asuva boheemi vihervasuri, joka litkii yliopiston kahviossa lattea ja käy pari kertaa vuodessa Kreikassa leikkimässä oliivipuun alla jotain v*tun filosofia.

Vierailija
25/27 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käykö hipsteri tosiaan Kreikassa? Eikö Kreikka ole aika mainstream?

Vierailija
26/27 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te tämmösiä mietitte, aika 2009

Vierailija
27/27 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsteri on suomalainen tunnettu viiksekäs musiikki artisti, joka matkustaa Dubaihin salaa jotta fanit eivät tietäisi niin tapahtuneen. Hän ajaa myös koko yön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi