Mitä tarkoittaa jos joku tulee iskemään vs jos joku tulee vain juttelemaan kanssasi?
johtaako iskeminen aina siis treffipyyntöön tai puhelinnumeron kysymiseen? miten iskuyrityksen ja ystävällisen jutustelen erottaa toisistaan?
Kommentit (12)
No jos joku yrittää iskeä sinua niin silloin hän nimenomaan yrittää kysyä esim numeroasi, sinua kahville tai jatkoille ym.
Mutta jos juttelee vaan niitä näitä niin voi olla ihan vaan ystävällistä rupattelua
Mä ainakin (Miehenä) pyydän yhteystietoja kaikilta sukupuoleen ja ikään katsomatta jos juttu vaan luistaa ja tilanne on siihen otollinen/tarkoitettu. Mielestäni kyseessä voi olla ystävyyden molemminpuolinen siemen, naisten kanssakin on kiva antaa mahdollisuus tutustua.
Ilman siis mitään seksitouhuja ensimmäinenä mielessä, ihan vaan ihmisenä ja uutena kontaktina.
Varmaankin siitä että se toinen sitten ehdottaa niitä treffejä tai kysyy puhelinnumeroa. Lähtökohtaisesti nyt kannattaa suhtautua ystävälliseen jutteluun ystävällisenä jutteluna.
jos se yrittää iskeä, se pyytää sinua erikseen treffeille
Jutun sisältö vaikuttaa. Jos tulee ylitsevuotavia kehuja, todennäköisesti on iskuyritys. Jos taas juttu luistaa esim. kalastuksesta, toinen todennäköisesti haluaa ystävystyä.
Jotkut luulee että ihan ystävällinen small talk ohimennen on jo iskemistä. Itse siis en harrasta mitään iskemistä mutta lötisen jotain välillä ihan vieraillekin ihmisille ilman sen suurempia aikeita tai tarkoitusta. Jotkut alkaa heti paniikissa selitellä että mun vaimo tai tyttöystävä sitä ja tätä vaikka olisin kaupassa kommentoinut esim jotain uutuustuotetta, kirjastossa jotain asiaa ohimennessäni tms. Miehet siis. Naiset sentään ei heti luule iskijälesboksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin (Miehenä) pyydän yhteystietoja kaikilta sukupuoleen ja ikään katsomatta jos juttu vaan luistaa ja tilanne on siihen otollinen/tarkoitettu. Mielestäni kyseessä voi olla ystävyyden molemminpuolinen siemen, naisten kanssakin on kiva antaa mahdollisuus tutustua.
Ilman siis mitään seksitouhuja ensimmäinenä mielessä, ihan vaan ihmisenä ja uutena kontaktina.
Vähän epäilyttävältä tai epätoivoiselta kuulostaa, jos pyytää yhteystietoja ihan kaikilta tapaamiltaan.
Työpaikalla jutellaan, lähinnä kahvitauolla. Iskeminen tapahtuu deittisovelluksissa.
Mua ei ole koskaan isketty muuta kuin nyrkillä.
Iskijän tuntee siitä että se lipoo kieltä ja ehdottelee sopimattomia. Yleensä kännissäkin.
johtaako iskeminen aina siis treffipyyntöön tai puhelinnumeron kysymiseen? miten iskuyrityksen ja ystävällisen jutustelen erottaa toisistaan?