Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehesi mennä melkein 2 v.lapsenne kanssa viikoksi ulkomaille?

Vierailija
21.11.2012 |

Ilman sinua kun et pääse töiden takia mukaan?

Mies osaa tietenkin kaiken kuten äitikin mutta "kärsiikö" lapsi jos ei näe äitiä viikkoon?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissussa, joskus jopa 2 viikkoa. Ei ole lapset kärsineet.

Vierailija
2/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olisikin tuollainen yksinäisyys vaihteeksi ja viikkohan on tosi lyhyt aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pitää vain kestää se ettei lapsi kärsi ollessaan isän kanssa.

Ja tuo verbi "antaisitko". Ap, onko sinulla ja miehelläsi sellainen suhde, että jos kiellät häntä tekemästä jotakin, niin hän tottelee? Mihin kaikkeen miehesi pitää pyytää sinulta lupa?

Vierailija
4/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska uskon, ettei ole 2-vuotiaalle hyväksi olla kummastakaan vanhemmasta erossa viikkoa. Tosin mieheni ei olisi koskaan tällaista ehdottanutkaan, koska on samaa mieltä.

Vierailija
5/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä on suomalainen. Ulkomaalaisen isän kohdalla miettisin hiukan tarkemmin.

Vierailija
6/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsemme ovat olleet isän kanssa mökillä kun lapset olivat alle 2 v. Mikä tässä on se keskeinen asia - ulkomaat vai se, että lapsi viettää aikaa isänsä kanssa?

Vierailija
7/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen tulevaisuus on pilattu, jos on erossa yii 5 tuntia äidistä ennen kuin täyttää 18 v.

Vierailija
8/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen tulevaisuus on pilattu, jos on erossa yii 5 tuntia äidistä ennen kuin täyttää 18 v.

Vierailija
9/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi olla erossa tärkeimmästä ihmisestään eli äidistään päivän/ikävuosi. Eli 2-vuotias voi olla erossa äidistään 2 päivää.

Vierailija
10/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei mies haluaisikaan viedä niin pientä niin pitkäksi aikaa eroon äidistä.

Vierailija
11/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun samanikäinen kotihoidossa oleva lapseni varmaankin oireilisi, jos ei näkisi minua viikkoon. Ja minä kuolisin ikävästä. Olen itse vienyt lapsen reissuun ja hän on ollut erossa isästään pisimmillään lähes kaksi viikkoa, mutta tilanne on minusta aivan eri, koska isää lapsi näkee arkisin muutaman tunnin hereillä ollessaan.

Vierailija
12/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo verbi "antaisitko". Ap, onko sinulla ja miehelläsi sellainen suhde, että jos kiellät häntä tekemästä jotakin, niin hän tottelee? Mihin kaikkeen miehesi pitää pyytää sinulta lupa?

Ei meillä ainakaan vie kumpikaan lasta yhtään mihinkään, jos toinen kieltää. Eli kyllä meillä kysytään lupa puolin sun toisin. Mä pyydän mieheltä luvan tainno oikeastaan kysyn, esim. haittaako, jos me lähdetään lapsen kanssa uimaan, jos hän on kotona? Samoin, kun mies kysyy luvan minulta toisin päin. Aika harvoin tulee kieltävää vastausta, lähinnä luvan kysyminen on varmistus siihen, ettei ole kummallakaan muuta menoa suunniteltu valmiiksi.

Vierailija
13/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän on lapsen isä! Varmasti lähentää isän ja lapsen välistä suhdetta.

Voisin hyvin antaa myös isovanhemmille ja kummeille. Tai jommankumman vanhemman sisaruksille.

Vierailija
14/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä kotona lapsen kanssa vai pidättekö lomat eri aikaan?

Toki jos lapsi on siihen asti ollut 24/7 kiinni äidistä, voi viikon repäisy olla aika paljon. Mutta jos lapsi on isän kanssa, niin viikon matka ei paljon muuta tilannetta. Ja jos lapsi on hoidossa, niin eiköhän se viikon loma tuon ikäiselle kompensoi sen, että on erossa äidistä.

Vierailija
15/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi on kotihoidossa. enkä välttämättä muutenkaan, mun mies on aika huithapeli

Vierailija
16/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin muita kuin lapsiin littyviä asioita. "Pyytää/ antaa lupa" on eri asia kuin "kysyä" tai "sopia". Se, millaisia sanoja käyttää, paljastaa millaiset asenteet ovat.

Meidän lapset ei ole kärsineet siitä, että heillä on sekä isä että äiti, sen sijaan että heillä olisi kaikkivoipa, uhrautuva äiti ja etäinen isä.

Ei meillä ainakaan vie kumpikaan lasta yhtään mihinkään, jos toinen kieltää. Eli kyllä meillä kysytään lupa puolin sun toisin. Mä pyydän mieheltä luvan tainno oikeastaan kysyn, esim. haittaako, jos me lähdetään lapsen kanssa uimaan, jos hän on kotona? Samoin, kun mies kysyy luvan minulta toisin päin. Aika harvoin tulee kieltävää vastausta, lähinnä luvan kysyminen on varmistus siihen, ettei ole kummallakaan muuta menoa suunniteltu valmiiksi.

Vierailija
17/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuoden vanhasta asti ollut isänsä kanssa lomilla, tosin viikon kestävillä kotimaan lomilla. Asumme siis ihan perheenä, mutta olen vain joutunut itse vaihtamaan työtä sen verran usein, että ei ole ollut lomia, miehellä on ollut mahdollisuus mennä ja lähteä reissuille, ja mielellään on ottanut pojan mukaan.

Vierailija
18/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi olla erossa tärkeimmästä ihmisestään eli äidistään päivän/ikävuosi. Eli 2-vuotias voi olla erossa äidistään 2 päivää.

Olisiko muka toiseen suuntaan ok? Kyllä se isä on monessa perheessä ihan äidin veroinen.

Ap:lle sanoisin, että riippuu tosi paljon lapsesta. Toinen voi, toiselle tulee iso ikävä. Mutta pilalle et lastasi viikon lomalla saa.

Vierailija
19/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut viikon lasten kanssa reissussa ilman isää.

Vierailija
20/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on tottunut olemaan minun kanssani aina. Lapseni (ulkomaalainen) isä ymmärtää varsin hyvin perusteluni asiassa. Muuten antaisin kyllä mieluummin ulkomaalaisen isän viedä lapsen kotimaahansa kuin suomalaisen ulkomaille siinä mielessä, että omassa kotimaassaan osaa toimia poikkeuksellisissakin tilanteissa ja on paremmin turvassa kaikenlaiselta huijaukselta ja hyväksikäytöltä. Tietenkin, jos isän kotimaa olisi joku Nigeria tai sotaakäyvä maa tms., ei sinne olisi asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän