Sohaisen nyt ampiaspesää ja saan kuraa niskaan...
Mutta moni nainen valittaa kun seksielämä hiipuu ja mies ei huomioi. Rakkautta ei tunnu olevan. Mies nauliintuu koneelle eikä vaimo kiinnosta.
Katsopa peiliin... onko siellä lihonut, verkkareissa kulkeva äiti. Jonka valkoiset maxi slogit ovat jo harmahtavat ja jonka rintaliivit ovat nähneet parhaat päivänsä.
Katsooko peilistä kiukkuinen naama. Jolle maistuu liian hyvin herkut. Jonka kulmakarvat rehottaa, säärikarvoista ja bikinirajasta puhumattakaan. Jonka kasvoilla ei meikkiä näe kun ehkä jouluna ja juhannuksena. Joka tuoksuu hielle. Jonka tukka on rasvainen ja aina sykkyrällä niskassa.
Olin itse joskus tällainen venykalsari-mamma... mutta enpä ole enää. Aloitin kuntoilun ja laihdutuksen. Syön järkevästi. Olen ostanut ihania ja naisellisia alusvaatteita ja muita vaatteita. Kulmat siisititty, hillittty meikkiä. Muutkin karvat trimmattu :D Kampaajalla käyty ja pitkät hiukset usein auki. Hajuvesiä on useita. Olen opetellut olemaan positiivinen. En valita .
Ja kas, seksielämä on ihan huippu. Mies on huomaavainen ja kehuu paljon. Tekee kotitöitä. Pitää kuin kukkaa kämmenellä. Ei paljon netti enää kiinnosta :D Ja muuten , muutkin miehet kaupungilla katsoo perään ;)
Kommentit (40)
mikä auttaisi kun en itse jaksa eikä kiinnosta?
kun on sen kohdan aika niin voin heittää sitä kuraa niskaasi
*sohaisua odotellessa*
Mutta moni nainen valittaa kun seksielämä hiipuu ja mies ei huomioi. Rakkautta ei tunnu olevan. Mies nauliintuu koneelle eikä vaimo kiinnosta.
Katsopa peiliin... onko siellä lihonut, verkkareissa kulkeva äiti. Jonka valkoiset maxi slogit ovat jo harmahtavat ja jonka rintaliivit ovat nähneet parhaat päivänsä.
Katsooko peilistä kiukkuinen naama. Jolle maistuu liian hyvin herkut. Jonka kulmakarvat rehottaa, säärikarvoista ja bikinirajasta puhumattakaan. Jonka kasvoilla ei meikkiä näe kun ehkä jouluna ja juhannuksena. Joka tuoksuu hielle. Jonka tukka on rasvainen ja aina sykkyrällä niskassa.
Olin itse joskus tällainen venykalsari-mamma... mutta enpä ole enää. Aloitin kuntoilun ja laihdutuksen. Syön järkevästi. Olen ostanut ihania ja naisellisia alusvaatteita ja muita vaatteita. Kulmat siisititty, hillittty meikkiä. Muutkin karvat trimmattu :D Kampaajalla käyty ja pitkät hiukset usein auki. Hajuvesiä on useita. Olen opetellut olemaan positiivinen. En valita .
Ja kas, seksielämä on ihan huippu. Mies on huomaavainen ja kehuu paljon. Tekee kotitöitä. Pitää kuin kukkaa kämmenellä. Ei paljon netti enää kiinnosta :D Ja muuten , muutkin miehet kaupungilla katsoo perään ;)
että mies pysyy kiihkeänä:)
Sloggivaimo 18 jo 18 vuotta ja vieläkin kiihkeä seksielämä
Mulla on ollut sellaiset ihan suhteen kiihkeästä alusta asti?
jälkeen, ei olisi mies jättänyt.
Jokainen nainenhan intohimoisesti haluaa miehen, joka menee heti vieraisiin kun lapsi kuolee ja nainen surussaan antaa sängen kasvaa alapäähän.
Oikein jokanaisen ihannemies, eikös vaan?
Niin, kaatuu jos suhde ei kestä.
Mikään ei ole niin kova suhdetestaaja kuin lapsen kuoleminen.3
Otan osaa!
En käytä meikkiä, puen miten haluan ja säärikarvojakin on. On hiukka tuota painoa kertynyt. Mutta kappas! Seksielämä on mitä huikein! Mieheni on huomaavainen, kehuu, tekee kotitöitä, kohtelee kuin kukkaa kämmenellä! Ja prkl, muut miehet kyttää perään kaupungilla ja pyytelee puhelinnumeroa ;)
Se mistä tämä johtuu, on kuulemma yksinkertaisesti minun itsetunnosta, mikä saa minut olemaan seksikäs. Moni kommentoi, etten tarvitse seksikkäitä alusvaatteita, vaan voisivat ottaa minut itselleen tuosta noin vain.
Harmi, että sun pitää tehdä töitä sen eteen, että edes oma mies haluaa sinua. Mun ei tarvitse :(
mutta miksi olet ikinä liikkunut hieltä haisten, heti kun tuoksahtaa vähänkin niin suihkuun. Vaikka se vauva kaukalossa lattialla. Samoin rasvaiset hiukset, parissa päivässä ei terve hiuspohja rasvoitu yök. Ja kiukkuinen olen todella harvoin.
Nykyään siis esität (opeteltu positiivisuus) ja haiset hajuvesille (tiedän monta miestä mm omani jotka eivät pidä hajuvesistä).
Mun mies on aina ollut ihana, ikävä että sun pitää esittää miehellesi että hän olisi.
(se huonompi vaihtoehto siis), mut ei seksi ole missään välissä loppunut. Välillä ihmetyttää eikö tuo oikeasti huomaa onko säärikarvoja vai ei. Mutta toisaalta tietokone kyllä kiehtoo miestä myös, muuttuisiko se jos nyppisin kulmakarvat?
Mutta kyllä tossa perää on. Koskee useita sekä miehiä, että naisia. Kyllä sitä pidemmän päälle katsoo mielummin huoliteltua ihmistä, mutta eihän nämä asiat kaikille ole tärkeitä. Ei se silti mielestäni kenestäkään pinnallista tee, jos haluaa että puoliso huolehtii itsestään, kunnostaan ja terveydestään. Nämä kun monesti kulkevat käsi kädessä sen freesin ulkonäön kanssa. Puhumattakaan siitä omasta fiiliksestä ja hyvästä itsetunnosta, joka ihmisestä huokuu silloin kun on hyvässä kunnossa. Se se vasta seksikästä onkin!
Mutta kyllä tossa perää on. Koskee useita sekä miehiä, että naisia. Kyllä sitä pidemmän päälle katsoo mielummin huoliteltua ihmistä, mutta eihän nämä asiat kaikille ole tärkeitä. Ei se silti mielestäni kenestäkään pinnallista tee, jos haluaa että puoliso huolehtii itsestään, kunnostaan ja terveydestään. Nämä kun monesti kulkevat käsi kädessä sen freesin ulkonäön kanssa. Puhumattakaan siitä omasta fiiliksestä ja hyvästä itsetunnosta, joka ihmisestä huokuu silloin kun on hyvässä kunnossa. Se se vasta seksikästä onkin!
Täällä takerrutaan aina pikkuasioihin. Ei niissä sloggeissakaan mitään pahaa ole, mutta jos ei pidettäisi enää niitä rikkinäisiä ja harmaita. Jos ei välttämättä vietetä tunteja peilin edessä, niin jos nyt kumminkin suihkussa käytäisiin. En ymmärrä tätä suomalaista ajattelutapaa, että kun "mennään jonnekin", tälläydytään, mutta jos ollaan "vain kotona", ei ole mitään väliä miltä näyttää ja mille haisee. Mulle mies ja lapset ovat elämäni tärkeimmät ihmiset ja sen verran heitä kunnioitan, etten löyhkää hielle :)
Peitän kohtalaisen kauniin vartaloni rumiin vaatteisiin, vapaapäivinä laiminlyön hygienian täysin, enkä edes aio ostaa meikkejä. Näin meillä.. Mies kyllä panisi vaikka joka päivä sotasuunnitelmastani huolimatta. Jospa se löytäisi jonkun toisen.. Ihan väärinhän tämä on miestä kohtaan.
alushousuilla on- ei kai kukaan rakastele alushousut jalassa?
Joo joo,miehet haluaa katsoa ja riisua palapala.. no meillä ei mitään merkitystä.Mies ei edes juuri huomaa jos on jotkut pitsipökät jalassa, sanoo vain että vieläkö sulla on housut jalassa.....menen muutenkin aina alastomana aamutakki päällä makkariin(siis illalla)ja heitän sitten aamutakin pois ja menen sänkyyn,alasti. Se mitä päivällä on vaatteiden alla niin sitähän ei mies näe. Muutenkaan minun mieheni ei välitä mistään seksihepenistä,itse voisin kyllä niistä syttyä mutta kun tiedän ettei toiselle ole merkitystä,niin eipä niihin sitten viitsi panostaa.
Sitten tuosta muusta: olen kyllä samaa mieltä kuin joku tuossa edellä sanoi,että varmaan se suurin muutos oli ap:lla siinä positiivisessa asenteessa. Meillä on myös ollut ongelmia silloin kun olen ollut stressaantunut,alakuloinen ja itseeni tyytymätön,koska se heijastuu kaikkeen. Ei tarvitse muuttua ulkoisesti juuri mitenkään,kunhan sisältä ruhdistäytyy niin homma alkaa skulaamaan.Eli kun itseensä on tyytyväinen niin homma toimii paremmin ulospäinkin.
Mutta kyllä meillä on sitä seksiä siitä huolimatta, eikä seksielämä ole hiipunut.
Suklaata tässä mussutan, karvoja en edes aoi trimmata kuin ehkä koiralta, meikkiä en käytä varsinkaan juhanuksena, enkä ensinkään jouluna, ihanannaisellisia alusvaatteita on ollut viimeksi 1980-luvulla... Rintaliivien ja sloggien lisäksi jopa hiuksetkin alkavat olla hieman harmahtavat.
Jos et usko, että kiinnostusta riittää silti toisinaan yli tarpeen, niin sehän taas ei vähääkään minua liikuta. Olen täysin tyytyväinen itseeni ja elämääni tällaisena.
Verkkareita en tosin omista, lainaan niitä tarvittaessa lapsilta, mutta muunmallisia lökäpöksyjä kyllä.
nainen aina haluaa miehen tekevän aloitteen ;)
Mutta muutoksen käynnistäjä voit olla sinä itse.
Olen itse aloittajan kanssa samaa mieltä.
Ei voi odottaa toiseltakaan enempää kuin mitä itse antaa ja toisaalta, olsiinko tosiaan kiinnostunut itse itsestäni miehenä jos näyttäisin verkkarimammalta? I don´t think so. Vaikka mies ei älyäisi itse panostaa yhtä lailla itseensä pyyteettömästi, niin voi silti itse yrittää. Sitä paitsi, naisen itsearvostus lähtee usein siitä miltä näyttää/ antaa itsensä näyttää. Kyllä se ulkonäköön satsaus tai satsaamattomuus näkyy suoraan itsensä arvostamisessa ja aiheuttaa kierteen siitä, että rupsahtaneena ei enää olekaan peilissä mitään mitä arvostaakaan... Ja itsetunto taas on suur tekijä seksielämän laadussa. Jos ei itse tunne itseään hotiksi, niin eipä seksikään huvita. Ja silloin ei ole hotti miehenkään mielestä.
Niin naiset kuin miehetkin tuntevat vetoa itseään arvostavaan ja siltä näyttävään ihmiseen. Jotain se kertoo jos antaa itsensä rupsahtaa. Joten kannattaa satsata itseensä, sillä on myötävaikutusta myös toiseen.
Eikä s eole vain pinnallista, se on hyvää lisää sille, että on ja pyrkii olemaan myös hyvä tyyppi sisältä. ja useimmiten, jos voi hyvin fyysisesti, voi paremmin henkisestikin eli sisältä! Ja se näkyy luonteessa ja asenteessa.
Ihana ap.
Ennen lapsia mä olin tuollainen sloggimamma. Vähän pulska, kulahtaneet alushousut, en meikannut, hiukset oli mitä oli. Mies kävi kuumana koko ajan!!!
Lasten syntymän jälkeen aloin kiinnittää huomiota itseeni. Aloin urheilla ja huolehtia itsestäni, pukeuduin kauniisti, olen hoikka, kauniit hiukset, huoliteltu jne. Moneen vuoteen en silti saanut omalta mieheltä mitään huomiota. En, vaikka päälläni olisin seisonut ne kauniit alusvaatteet päällä ja pillukarvat ajeltuina...
Muilta miehiltä sitä huomiota sitten tulikin. Petin. Ja kas, omaakin miestä alkoi kiinnostaa.
Että mitä tästä opimme? Pettäkää kaikki miehiänne, niin jopas alkaa sängyssä tapahtua omankin miehen kanssa ja kuulette kaiken päivää kehuja!
Vai olisko niin, että ei kannata yleistää? Jos ap sulla toimi tuollaiset keinot, niin miksi luulet että muillakin toimii?
miehen kiinnostuksen loppumisesta:) Olen aina pitänyt itsestäni huolta ja mieheni samoin ja tottakai se vaikuttaa haluihin ja kiinnostukseen toista kohtaan! Eikä lapset (meillä 4) tai haastava työ (kummallakin) ole mikään tekosyy rupsahtaa.
Toki kotona usein ollaan "löpöttimissä" mutta silti perushuolto pitää olla kunnossa (juuri nuo säärikarvat, kulmat, kuluneet sloggit jaiks, laittamattomat hiukset jne jne kondiksessa aina).
Paranee vain vanhetessaan, ikää meillä +/-50v
Toiset on juuri sellaisia, että kun nainen on synnyttänyt ja väsynyt ja ei jaksa eka viikkoina pitää huolta itsestään, mies juoksee heti vieraisiin ja syyttää siitä vaimoaan.
Samoin jos nainen sairastuu ja siksi rupsahtaa. Tai jostain syystä kiirevuosina ei jaksa sitä alapäätään ajella. Mies käyttää tätä syynä ja kipaisee panemaan naapurin naista.
Itse en tuollaista miestä halunnut, joten valitsin toisin.
Meillä on ollut surua ja murhetta ja väsyneitäkin on oltu. Aina ei ole jaksanut pitää niin kamalasti huolta itsestään. Silti on mies halunnut ja antanut huomiota ja olen edelleen hänen elämänsä nainen.
Elämä on valintoja. Minä valitsin miehen, kenelle olin tärkeä muutenkin kuin alapääkarvoituksen takia tai onko kulmat muistettu nyppiä.
Tyhjää sitä on vinkua, että mies ei välitä jos on sloggit jalassa ja väsynyt ja ei jaksa aina pitää itseään timmissä kunnossa. Olisi valinnut sellaisen miehen, kenelle muut arvot on tärkeämpiä.
Elämä on valintoja.
Ennen kuntoilin, huolehdin itsestäni, ostin kauniita alusvaatteita jne. Miestä ei kiinnosta meikkaanko, miten hiukset on ja alusvaatteet vielä vähemmän. En jaksanut enää panostaa itseeni, koska se ei vaikuttanut mihinkään.
Tällähetkellä olen kaikkea mitä kijjoitit tuohon. Seksielämä kukoistaa. Meillä mies on sellainen, että sitä kiinnostaa ihan muut asiat kuin se onko säärikarvat ajeltu.
Exäni kanssa tuo sinun juttusi olisi toiminutkin.