Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tosi hyvässä kunnossa, jos pystytte ihastumaan yli 30-vuotiaana?

Vierailija
20.11.2012 |

En pysty edes kuvittelemaan, että kehtaisin kenenkään kanssa alkaa flirttailemaan eikä varsinkaan mitään sen enempää. Olen 37-vuotias. Oletteko treenanneet kovasti vai miten te pystytte alkaa tekemisiin miesten kanssa vielä vanhana?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva oppii oppimaan itsensäkään koskaan. Tarve tutustua toiseen on tietoisuutta siitä tosiasiasta että jokainen meistä on yksin vartalossaan. Jokainen kelluu omassa yksinäisessä avaruudessaan.

Sitä vaan tuijottaa toista, kuin teeveetä ja yrittää ymmärtää jotain silmiensä takaa.

Siinä se taas kävelee edestaas ja kaakattaa pyykeistä ja laskuista mitkä pitäisi maksaa.

Yhyy olen yksin silmieni takana. Yhyy. Sinäkin sielä näyttöpäätteen takana olet yksin silmiesi takana. Se mitä muista teillä on päässänne, on vain roinaa. Teillä ei ole sitä muuta päässänne, kuin roinaa.

T: 11cm mies

Vierailija
22/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lukema aloitus on kyllä ihan eri kuin minun.

Otit pointin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes voi kuvitella millaista on olla +30. En välttämättä edes kehtaa edes flirttailla pluskolmekybäsien kanssa. En edes haaveile niin vanhoista. Harva siinä iässä enää treenaa edes tai on hyvässä kunnossa. Siinä iäissä painetaan duunia ja kerätään eläkettä. Kaikki on jo koettu.

Vierailija
24/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes mieti tuollaisia pikkuseikkoja kuten ulkonäkö...

Vierailija
25/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kieltämättä pelkään sitä että jos oikeasti eroaisin, joutuisin jossain vaiheessa uudelle miehelle näyttäytymään tällaisena kuin olen.

Sen sijaan oli ihanaa vähän ihastua ja harrastaa pilkkopimeässä seksiä ihmisen kanssa joka ei koskaan saa tietää miltä näytän. Tämä siis työkaverini, joka on nähnyt minut vain vaatteet päälläl.

Vierailija
26/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun taidot on täysin ruosteessa, olen varma, ettei kukaan ole musta enää kiinnostunut. ei hajuakaan kuinka toimia, jos olisi joku kiinnostava lähellä. menisin paniikkiin varmasti ainakin.

omasta mielestä olen ihan nätti ja hyvässä kunnossa mutta itsetunto on nolla. pitkä parisuhde on vienyt uskon omaan viehätysvoimaan, surullista kyllä.

toivoisin, ettäjoku ihana mies vielä joskus saisi minut kokemaan itseni viehättäksi ja haluttavaksi.

Vierailija
27/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes voi kuvitella millaista on olla +30. En välttämättä edes kehtaa edes flirttailla pluskolmekybäsien kanssa. En edes haaveile niin vanhoista. Harva siinä iässä enää treenaa edes tai on hyvässä kunnossa. Siinä iäissä painetaan duunia ja kerätään eläkettä. Kaikki on jo koettu.

Mun toinen (parempi) elämä on alkanut 30 vuoden jälkeen ja täysillä mennään. Treenaankin 2x viikossa omaksi huviksi vaikkei kropan takia tarvitsisikaan - eikä miehen mielenkiinnon takia. Sitä riittää yllinkyllin muutenkin...

Ja että kaikki olisi jo eletty - pahus ja mä ajattelin vielä 10 vuoden kuluttua ostaa talon eteläeuroopasta ja muuttaa sinne miehen kanssa, opetella uuden kielen ja aloittaa uudelleen pari perheen jalkoihin jäänyttä harrastusta! Ei kannata enään siis, turhaan haaveilen ja suunnittelen, hautaan vaan!!

Jessus teitä.... hankkikaa elämä!!

11 (n50+)

Vierailija
28/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
29/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. vajaan vuoden jo onnellisesti seurustellut 47-vuotias nainen, BMI 38, raskausarpia ja sektioarpia ja muita epämuotoisuuksia löytyy myös.

Vierailija
30/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella ajattelin, että taas joku teini siellä kirjoittelee.

Iästäsi päätellen olet perin pohjin kaavoihin kangistunut ja toimit teini-ikäisen päähänpinttymien mukaan. Olethan tehnyt testamentin ja varannut hautapaikan?

Tai sitten sinun kohdallesi ei ole sattunut ketään sellaista, joka olisi sytyttänyt.

Vierailija
31/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty edes kuvittelemaan, että kehtaisin kenenkään kanssa alkaa flirttailemaan eikä varsinkaan mitään sen enempää. Olen 37-vuotias. Oletteko treenanneet kovasti vai miten te pystytte alkaa tekemisiin miesten kanssa vielä vanhana?

kokemusta siitä että on miehen kanssa tekemisissä vanhana. olen vasta 46 vuotias. Palataan asiaan vaikka parinkymmenen vuoden kuluttua.

Niin ja en treenaa kovasti, ja elämän jäljet näkyvät vartalossa, ne saavatkin näkyä.

Vierailija
32/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella hyvässä kunnossa, treenaan paljon. Työpaikan pikkujouluissa nuori miespuolinen työkaveri alkoi vokotella mua kaikkien nuorten naisten joukosta. Mieheni arveli, että se johtuu itseluottamuksestani ja siitä, että olen mukava ja helposti lähestyttävä.

Vierailija
33/60 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku hiprakassa joku mahtava tulee juttelemaan ja on sinusta kiinnostunut , niin jotain tunteita ja iloa syntyy sinussakin. ;)

Vierailija
34/60 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos treenaisi oikein, alkaisi flirtti sujua ja teerenpeli onnistua. Nyt tuntee itsensä lähinnä vierailijaksi väärässä ulottuvuudessa, kun yrittää selvitä romanttisten tunteiden kanssa.

t. 35-v iänkaiken aviossa ollut

Vierailija
35/60 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on paljon annettavaa! Olen upea vaikka lihava (168/116). Minusta suorastaan "tapellaan", kilpakosijaisia. ja 33v

Vierailija
36/60 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viime aikoina olen saanut kiinnostusta osakseni. Flirttiin pystyn kyllä, mutta riisuminen onkin sitten jo ihan toinen juttu :). Flirttiä ei tarvitse häpeillä!

Vierailija
37/60 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla provo? Ei kai kukaan luule, että ihastuakseen pitää pystyä juoksemaan maraton tai käydä joka päivä salilla? Tunteet tapahtuvat päässä ja sydämessä, eivät hauiksessa!

Olen yli 50-vuotias ja minulla on lähes koko ajan "flirttisuhteita" samanikäisten ja 10-15 vuotta nuorempien miesten kanssa. Siis kepeää teerenpeliä.

Vierailija
38/60 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän mä nyt mikään vanha ole, mutta ihan kirkkaassa valaistuksessa en ehkä enää riisuunnu. Ikää 40 v.

Vierailija
39/60 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ollenkaan ajattelemaan, että kukaan voisi enää koskaan pitää ulkonäöstäni. Oma mies tietysti, kun on tottunut siihen. Mutta juuri nyt tuntuu aivan mahdottomalta, että pystyisin mihinkään uuteen, jos meillä tulisi ero. Mutta ehkä eron jälkeen olisi enemmän aikaa vaikka treenata itsensä taas hyvään kuntoon. Rypyt tosin ei kyllä häviä eikä raskausarvetkaan.

ap

Vierailija
40/60 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen sinkku ja tulisi kova puute jos ei jaksaisi miehiä pokata ;) Joten kyllähän sitä jaksaa, kun panettamaan tarpeeksi alkaa lähteä yöhön radalle hakemaan seuraa.

Mihinkään seurustelusuhteisiin en enää taida kaivata enkä sellaista jaksaa, viihdyn sinkkuna kun tuota seksiseuraa saa yöjuottoloista aina kun kaipaa, ilman sitoumuksia. t. nainen 38 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän