Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tosi hyvässä kunnossa, jos pystytte ihastumaan yli 30-vuotiaana?

Vierailija
20.11.2012 |

En pysty edes kuvittelemaan, että kehtaisin kenenkään kanssa alkaa flirttailemaan eikä varsinkaan mitään sen enempää. Olen 37-vuotias. Oletteko treenanneet kovasti vai miten te pystytte alkaa tekemisiin miesten kanssa vielä vanhana?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ollenkaan ajattelemaan, että kukaan voisi enää koskaan pitää ulkonäöstäni. Oma mies tietysti, kun on tottunut siihen. Mutta juuri nyt tuntuu aivan mahdottomalta, että pystyisin mihinkään uuteen, jos meillä tulisi ero. Mutta ehkä eron jälkeen olisi enemmän aikaa vaikka treenata itsensä taas hyvään kuntoon. Rypyt tosin ei kyllä häviä eikä raskausarvetkaan.

ap

ei ne keski-ikäiset miehetkään mitään adoniksia ole eikä niillä ole kauheasti varaa vaatia naisenkaan ulkonäöltä, joten tavallisen emäntäihmisen ei ole mitään syytä häpeillä kroppaansa tai ryppyjään. Mä olen läski ja ruma mutta so what - tarpeeksi kännisiä tai epätoivoisia löytyy aina joille kelpaa ja siis saan seksiä.

t. 9

Vierailija
42/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty edes kuvittelemaan, että kehtaisin kenenkään kanssa alkaa flirttailemaan eikä varsinkaan mitään sen enempää. Olen 37-vuotias. Oletteko treenanneet kovasti vai miten te pystytte alkaa tekemisiin miesten kanssa vielä vanhana?

sekä kropaltani että muutenkin. Ok, normaalipainoinen ja huolehdin ulkonäöstäni mutta ei se ikä mitään sano. Ja kumma juttu - aina on nuoremmat miehet olleet kiinnostuneita, itsekään en voisi kuvitella vanhempaa miestä itselleni. Aviomieskin on nuorempi, hyvä että pärjää mun kanssani:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se kyllä näkee vielä sutkin "tyttönä".

Vierailija
44/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan tosissasi? Ei kolmekymppinen ole vanha! Itse koen nyt 36-vuotiaana olevani paremman näköinen ja itsevarmempi kuin koskaan. Tänä vuonna ihastuin ja rakastuin, löysin sielunkumppanini. Sitä ennen oli kyllä ottajia, mutta en jaksanut väkisin alkaa vääntää, kun ei tarpeeksi kiinnostanut.

Älkää nyt hyvät naiset käyttäytykö kuin elämä olisi yli 30v ohitse!

Vierailija
45/60 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kropaltani-no paino on ok,mutta löysää löytyy.Mutta siitä huolimatta minulla on itseäni 10v nuorempi ihailija joka on nähnyt vartaloni.

Ongelmani on roikkuva perse ja sen selluliitti.Olen joskus hirveästi ottanut stessiä siitä ja tehnyt vaikka mitä kyykkyä sun muuta,juossut itseni sairaaksi jne,mutta perse ei ole noussut.Meillä on suvussa löllöperä geenit niin vahvat että siihen pitäisi käyttää useita tunteja päivässä.

No päätin että se on vain yksi osa minusta, en anna sen haitata, ja ei sitä tarvitse katella jos ei halua.En katsele sitä enää itsekään, katselen itseäni vain etupuolelta ja puolisollekin näyttelen enimmäkseen vain etupuolta mikä ihan hyvä juttu,kun hän ei ole "koiramiehiä".

Tsemppiä vaan ja rohkeutta flirttiin, useimmat aikuiset miehet ymmärtää että kohta 40v ei ole samannäköinen kuin 20v ja tärkeämpää on se erotiikka joka muuten ihmisessä asuu. Mitä se mies tekee kiinteällä naisella jolla ei ylä- ja alapäässä hyrrää? Ennemmin se ottaa naisen joka on elämää nähnyt mutta alakerta on vireä.

Vierailija
46/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella hyvässä kunnossa, treenaan paljon. Työpaikan pikkujouluissa nuori miespuolinen työkaveri alkoi vokotella mua kaikkien nuorten naisten joukosta. Mieheni arveli, että se johtuu itseluottamuksestani ja siitä, että olen mukava ja helposti lähestyttävä.

Laita video youtubeen niin nähdään miten kova mimmi olet. Se 17v tyttö on taatusti kovempi, kuin sinä.

Vierailija
47/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se kunto nyt mihinkään ihastumisiin vaikuta?? Onhan noita keski-ikäisiä pullukoitakin joilla on uusi ihastus jne.

Mä en nyt ihan oikeasti tajua tätä aloitusta.

Vierailija
48/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sitä jaksaa, kun panettamaan tarpeeksi alkaa lähteä yöhön radalle hakemaan seuraa. ... viihdyn sinkkuna kun tuota seksiseuraa saa yöjuottoloista aina kun kaipaa, ilman sitoumuksia. t. nainen 38 v

kylmältä ja tunteettomalta. Mutta sitähän se olikin, muistan kyllä. Mitä enemmän harrastin kiihkeää seksiä "yöjuottolatyyppien" kanssa, sitä tyhjempi olin. En uskaltanut tunnustaa itselleni kaipaavani parisuhdetta (enkä tarkoita tällä, että sinä nyt et vaan uskalla tunnustaa, vaan puhun vain itsestäni), että olen villi ja vapaa ja haluan vain irtoseksiä. Silti kaipasin niin paljon sitä kaikkea muuta(kin). Läheisyyttä, tuntemista, välittämistä, pyytettömyyttä. Ihmistä itseään, en pelkkää seksiä.

Sitten kun se yksi löytyikin, josta ei halunnut päästää irti, ja joka ei halunnut päästää minusta irti, oli kuin olisin "tullut kotiin". ...no, mun kotiin me tultiinkin, mut siis... :p

Vierailija
49/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastua, mutta kyllä todellakin 38 ikävuotta estävät kaikenlaiset avion ulkopuoliset toiminnot, ja hyvä niin!

Vierailija
50/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella hyvässä kunnossa, treenaan paljon. Työpaikan pikkujouluissa nuori miespuolinen työkaveri alkoi vokotella mua kaikkien nuorten naisten joukosta. Mieheni arveli, että se johtuu itseluottamuksestani ja siitä, että olen mukava ja helposti lähestyttävä.

Jotenkin en ole vakuuttunut kovasta kunnostasi Laita video youtubeen niin nähdään miten kova mimmi olet. Se 17v tyttö on taatusti kovempi, kuin sinä.

Vähän joka toinenhan täällä hehkuttaa, kuinka on AH niin saatanan hyvännäkönen ja timmi, paaaljon parempi kaikin tavoin kuin joku 15 vuotta nuorempi... =DD Ois tosiaan kiva tietää totuus, hyvä se on täällä leuhkia. Eiköhän ne ole ihan tavallisia perusmammuleita.

Vierailija
51/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en ole vakuuttunut kovasta kunnostasi Laita video youtubeen niin nähdään miten kova mimmi olet. Se 17v tyttö on taatusti kovempi, kuin sinä.

Vähän joka toinenhan täällä hehkuttaa, kuinka on AH niin saatanan hyvännäkönen ja timmi, paaaljon parempi kaikin tavoin kuin joku 15 vuotta nuorempi... =DD Ois tosiaan kiva tietää totuus, hyvä se on täällä leuhkia. Eiköhän ne ole ihan tavallisia perusmammuleita.

olen,ihan hirveän näköinen: roikkuva perä ja vähän vatsaakin. jenkkikset ja selkäläskit. Sellut kans.Näillä mennään.Eipä ole kukaan vielä valittanut.

Vierailija
52/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20+ ikäisiä tyttöjä mutta törkeän paljon lähes satakiloisia valaita samanikäisissä ja vähän yli 30 vuotiaissa.

Lyön vaikka vetoa että omalla 24,7 bmillä ja salitreenatulla perusmammakropallani menen näiden edelle kauneudessa, kiihottavuudessa ja timmiydessä koska tahansa:D Enempäähän ei edes vaadittu - perustimmi ja kaunis ikäisekseen, kelpaa miehelle ja ennenkaikkea itselleen!

11

Vierailija
53/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole yksinäinen susi, eli amerikaksi lonely wolf. Naisten on vaikea itsenäistyä. Kautta aikojen naiset ovat paritettu sopuliittoihin ja ovat eläneet perheiden suojissa. Tälläinen elää kultuurissamme. Harva nainen on elänyt itsenäisesti esimerkiksi opiskelijana.

Nimenomaan naisille on helpompaa olla yksin. Jos miehet eivät saa naista, he tyypillisesti alkoholisoituvat, mutta itsenäinen nainen senkun kukoistaa kulttuuriharrastuksissaan ja muissa vapaa-ajan riennoissa. Myös onnellisuustutkimuksissa parisuhde lisää nimenomaan miehen onnellisuutta. Sen sijaan naisille avioliitolla ei ole niin suurta onnellisuutta lisäävää merkitystä.

Ehkä tämä johtuu siitä, että maan koulutetuin joukko ovat naiset ja se jos mikä, antaa edellytyksiä itsenäiseen elämään niin taloudellisesti kuin henkisesti.

Vierailija
54/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täyttä soopaa.

Vierailija
55/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen kuljin laput silmillä itsetunto maassa. Myöhemmin vasta olen tajunnut mistä jäin paitsi, mutta vieläkin voi saavuttaa vaikka mitä ;)

Vierailija
56/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tajuta. Olen yli 50 ja keskimäärin kerran vuodessa jostakin putkahtaa mies (työkaveri, kaverin kaveri, jossakin sattumalta tavattu, luottamustehtävässä kohdattu tms.), joka ehdottaa läheisempää kanssakäymistä. En sano, että antaisin, mutta kysyjiä kyllä on. Kukaan näistä ei ole nähnyt rintavakoani eikä mitään muutakaan paljasta kohtaa minusta. En käy edes baareissa kuin muutaman kerran vuodessa ja aina porukan jäsenenä - yleensä kyllä itseäni nuorempien kanssa. En näytä ikäistäni nuoremmalta, ryppyjä ja velttoa helttaa riittää, hampaatkin ovat kuluneet. Uskon, että saisin suhteen milloin haluaisin.

Idea on nähkääs siinä, että myös miehet vanhenevat, ja useimmat minun ikäiseni miehet kokevat minut paljon turvallisemmaksi naisseuraksi kuin 30 vuotta nuoremmat, joita etupäässä vapaina liikkuu. Ei siinä kysytä kuntoa, ainoastaan paikalla olemista.

Vierailija
57/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttavat minua omassa ikäkriisissäni. Elämä ei olekaan ohi yli 30-vuotiaana. Kiitos.

En voi tajuta. Olen yli 50 ja keskimäärin kerran vuodessa jostakin putkahtaa mies (työkaveri, kaverin kaveri, jossakin sattumalta tavattu, luottamustehtävässä kohdattu tms.), joka ehdottaa läheisempää kanssakäymistä. En sano, että antaisin, mutta kysyjiä kyllä on. Kukaan näistä ei ole nähnyt rintavakoani eikä mitään muutakaan paljasta kohtaa minusta. En käy edes baareissa kuin muutaman kerran vuodessa ja aina porukan jäsenenä - yleensä kyllä itseäni nuorempien kanssa. En näytä ikäistäni nuoremmalta, ryppyjä ja velttoa helttaa riittää, hampaatkin ovat kuluneet. Uskon, että saisin suhteen milloin haluaisin.

Idea on nähkääs siinä, että myös miehet vanhenevat, ja useimmat minun ikäiseni miehet kokevat minut paljon turvallisemmaksi naisseuraksi kuin 30 vuotta nuoremmat, joita etupäässä vapaina liikkuu. Ei siinä kysytä kuntoa, ainoastaan paikalla olemista.

Vierailija
58/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla on rakastumisen ja flirttailun kanssa? Tai kehtaamisella?

Meinaatko, että ne miehet pysyy ikinuorina atleetteina, ja jokainen niistä kyttää naisensa selluliitteja?

No ONNEKSI EI.

Vierailija
59/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta jos flirttailu olisi pelkästään ulkonäöstä kiinni, sitähän vallan kuihtuis henkisesti.

Tämä sotanorsu vielä nelikymppisenäkin paukuttelee päivät pitkät flirtaten. Pieni arkiflirtti pitää mielenvirkeenä.

Vierailija
60/60 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaana löysin nykyisen mieheni, ja sen jälkeen olen tehnyt kaksi lastakin (ei ollut lapsiakaan aiemmin) joten ei tainnut parasta ennen -päiväys ollut mennyt vielä miltään osin...

Ja juu, edelleenkin mulle flirtataan, kun olen nelikymppinen. Jos en olisi parisuhteessa, niin kyllä mä osaisin ainakin olla miesten kanssa ihan helposti ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan