Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 50v vanhus tekee elämällään?

Vierailija
20.11.2012 |

Kun ei voi saada enää lapsia, opiskella tai muutenkaan kehittää itseään. Ihan väliinputoaja ikä. Ei ole nuori, mutta ei varsinaisesti liian vanhkaan. Ei sovi mihinkään muottiin... Ihan kamala tajuta tämä asia.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan työelämää varten. Jos jäät työttömäksi 50-kymmpisenä, niin eipä siinä enää opiskelut auta. Olet auttamattomasti liian vanha. Voi tehdä kaikenlaista jos on kerännyt varallisuutta sen tekemiseen.

Vierailija
22/46 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöystävään ja elän nyt mun elämän parasta aikaa. Käyn tyttöystävän kans leffassa, teatterissa, diskoissa, laivalla, matkustan ulkomailla ja Suomessa. Kaikki on ihan samanlaista kuin nuorena ja seksi on kuumaa nuoren mirrin kanssa. Tää kaikki ois jäänyt kokematta jos oisin jäänyt vanhenevan vaimon seurana odottamaan eläkeikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan työelämää varten. Jos jäät työttömäksi 50-kymmpisenä, niin eipä siinä enää opiskelut auta. Olet auttamattomasti liian vanha.

Voi tehdä kaikenlaista jos on kerännyt varallisuutta sen tekemiseen.

jäljellä. Jos opiskeluun menee vaikka 2 vuotta voi tehdä töitä 11 vuotta tai pidempäänkin jos haluaa. Monet mun ystävättäret on hieman ennen 50v aloittaneet täysin uuden uran ja minäkin vaihdoin työn parempaan nyt 52v:nä. Tätä katsellaan nyt 3-5v ja sitten taas kohti uusia haasteita:) Eipä ole vielä ikä ollut työllistymisen este....

Vierailija
24/46 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei voi saada enää lapsia, opiskella tai muutenkaan kehittää itseään. Ihan väliinputoaja ikä. Ei ole nuori, mutta ei varsinaisesti liian vanhkaan. Ei sovi mihinkään muottiin... Ihan kamala tajuta tämä asia.

työelämää pilaamasta ja antaa samalla työpaikat nuoremmille, oikeestaan parempi olis jos kaikki yli 50 v tapettais pois kuleksimasta...

Vierailija
25/46 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ihmisiä, jotka saavat elämäänsä sisältöä myös muusta kuin lasten puskemisesta maailmaan. Miksi muuten 50v ei voisi kehittää itseään mitenkään? Aina voi käydä kursseja tai sivistää itseään omatoimisesti vaikkei varsinaisesti opiskelisikaan. Heh, äitini 67 v käy tanssinohjaajakurssia...

Äitisi on näköjään PUSKENUT ainakin yhden lapsen maailmaan. Toivottavasti ei ihan vesipään.

Vierailija
26/46 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai vauvan ja yleni toimitusjohtajaksi. Eipä siis sen kummempaa elämää. Ja itse olen muuten 34v:) Kuulemma ihan kiva elämä hällä ja siis meillä:)

Vierailija
27/46 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni haaveilee ulkomaille muuttamisesta, kun 50 v - eläkeikä koittaa... jos ei ole aikaisemminkaan ulkomailla asunut (tiheäkään matkustelu ei ole asumista) niin kuinka kauan olette siellä ajatelleet asua ja oikeasti viihtyäkin iän karttuessa ja kunnon huonotessa ?.

Pahoin pelkään, ettei hirveän kauan. Ja tätä kyselen ihan uteliaisuudesta ja jonkun vastaajan läheisen kokemuksien perusteella enkä ivailuna ym.

t. yksi 50-kymppiä lähestyvä ulkosuomalainen

Vierailija
28/46 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tikahtuu hekotukseen* :D

Vierailija
29/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pitäisi sopia jonhonkin muottiin? Vika on korviesi välissä. Älä tee elämästä itsellesi liian vaikeaa.

Olen itse VAIHTANUT alaa 45+ iässä, opiskellut siis. Ja ihan hyvin kuule onnistui, enkä todellakaan ole ainoa. Ja työn ohessakin voi opiskella lisää, ei ikä siihen ole esteenä.

Vierailija
30/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli elää elämäänsä. En ole lähelläkään viittäkymmentä, mutta minusta viisikymppinen ei todellakaan ole mikään vanhus. Miksi ei voi viisikymppisenä opiskella tms.? Kai tällä aloituksella on tarkoitus vaan taas ärsyttää.

Vierailija
31/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämää pilaamasta ja antaa samalla työpaikat nuoremmille, oikeestaan parempi olis jos kaikki yli 50 v tapettais pois kuleksimasta...

Vierailija
32/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, Esim. oma äitini oli reilu viisikymppisenä ala-asteikäisen lapsen äiti ja täysipäiväinen opiskelija. Ei varmasti sopinut muotteihin, mutta nautti täysillä elämästään ja kehitti itseään enemmän kuin moneen vuosikymmeneen.

Vierailija
33/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ahdistaa minua. Tuntuu, että sitä on jo nyt 10v nuorempana vanha ja tylsäkin.

Vierailija
34/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jospa se "vanha" 50:nen sitten vaikka osaa käyttää sitä järkeä mitä ap:lle ei vielä ole tullut. Ja vaikka alkaisi elämään itselleen, kävisi ulkomailla, tekisi rauhassa töitä, nauttisi lapsenlapsista jne. Mutta eihän teini ap sitä voi vielä ymmärtää.

Vierailija
35/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset aikuisia, vapaus tehdä mitä huvittaa. Ei lainoja, hyvät tulo, voidaan matkustella ja ostaa ja harrastaa mitä huvittaa. Me nautitaan tosiaan elämästämme, ollaan terveitä ja rakastamme toisiamme. Tosi ihanaa elämää!

Vierailija
36/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 50v. voi vielä opiskella!

Vierailija
37/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen IT-alalla helpparissa, nainen ja ikää 54v, työt ulkoistettiin.

Uusi työnantaja on palkannut nuoria, halpoja opiskelijoita kun työt starttaa kunnolla keväällä.

On sellainen tunne että vuonna 2013 alkaa työttömänä olo.

Vierailija
38/46 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ihmisiä, jotka saavat elämäänsä sisältöä myös muusta kuin lasten puskemisesta maailmaan.

Miksi muuten 50v ei voisi kehittää itseään mitenkään? Aina voi käydä kursseja tai sivistää itseään omatoimisesti vaikkei varsinaisesti opiskelisikaan. Heh, äitini 67 v käy tanssinohjaajakurssia...

Vierailija
39/46 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän monia viisikymppisiä, jotka sanovat elävänsä elämänsä parasta aikaa kun lainat on maksettu, lapset isoja ym. Harrastavat paljon, ja nauttivat mahdollisista lastenlapsistaan.

Vierailija
40/46 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asua velattomassa talossa,ajaa velattomalla mersulla sekä harrikalla, lähteä ulkomaille, sinne minne ikinä haluaa, ylläpitää 300neliön omakotitaloa,ulkoporeamme+harrastaa töitä. Kiitos kysymästä=0), näin minä vietän elämääni. Ai, niin unohdin kertoa, että omistaa muutaman kerrostaloasunnon+yhden kerrostalon. Tuo on mun....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan