Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli siitä, että Hans Välimäki mainostaa Lidlin puolivalmisteita. ;D

Vierailija
20.11.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt vain niitä reseptejä ja sen kuoharmainoksen.

Vierailija
2/11 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creme bruleeta tai panna cottaa (kumpaa se nyt olikaan?), muitakin kaloja jne. Joku Lidlin Luxus valikoima.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pisti silmään kans.

Lähinnä sen takia, että olen jo pitkään pitänyt Välimäkeä jokseenkin ylimielisenä ja inhottavana. Ihmettelin tuon mainoksen nähdessäni, että mites ihmeessä herra on tuohon suostunut, kun Top Chef:n ekan mainoksen mukaanhan:"Ruuanlaitossa ei ole tilaa amatööreille."

Olen monet kerrat jo miettinyt, että noinkohan vain saisin ammattilaisen omaankin köökkiini, ettei tarttisi moskaa syödä.:D Just.

Vierailija
4/11 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan paljon Lidl on maksanut kahden Michelin-tähden kokille siitä, että tämä mainostaa valmisruokia.

Muuten mainos on ainakin vielä ihan hauska.

Vierailija
5/11 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan paljon Lidl on maksanut kahden Michelin-tähden kokille siitä, että tämä mainostaa valmisruokia.

Muuten mainos on ainakin vielä ihan hauska.

duuni kuin duuni. Minustakin mainos on ihan hauska, mukavan itseironinen.

Vierailija
6/11 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin ja mukaan tarttui mm. tummasuklaatryffeleitä, ihan eri tavaraa kuin S-marketin kasvirasva-kaakaojauhepallot. Oli myös paahtovanukasta, Ranskasta, pakattu ylellisiin lasiastioihin ja valmistusainelista ei sisältänyt juuri mitään, mitä kotikeittiössäkään ei käytettäisi. Miehelleni ostin leivontaan setin erilaisia aromeja, mm. sitruuna ja rommi, hintaan 1,99€/pakkaus (jossa neljää eri aromia pikkuputkiloissa).

Ei tämmöisiä saa muista marketeista.

Vierailija
7/11 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli siinä mainoksessa muita puolivalmisteita, joku De Luxe -sarja.

Hauska mainos.

Vierailija
8/11 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suostuu moiseen.

Vierailija
9/11 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saa siitä sopivaksi katsomansa korvauksen, turha siitä on stressata sen enempää. Varmaan vääntää oman ravintolansa kastikkeetkin jostain Lidlin rupisesta kastikepohjasta.

Vierailija
10/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin juuri de luxe kirjolohenmätiä (pakaste)ja voin sanoa että samaan hintaan saa pienestä lähi k marketista paljon parempaa tavaraa ihan jääkaappitavarana. (kunnon kamaa)

Hans voi tunkea michelin tähtensä sinne minne ei kaasuliesi paista.

Vierailija
11/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää taas... onko teillä tosiaan elämässä kaikki asiat ihan liian hyvin ja siksi pitää mennä Lidliin kärsimään tai tuijottaa niiden mainoksia illasta toiseen? :'-D FYI: jokainen saa ihan itse valita kauppansa, mistä ostaa ruokatarvikkeensa tai muut tarvimansa tuotteet. Se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Eikä Lidliin varsinkaan sellaisen kannata hölkätä, joka ei osaa laittaa ruokaa siitä mitä on tarjolla. Joka vimmatun viikko täällä on joku urpo valittamassa, ettei litukasta saa sitä tai tätä ja kun se litukan tuote x on niin pahaa...

Jokaisella kauppaketjulla on myös ne omat tuotemerkkinsä, ja voin todeta ettei kissani suostunut koskaan syömään x-tra kissanruokia (opiskelijalla ei ollut iso budjetti), yhteenkään hyvään k-menu-tuotteeseen en ole vielä törmännyt. AP:n logiikalla siis keskon ja s-ryhmän kauppojen valikoima on siis syvältä ja muualta saa parempaa samaan/halvempaan hintaan. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi