Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: voisitko sinä 30v seurustella 18-19v kanssa jos kaikki natsaisi yhteen?

Vierailija
20.11.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 33-vuotiaana en voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa niin nuoren kanssa. Sitä kaipaa jo aikuisempaa seuraa. Vaikea kuvitella, että kaikki natsaisi yhteen.

Vierailija
2/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos voisin olla äitinsä, harkitsisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso jos kuitenkin, on vaikea kuvitella, että niin nuoren pojan kanssa kaikki natsaisi yhteen. Mutta miksipä ei, jos.

Vierailija
4/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 30 olin juuri saanut esikoiseni ja elin hyvässä parisuhteessa. Sitä ennen olin valmistunut ja ollut muutaman vuoden työelämässä. Mikä voisi natsata yhteen jonkun abin kanssa? Millainen tuo 18-19-vuotias olisi henkisesti, älyllisesti ja sivistyksellisesti? Ikä ei ole kaikki.

Vierailija
5/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kevyt- tai salasuhde saattaisi onnistua, mutta mitään vakavaa en teini-ikäisen pennun kanssa haluaisi. Eihän sitä kehtaisi esitellä tutuilleni tai suvulleni eikä liikkua ns. parina julkisilla paikoilla.

Vierailija
6/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kuten itse haluaa, ei siten kuin naapurit tai tutut haluaisivat minun elävän

Vierailija
7/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä miehenä mieluummin pirteä ja terhakas 18 v. neitonen kuin elämäänsä kyllästynyt ja läsähtämään ehtinyt oman ikäinen yh-tapaus.

Vierailija
8/8 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 31 kun aloin seurustella tulevan mieheni kanssa, hän oli 19. Olemme olleet naimisissa 14 vuotta.