Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri pummas rahaa, ärsyttää

Vierailija
20.11.2012 |

Ei siinä yleensä mitään ongelmaa ole, lainaan jos tarvii, nyt kuulema ei ole rahaa ruokaan. Sovittiin sit niin että tulevat lastensa kanssa meille leikkimään, ja mä lainaan autoa et käyn automaatilla nostamassa sitä rahaa. Oma autoni on korjaamolla en sillä päässyt rahaa toimittamaan. Kun tulivat niin molemmilla lapsilla oli uudet vaatteet, tytöllä maxxmorran jumpsuit, ja pojalla tiketin huppari. Oli kuulema just tuleet, ja ne halusivat heti päälle. Auton tankkikin oli just varmaan tankattu, kun oli melkein täys. Kyseessä siis työtön yh. Pikkasen vitutti nostaa sitä rahaa että saavat ruokaa. Eikö kannattais priorisoida niin että pitäis ensin huolen että on ruokaa, ja sit vasta shoppailla merkkivaatteita, ja tankata tankkia täyteen kun kuulema ovat paikkakunnalla ens viikkoon (kun tulee kuulema lapsilisät).

Ei sillä että meille tulis siitä 50€ mitään ongelmia, mut kyl mä esim mietin näillä bensan hinnoilla että minkö verran tarviin autoa ja mikä on kuun budjetti ennenkuin tankkaan tankin täyteen, kun ei se bensa siellä tankissa paljoa lämmitä jos kaapissa ei oo ruokaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnitella paremmin rahankäyttöä kun sinulta voi aina lainata.

Ja ehkä ei tarvitse edes takaisin maksaa kun on vaan tarpeeksi röyhkeä!

Vierailija
2/3 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille ei vaan mahda mitään, että ihmiset arvottavat asiat eri tavalla.

Tai sitten eivät vaan osaa ajatella asioita eteenpäin.

Itse taas työssäkäyvänä tankkaan aina palkkapäivänä tankin täyteen, koska töihin on pakko päästä. sen jälkeen katsotaan millaista ruokaa syödään tai mitä ostellaam loppukuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis ostan ne viikon kahden ruoat.

Tämä on ollut hänen oma ideansa, että sitten näen mitä hän ostaa, ettei humpuukiin mene. Hemmetti, että lopettais sen nöyristelyn. ei se kehdannut lapsille, edes mitään makiaa ostaa. :(