VITUTUSKETJU: mikä vituttaa tänään?
Mua vituttaa, kun mieheni ei älyä, että oikeasti olen jättämässä sen, enkä vaan pelleile.
Kommentit (24)
... Olenhan positiivisuutta harjoittava ihminen, eikä minua juurikaan vituta. Ei kyllä yhtään.
Mua vituttaa, kun mieheni ei älyä, että oikeasti olen jättämässä sen, enkä vaan pelleile.
Mulle kävi exän kanssa samoin. Sitten se oli yhtäkkiä tosi yllättynyt kun lähdin.
No joo, mutta tänään mua vituttaa mies ja lapsi ja oma saamattomuuteni. Näin tänään.
vituttaa kun on niin väsynyt eikä saa päivällä nukutuksi kuitenkaan...
Valittaa koko aika tulevasta erosta ja stressistä.
Hänen ei tarvitse muuttaa, ei hoitaa kuin pari lappua kelaa, ex-mies osallistuu jopa vuokraankin vielä muuttonsa jälkeen vaikka kaveri saa kelastakin. Märisee miksi juuri nyt kun on koulu ja kaikki kesken, vaikka heillä on mennyt jo pitkään huonosti eivätkä ole asioitaan selvittäneet muuta kuin ulkopuolisille ja kaveri on horoillut ympäriinsä niin, että ihmettelen miksi mies ei ole lähtenyt jo aikaisemmin.
Ei ole varmaan katsonut peiliin koskaan. Katkaisenkin asiakas suhteen hänen seuraavalla käynnillä.
Jos ei vituta niin ahdistaa, jos ei ahdista niin kadehdittaa. Ja ainakin pitäisi joku muu saada vittuuntumaan.
Onneksi en asu Suomessa.
kun meillä on aika harvoin sellaisia naisten kahvikutsuja, ja ne on mulle tärkeitä lapsivapaita hetkiä, niin taas yks valopää on tuomassa sinne lastansa, joka on hirvein kauhukakara jonka tiedän. Eli taas sit se hetki, kun sais jutella aikuisten kanssa, menee siihen kun kaikki on ihan paskaa ja pikkunuppusta vituttaa olla joittenkin tyhmien naisten kanssa, ja eiks voitais mennä mäkkäriin, ja kultapuppusella on tylsää... ja siis sen kersan kiroilu ja sättiminen on jotain ihan uskomatonta.
Taitaa meikäläiselläkin olla toi kaamosmasennus.
Periaatteessa kaikki hyvin, mutta ei vaan tunnu siltä :(
Mulle kävi exän kanssa samoin. Sitten se oli yhtäkkiä tosi yllättynyt kun lähdin. No joo, mutta tänään mua vituttaa mies ja lapsi ja oma saamattomuuteni. Näin tänään.
*Jotka luulee, että miehet on tyhmiä ja ääliöitä. Kyllä mies, joka naistaan rakastaa tekee kaikkensa, että nainen onnellinen. Jos ei tee...ei rakasta. Sori vaan. Tollanen jättämisellä uhkaamienn ei muuta huonoa suhdetta yhtäkkiä hyväksi-.
kun kaikki vittumaiset asiat kaatuvat yhtäaikaa päälle. Tekisi mieleni vain polkea jalkaa ja lähteä kotiin itkemään. Ei minulla ole nyt voimavaroja tähän kaikkeen!
kun tyttöystävä tuli uskoon
Se vaan napsahti yx kax? Vai oliko kyseessä mietiskelyn ja meditoinnin tulos? Vai pääsikö joku liiton ulkopuolinen henkilö painostamaan?
ennen kuin tulin tänne palstalle. Niin urpoja taas paikalla, että voi voi. Tämä oli ainoa ketju jonka edes avasin. Poistan vitutuksen siivamalla hetkisen, huomiseen, urpot!
Sisustan asuntoa uusiksi enkä löydä mistään kohtuu hinnalla edes yöpöytää. Kaikki puiset ja hieman kruusatut maksavat vähintään sen satasen ja kivemman näköiset monta sataa. Kun pitää ostaa paljon huonekaluja ja tekstiilejä, niin ÄRSYTTÄÄ kun jokainen tavara maksaa aivan järjettömästi, vaikka Ikeaakin käytän paljon.
ei oo rahaa palkata omaa kokkia