Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VITUTUSKETJU: mikä vituttaa tänään?

Vierailija
20.11.2012 |

Mua vituttaa, kun mieheni ei älyä, että oikeasti olen jättämässä sen, enkä vaan pelleile.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo rahaa palkata omaa kokkia

Vierailija
2/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Olenhan positiivisuutta harjoittava ihminen, eikä minua juurikaan vituta. Ei kyllä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa, kun mieheni ei älyä, että oikeasti olen jättämässä sen, enkä vaan pelleile.

Mulle kävi exän kanssa samoin. Sitten se oli yhtäkkiä tosi yllättynyt kun lähdin.

No joo, mutta tänään mua vituttaa mies ja lapsi ja oma saamattomuuteni. Näin tänään.

Vierailija
4/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa kun on niin väsynyt eikä saa päivällä nukutuksi kuitenkaan...

Vierailija
5/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa koko aika tulevasta erosta ja stressistä.

Hänen ei tarvitse muuttaa, ei hoitaa kuin pari lappua kelaa, ex-mies osallistuu jopa vuokraankin vielä muuttonsa jälkeen vaikka kaveri saa kelastakin. Märisee miksi juuri nyt kun on koulu ja kaikki kesken, vaikka heillä on mennyt jo pitkään huonosti eivätkä ole asioitaan selvittäneet muuta kuin ulkopuolisille ja kaveri on horoillut ympäriinsä niin, että ihmettelen miksi mies ei ole lähtenyt jo aikaisemmin.

Vierailija
6/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan katsonut peiliin koskaan. Katkaisenkin asiakas suhteen hänen seuraavalla käynnillä.

Vierailija
7/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuume seilaa ylös ja alsa.

Vierailija
8/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyttöystävä tuli uskoon

Vierailija
9/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vituta niin ahdistaa, jos ei ahdista niin kadehdittaa. Ja ainakin pitäisi joku muu saada vittuuntumaan.

Onneksi en asu Suomessa.

Vierailija
10/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on aika harvoin sellaisia naisten kahvikutsuja, ja ne on mulle tärkeitä lapsivapaita hetkiä, niin taas yks valopää on tuomassa sinne lastansa, joka on hirvein kauhukakara jonka tiedän. Eli taas sit se hetki, kun sais jutella aikuisten kanssa, menee siihen kun kaikki on ihan paskaa ja pikkunuppusta vituttaa olla joittenkin tyhmien naisten kanssa, ja eiks voitais mennä mäkkäriin, ja kultapuppusella on tylsää... ja siis sen kersan kiroilu ja sättiminen on jotain ihan uskomatonta.

Vierailija
11/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa meikäläiselläkin olla toi kaamosmasennus.

Periaatteessa kaikki hyvin, mutta ei vaan tunnu siltä :(

Vierailija
12/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi exän kanssa samoin. Sitten se oli yhtäkkiä tosi yllättynyt kun lähdin. No joo, mutta tänään mua vituttaa mies ja lapsi ja oma saamattomuuteni. Näin tänään.

*Jotka luulee, että miehet on tyhmiä ja ääliöitä. Kyllä mies, joka naistaan rakastaa tekee kaikkensa, että nainen onnellinen. Jos ei tee...ei rakasta. Sori vaan. Tollanen jättämisellä uhkaamienn ei muuta huonoa suhdetta yhtäkkiä hyväksi-.

Vierailija
13/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki vittumaiset asiat kaatuvat yhtäaikaa päälle. Tekisi mieleni vain polkea jalkaa ja lähteä kotiin itkemään. Ei minulla ole nyt voimavaroja tähän kaikkeen!

Vierailija
14/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyttöystävä tuli uskoon

Se vaan napsahti yx kax? Vai oliko kyseessä mietiskelyn ja meditoinnin tulos? Vai pääsikö joku liiton ulkopuolinen henkilö painostamaan?

Vierailija
15/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin tulin tänne palstalle. Niin urpoja taas paikalla, että voi voi. Tämä oli ainoa ketju jonka edes avasin. Poistan vitutuksen siivamalla hetkisen, huomiseen, urpot!

Vierailija
16/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen päivä vaan. Kun siitä tulee niin hyvä olo :)

Vierailija
17/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siivoaa on ihan just heti sama sotku.

Vierailija
18/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, joka olettaa että valehtelen hänen puolestaan pomolle.

Vierailija
19/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kunnolla !

Vierailija
20/24 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustan asuntoa uusiksi enkä löydä mistään kohtuu hinnalla edes yöpöytää. Kaikki puiset ja hieman kruusatut maksavat vähintään sen satasen ja kivemman näköiset monta sataa. Kun pitää ostaa paljon huonekaluja ja tekstiilejä, niin ÄRSYTTÄÄ kun jokainen tavara maksaa aivan järjettömästi, vaikka Ikeaakin käytän paljon.