Mustat miesten kengät
Jos muuten mukava ja ok oloinen vähän alle tai yli nelikymppinen mies tulee treffeille sellaisissa perinteisissä mustissa miesten kengissä, niin onko se sulle turn off?
Kommentit (18)
Riippuu siitä, miten muuten on pukeutunut - voisitko tarkentaa?
pienet kuminauhavenykkeet sen "etuläpän" molemmin puolin, ja ihan pieni korko. ap
Jos taas farkkuihin, niin silloin pitäisi olla vapaa-ajan kengät
pienet kuminauhavenykkeet sen "etuläpän" molemmin puolin, ja ihan pieni korko. ap
Äiti ostanut tai isin vanhat.
kengät oli oudot eikä sopineet yhtään kuvaan.. :)
ap
perusteella käännyttäisi, jos muuten on ulkonaisesti asiat ok. Itse olen omista kengistäni tarkka, mutta en usko,että rumat kengät miehellä on parantumaton ominaisuus.
enkä sen perusteella tuomitse, mutta jotenkin mua häiritsi se asia. Ei todellakaan ratkaise mitään suuntaan tai toiseen pelkät kengät mutta joku vaan tökki niissä kengissä. Mietinkin, minkähänlaiset kengät sillä miehellä on sitten talvella..
kamalaa, ja yllättävän monilla nuoremmillakin niitä näkyy juhlakenkinä. Mun miehellä oli sellaiset juhlakengät kun tavattiin, onneks se sitten johonkin ne kadotti ja ostettiin uudet nauhalliset, jotka on paljon paremman näköiset.
Ei ole mutta mustat nauhattomat kengät, bootsit ja nilkkuribootsit on turn off, kuten lenkkaritkin.
vittu....
Suosittelen BB:hen osallistumista.
jotka oli juuri nuo mustat. Tai olis sillä sellaiset feikkicrocsit niiden lisäks. Mutta niillä mustilla se kulkee joka paikassa, töihin, kauppaan, mökille, treffeille, huvipuistoon jne
Ei ole mutta mustat nauhattomat kengät, bootsit ja nilkkuribootsit on turn off, kuten lenkkaritkin.
vittu.... Suosittelen BB:hen osallistumista.
On mulle turn off monet muutkin seikat. Kuten pitkä tukka, kaljamaha, rasismi, typeryys jne.
Minä saan valita.
Noin vanhaa ei oikein voi enää kouluttaakaan ;) Ei luultavasti opi.
Tapasin mieheni 20 v opiskelijana haalareissa. Kauhistus mikä juntti niistä seuraavina päivinä kuoriutuikaan. Tyyppi oli muuten erittäinkin jees, joten aloitin maltillisen pukeutumiskoulutuksen pikkuhiljaa. Nyt nelikymmpisenä on suorastaan tarkka pukeutumisestaan.
Onkohan kyseessä tällaiset kängät: http://images5.brandos.fi/0/1974/1974-b.jpg
Olen itse miespuolinen ja olen kaverilleni vittuilut tuollaisista kengistä.
Hohhojakkaa... ja sitten ihmetellään kun sitä sopivaa miestä ei tunnu löytyvän...
Ei kuulosta suomalaiselta, mutta voi toki olla.