Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit sukulaiselta vähän käytetyn, uudehkon minkkiturkin, käyttäisitkö sitä?

Vierailija
20.11.2012 |

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:=)

Vierailija
2/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ensinnäkin minusta se ei kuulu oikein nuoren naisen tyyliin ja toiseksi, omatunto kolkuttaa kun vedän sen päälleni. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en käyttäisi uuttakaan.

Vierailija
4/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten lämmin se on.

Toisaalta moinen kapinen puuhka saattaisi ällöttää niin, etten sittenkään laittaisi sitä ylleni.

Vierailija
5/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi raatoa ylleni, enkä haluaisi näyttää sellaiselta idiootilta, joka haluaa.

Vierailija
6/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellainen peritty löytyykin kaapista.

Vierailija
7/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä turkiksista enkä turkistarhauksesta.

Vierailija
8/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pakkasella pitäisin kyllä. Tykkään enemmän sellaisista vähän lyhyemmistä malleista, en ihan nilkkoihin asti ulottuvista pörröisistä malleista.

Vierailija
9/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään mummomallia en käyttäisi.

Miettisin myös mihin tilanteisiin soveltuu mihin ei.

Vierailija
10/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään mummomallia en käyttäisi.

Miettisin myös mihin tilanteisiin soveltuu mihin ei.

Vierailija
11/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kaikki turkikset ole mummomallia?

Ja varsinkin jotkut sukulaisilta perityt kapiset turkit. En käyttäisi kyllä edes silloin jos olisi aivan uusi.

Vierailija
12/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kaikki turkikset ole mummomallia?

Ja varsinkin jotkut sukulaisilta perityt kapiset turkit. En käyttäisi kyllä edes silloin jos olisi aivan uusi.

eikä peritynkään turkin tarvitse olla kapinen, hyvin hoidettuna kestää vuosikymmeniä uuden näköisenä.

Vierailija
13/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ensinnäkin minusta se ei kuulu oikein nuoren naisen tyyliin ja toiseksi, omatunto kolkuttaa kun vedän sen päälleni. :/

Ei se sinun käsiisi se eläin ole kuollut. Mä en ymmärrä näitä jotka tilanteesta riippumatta vastustavat turkiksia. Käytän itse nahkavaatteita, turkiksia en niinkään, mutta jos second handina saisin, niin miksipä ei? Ainoastaan turkisten ostaminen (uusina) on minusta hieman kyseenalaista.

Vierailija
14/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut turkin anopilta.

En käytä, ei sovi minun elämänkatsomukseeni.

(Anoppi ei uskonut kun sanoin jo etukäteen, etten käytä turkkia, koska anopin mielestä "kaikki naiset unelmoivat ja haluavat turkin.")

Vierailija
15/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin on sellaisia kelejä, että tarttis turkkia ja mä oon "kuumaverinen tyyppi".

Vierailija
16/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut eläin roikkumassa päälläni kuvottaisi.

Nahkanikin ostan tekonahkana. Kengissä on joskus tainnut olla oikeaa nahkaa :/ Eli tekopyhä olen, mutta jokin turkiksissa ällöttää

Vierailija
17/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut eläin roikkumassa päälläni kuvottaisi. Nahkanikin ostan tekonahkana. Kengissä on joskus tainnut olla oikeaa nahkaa :/ Eli tekopyhä olen, mutta jokin turkiksissa ällöttää

Jokainen tekee omat valintansa, joillekin se on täysvegaanius, joku tyytyy rajoittamaan punaista lihaa, joku syö vain riistaa. Ei ole tekopyhää tehdä edes jotain pieniä valintoja eläinystävyyden nimissä, täysin tiukka linja ei ole ainoa vastaus. Olet tehnyt (ainakin) yhden hyvän valinnan, ole ylpeä siitä! =)

Vierailija
18/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää aina olla joka asiassa mustavalkoisesti joko tai. Jos lehmä tuotta vuosia maitoa, saa liikkua talvella vapaana pihatossa ja kesällä ulkona, niin ei se nyt niin karmea synti ole käyttää sen nahka kengiksi. Sen sijaan tuo että eläimiä rääkätään puhtaasti sen takia että joku pönöttävä täti tuntee kerran vuodessa olevansa muita parempi, aarghhh.

Vierailija
19/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötys.

Vierailija
20/87 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod.näk.myisin. Ehkä jossain landella kehtaisin käyttää, mutta kaupungissa en. Yliopistolla mun päälle varmaan syljettäis :D. Tosi leimaava juttu!