Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaaleista miehistä todella niin kova pula?

Vierailija
19.11.2012 |

Ettekö sinkut ihan tosissanne löydä miestä vapailta markkinoilta, miksi pitää roikkua naimisissa olevien pienten lasten isien kimpussa?

Olen vaan niin kyllästynyt miehessäni työpaikalla roikkuviin tyttösiin, onneksi meillä vielä kotona luottamus pelaa ja mies kertoo jutut kotona naureskellen. Sama jos lähdetään ulos iltaa istumaan mieheni kanssa, naiset kehtaavat yrittää silmäpeliä naapuripöydistä ja muutaman kerran on jopa tultu miehelleni ehdottelemaan kaikenlaista, vaikka on ollut vaimonsa seurassa. Säälittävää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, että yrittävät. Yleensä eivät edes yritä vaan vetävät persekännit ja sitten toivoat, että joku tulee ja tökkää lihanuijalla.

Vierailija
2/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ilmeisesti niin vanhanaikainen, ettei ikinä tulisi mieleenikään mennä flirttailemaan varattujen miesten kanssa tositarkoituksella tai alkaa iskemään miestä pariskunnan kahdenkeskisellä ravintolaillallisella. Jotain kunnioitusta toisten elämää kohtaan, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla onkin niin hieno mies et kaikki sen haluaa, mut se on MUN!"

Ettet vaan ap kärsi jostain omistushalusta ja tulkitse ihmisiä väärin..? Aika oudolta kuulostaa et kaikki sun miestä vahtaa.Tai sitten.. Ootko Brad Pittin kanssa naimisissa? Angelina, sinäkö siellä?

p.s Myös monilla miehillä on aika väärät kuvitelmat itsestään, sekin on valitettavan totta. Ehkä oletkin törmännyt baarissa niihin keski-ikäisiin limaisiin ällötyksiin, jotka roikkuu nuorissa pimuissa ja naisraukat näyttää etsivän pakotietä..?

Vierailija
4/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se tietysti ikävältä vaikka kaikkensa on yrittänyt, kun ei työpaikalla ihastuksen kohde otakaan teitä tosissanne vaan kertoo kaiken kotona vaimolleen, mutta sellaista se on. Kannattaisi nyt vilkaista sinne peiliin ja miettiä ihan tosissaan, miksi oikeasti olette sinkkuja. Yleensä syynä on se liian kova vaatimustaso miesten suhteen omaan tarjontaan nähden. Tyrkyt nyt vaan on tyrkkyjä, ei teitä tosissanne oikein kukaan ota. Joku voi ottaa hetken lohdukkeeksi, mutta huonostihan niissä jutuissa aina käy.

Vierailija
5/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät roikkujista? Mies kertonut=itsetunto alhaalla. Ja vaikka roikkuisivatkin (?)niin tuskin ovat vakavasti kiinnostuneet.

Ongelma on korviesi välissä.

Vierailija
6/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 8.

Vierailija
7/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla onkin niin hieno mies et kaikki sen haluaa, mut se on MUN!"

Ettet vaan ap kärsi jostain omistushalusta ja tulkitse ihmisiä väärin..? Aika oudolta kuulostaa et kaikki sun miestä vahtaa.Tai sitten.. Ootko Brad Pittin kanssa naimisissa? Angelina, sinäkö siellä?

p.s Myös monilla miehillä on aika väärät kuvitelmat itsestään, sekin on valitettavan totta. Ehkä oletkin törmännyt baarissa niihin keski-ikäisiin limaisiin ällötyksiin, jotka roikkuu nuorissa pimuissa ja naisraukat näyttää etsivän pakotietä..?

Ei siinä oikein tarvitse paljon tulkita kun naiset ilmoittavat minulle, että saavat aina haluamansa miehen samalla kun ovat ensin tunkeneet itsenä kutsumatta seuraamme tai työpaikan tytteli pikkujouluissa tarjoaa miehelle kusua omaan kotiinsa minun seistessä vieressä. Tässä nyt muutama esimerkki. Kannattaa avata ne silmät vaan oikeasti auki. Ja mies on kyllä aika tavalla Brad Bittin näköinen ;) Mutta olen itse silti se perheen parempi puolisko.

Vierailija
8/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolahtavan ap:n teksti ja kovaa!

Siis hyvistä miehistä on pulaa :)

Vierailija
9/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on mielestäni ihan keskiverto näköinen mies, enkä ole koskaan moista nähnyt. Jos jotain flirttiä on ollut, mieheni on kyllä ollut se aloitteen tekevä puolisko, yleensä suht koht heikolla menestyksellä, kai :). Siltikään en elämääni kyttäämällä pilaisi; jos pettämistä tapahtuu, niin tapahtuu, ei maailma siihen kaadu.

Vierailija
10/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ilmeisesti niin vanhanaikainen, ettei ikinä tulisi mieleenikään mennä flirttailemaan varattujen miesten kanssa tositarkoituksella tai alkaa iskemään miestä pariskunnan kahdenkeskisellä ravintolaillallisella. Jotain kunnioitusta toisten elämää kohtaan, kiitos.

kunnioittaa. Vanhanaikaisuutesi taitaa kuitenkin tarkoittaa melko suppeaa ja suojattua elämänpiiriä....? Rakkaudenkaipuuta on paljon, ja kyllä, sotkunsa selvittäneitä, hyviä mehiä on tässä maassa aian liian vähän. Harvalla sellaista on aviomiehenäkään. JOs oma elämäntilanteesi muuttuisi toiseksi, voisit hyvinkin ymmärtää myös toisenlaisia ihmisiä kuin itse olet. Vanhanaikaisuus onnistuu yleensä tasan yhtä kauan kuin elämän prinsessakäsikirjoitus toimii. Sen jälkeen pitää ruveta kohtaamaan sitä, mitä elämä ihan oikeasti on. Ja se avartaa kummmasti.

Vierailija
11/14 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin makaa kuin petaa ja sitä niittää mitä kylvää.

Vastoinkäymisistä huolimatta moni ihminen (onneksi!)säilyttää moraalinsa ja muitten ihmisten kunnioittamisen.

Ja moni nousee tuollaisella positiivisella asenteella koettelmusten jälkeenkin entistä vahvempana (kun ei ole sotkenut muitten ja omaa elämäänsä).

Vierailija
12/14 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset eivät tunnu lainkaan välittävän siitä, onko mies varattu vai ei. Ollaan ihan varmoja, että kyllä se mies sitten lemppaa sen vaimonsa jossain vaiheessa tai sitten ei vain välitetä.

Ex-miehelläni paljastui olleen useita muita suhteita. Joku huorista oli käynyt silloisessa asunnossammekin. Kun mies jäi kiinni ja juttelin parin tällaisen naisen kanssa, niin paljastui, että kun he jossain vaiheessa tajusivat miehellä jo olevan perhe, eivät he vain välittäneet.

Yksikin odotti miestä kaksi vuotta. Mies kävi välillä illalla hänen kanssaan panemassa. Naisen kirjoittamista tekstiviesteistä paljastui, että hän luuli todella seurustelevansa miehen kanssa. Kyseli, koska tehdään se lapsi. Saanko laittaa sun nimen mun vanhempien joulukorttiin jne.

Ja ihmetteli seuraavissa viesteissä, kun mies oli kieltänyt. Ja sama horo jatkoi suhdetta, vaikka mies ei koskaan lupaamisistaan huolimatta ollut hänen kanssaan joulua, juhannusta tms., koska oikeasti vietti ne perheensä kanssa.

Kun kysyin naiselta ihan suoraan, eikö hän epäillyt mitään. Niin hän sanoi kyllä, mutta että ei sitten antanut sen häiritä!!!

Jotain kertonee sekin, että mies on edelleen sinkku ja vonkaa minua ja lapsia takaisin. Onneksi minulla on jo uusi, parempi suhde. Ja lapset ei juuri välitä isänsä seurasta enää, kun tietävät, millainen paskiainen tämä on heidän äitiään kohtaan ollut.

Vierailija
13/14 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jos lähdetään ulos iltaa istumaan mieheni kanssa, naiset kehtaavat yrittää silmäpeliä naapuripöydistä ja muutaman kerran on jopa tultu miehelleni ehdottelemaan kaikenlaista, vaikka on ollut vaimonsa seurassa.

Miehen viehätysvoiman yksi tärkeä elementti on esivalinta eli preselection. Miehen täytyy jollakin tavalla osoittaa olevansa hyvä ennen kuin nainen suo miehelle minkäänlaista huomiota. Mainitussa esimerkissä esivalinta on suoritettu siten, että mies on naimisissa => hän on siis parempaa ainesta kuin se vieressä istuva parisuhteeton sinkkumies.

Muistan itsekin isoissa bileissä koettaneeni jutella naisille, mutta erittäin huonolla menestyksellä. Sitten yksi kiva nainen alkoi jutella minulle iloisesti, ja läppää heitettiin muutaman tunnin ajan. SITTEN alkoivat ympärilläni pörrätä myös ne naiset, jotka illan aluksi eivät halunneet edes katsoa minua silmiin. Preselection oli siis osoittaa, että naisella on kivaa seurassani. Vasta sitten seurani alkoi kiinnostaa muitakin naisia.

Toinen juttu on sitten sekin, että naiset haluavat miehen, jonka kaikki muutkin naiset haluavat. Siksi miehen "menekki" ei vältämättä laske avioliiton solmimisen myötä.

Vierailija
14/14 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oma mies on suoraan sanottuna ruma. Ei käännä naisten päitä kaduilla. Joten eipä ole naisia roikkumassa kaulassa baarissa.

Minun onneni, koska parempaa miestä ei voisi löytää =)