Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuosta kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä

Vierailija
19.11.2012 |

siis tuntuu, että jokaisella sellainen olisi nykyisen psykiatrisen suuntauksen mukaan.

Itse olin 10 vuotta töissä todella kiireisellä alalla, jossa hitaat työntekijät lähtivät omatoimisesti pois.

Itse sairastuin vuoden alussa masennukseen, jonka psykiatri määritteli kaksisuuntaiseksi vain sen vuoksi, että olen luonteeltani hätäinen ja liikkeissäni nopea.

Aloitettiin massiivinen neuroleptilääkitys ja rinnalle vähän mieltä tasaavaa.. olin kuukausia kuolaava zombi. Luojan kiitos minulla on mies, jolla on järki päässä ja hänen kannustuksellaan pääsin eroon neljästä eri lääkkeestä. Muistoksi tuolta neuroleptilääkitys ajalta sain lähimuistin katoamisen ja tämän äärettömän hitauden.

Kiitos vaan psykiatrille pilasit elämäni. Papereissani on ikuisesti 112 ja työnsaanti on ihan helvetin vaikeaa.

Tosin älyän jo olla kertomatta kaksisuuntaisestani työhaastatteluissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan itse lääkkeet popsit.

Vierailija
2/3 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaana sitä suostuu mihin vain. Itse olen kokeillut ihan valtavat määrät eri lääkkeitä. Olin aikaisemmin tosi etevä. Nykyään sitten hidas hermoheikko. En kyllä tiedä onko lääkkeet syynä tuohon mutta neurolepteihin en enää koske.

Tällä hetkellä jossain on häikkää mutta en tiedä missä. Nykyinen psykiatri kyseenalaistaa diagnoosini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan itse lääkkeet popsit.

huumeistakin on helpompi päästä irti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi