Jos olisit lähes aina yksin syömässä, kuinka usein tekisit esim. kiisseliä tai
vispipuuroa? Itse tein pitkästä aikaa kiisselin ja tietysti sitä tuli sitten niin paljon (n. 6 dl), että en varmaan saa syötyä kaikkia. Ja se poisheittäminen on kyllä kökköä.
Kommentit (12)
semmosella haudutus¨kattilalla, puoli litraa maitoo. En minä sitä kaikkee saanut meneen, hiukan jäi syömättä. Mulla oli ostettuna Valion luumumikälie kausimakua sen kanssa ja siitä jäi n puolet.Ei se ole paljaaltaan kauhea hyvää.
Kyllä mua harmittaa heittää pois.
En vaan saa määräänsä enempää mitään ruokaa alas.
eläisin varmaan pelkällä leivällä.
Muutenkin on ihan tylsää tehdä ruokaa itselleen, sillä jos siitä tulee hyvää, niin eipä ole ketään kenen kanssa siitä nauttisi :/
noita, tuskinpa edes lämmintä ruokaa joka päivä. Rasittavaa kokata perhelle joka päivä mutta mikäs teet. Sinkkuaikoina söin järkyttävän huonosti, tyyliin puolikas einespizza päivälliseksi. Siinä mielessä on tietysti perheestä hyötyä, tulee syötyä edes sitä tavallista peruskotiruokaa.
Muita puuroja kyllä syödään. Marjat marjoina, mitä niitä limoittamaan:)
Muutenkin on ihan tylsää tehdä ruokaa itselleen, sillä jos siitä tulee hyvää, niin eipä ole ketään kenen kanssa siitä nauttisi :/
Olen vastoin tahtoani sinkku, 38 v, mutta olen tehnyt ruoanlaitosta itselleni ihan harrastuksen. Rakastan kokeilla kaikkia uusia reseptejä ja nautin tietty niiden ruokien syömisestäkin, jopa ilman seuraa. Viinin kanssa nautin joka päivä valmistamani päivällisen.
Eikä sen tarvi olla edes aina mitään työlästä, esim. monia pastaruokia saa eteen vartissa ja maistuu hyvältä. Minä jätän ne työläämmät kokkaukset viikonloppuihin, mutta joka päivä teen kyllä ihan raaka-aineista jonkinlaisen aterian enkä käytä eineksiä.
En ole koskaan kokeillut, kuullut enkä nähnyt...
Laittaa itselleni mitään ruokaa, joten einestä lämmittelen.
Se säilyy pari päivää, ei tarvii heittää pois vaikkei kerralla jaksa. Ihme touhua...
aina lopun ruoan pois mitä et syö yhdellä kertaa? Puuroakin voi syödä seuraavana päivänä jos säilyttää jääkaapissa. Ohukaistaikinassa riisipuuro on hyvää.
aika väkinäistä on vetää 3 dl soppaa päivässä. Minulle. No, teen ensi kerralla vähemmän, kun tiedän paremmin tuon perunajauhon määrän.
En tee koskan kiisseliä tai vispipuuroa koska en pidä kummastakaan. Jälkiruoan muuten teen viikonloppuna, arkisin riittää hedelmä jälkkäriksi.