Taas iltavuoro, 12-20, töissä.
Elokuusta asti ollut kerran tai kaksi viikossa. En vieläkään totu tähän.
Ketuttaa jo valmiiksi, kun tietää että kaikki muut on aiemmin kotona tekemässä kaikkea kivaa.
Milloin näihin tottuu?
Tuntuu, että kaikki hommat jää tekemättä iltavuorojen takia.
Tai ei ne jää tekemättä, ne kasautuu päiville, jolloin pääsee aiemmin töistä pois. Ja sellaisten päivien iltana tuntuu, että töissä pääsis helpommalla. On monta koneellista pyykkiä, kaupassa käyntiä, siivousta jne jne. Omat lääkärikäynnitkin ja kampaajakäynnit pitää joskus ehtiä hoitaa.
Kommentit (9)
jos sulla on kerran tai kaks viikossa 12-20. Kyllä siinä ehtii tehä vaikka kuinka paljon asioita, kuhan vaan itse viitsii.
työaika oi välillä 5.30--23.30. Minusta se oli ihan kiva, sai juuri ovittua lääkärit, kampaajat ja tehtyä kauppareissut aamuisin, kun oli vähän ihmisiä liikkeellä. Tai sit iltapäivällä töiden jälkeen.
Nyt olen päivätyössä, vaihdon lapsen koulunkäynnin takia. Mutta molemmilla on hyvät puolensa. Palkka on pienempi, mutta toisaalta viikonloput vapaat. ennen olin töissä ainakin yhden viikonlopun per kuukausi.
karvakädetkin on aamusta iltaan. parturissa käyvät aamupäivällä jos ei ole vielä paljon asiakkaita. et ole kunnon työvuoroja vielä nähnytkään. ihme inisijä.
12-20.30.
3n viikon listassa 10 iltavuoroa.
Alkamisaika vaihtelee, 12-14.00.
Aamupäivällä en saa juuri mitään tehtyä, koska leikin esikoisen kanssa, tai löhöillään vaan koska alkuraskaus väsyttää eikä vaan jaksa murehtia kotitöistä jotka veisivät ison osan siitä neljästä tunnista mitä näen poikaa iltavuoropäivinä.
inhottaisi tehdä säännöllistä päivätyötä.Varsinkin pienillä paikkakunnilla kaikkien asioiden hoitamiset olisi vaikeaa kun on virka-ajat töissä.Vuorotyöläisenä pystyy hoitamaan asioita paljon joustavammin.
karvakädetkin on aamusta iltaan. parturissa käyvät aamupäivällä jos ei ole vielä paljon asiakkaita. et ole kunnon työvuoroja vielä nähnytkään. ihme inisijä.
Sinäkö et ikinä valita mistään?
Muista että mistä ikinä sitten valitatkaan, niin aina löytyy joku jolla menee hunommin, eli valituksesi on aina täysin turha.
Pitää palkata aina Virolainen tai joku muu kuin Suomalainen. AP:n asenne on tasolla, joka vaikuttaa myös työstä suoriutumiseen ja työnjälkeen. Tosin ei varmaan sitä itse osaa edes ajatella.
Helppoa ja yksinkertaista.