Osaatteko viisaammat sanoa mitä ihmettä tämä on?
Moi vaan!
Tulin pyytämän teiltä viisaammilta kanssasisarilta mielipidettä tilanteeseeni. Tästä tulee varmasti pitkä sepustus mutta lupaan tulla aina tilaani päivittämään jos siitä jatkossa olisi sitten jollekkin hyötyä. Tälläinen on siis tarinani:
Viimeisimmät normaalit, kunnon kuukautiset alkoivat ti 16.10, olin tuntevinani selvästi ovulaation pe 2.11. Sitten pettymykseksiseni huomasinkin, että kuukautiseni alkoivat jo la 10.11. La hieman tiputteli, su normaali vuoto, ma tiputteli, ti-la ainoastaan vaalean ruskeaa vuotoa. Sen jälkeen ei mitään merkkiä vuodosta. Yleensä kierto n.24-25, imetän vielä edellistä lasta. Yleensä kuukautiseni kestävät juuri tuon viikon verran, n.5päivää yleensä vuodan normaalisti. Nyt vain siis 1-2päivää.
Sitten ti 13.11 tuli jotenkin outo olo kun kuukautiset olivat niin erikoiset ja lyhyet. Päätin tehdä huvikseni testin, se olikin Positiivinen, haalea viiva mutta selvä kumminkin. clear blu viikko mittari näytti 1-2. Nyt sitten viikon mittaan olen tehnyt testejä jotka olleet positiivisia, viiva vahvistunut selkeäksi punaiseksi. 16.11 clear blu viikko mittari näytti 2-3. Tänään uusi cb 19.11 näytti edelleen 2-3. Kävin tänään myös Hcg mittauksessa ja se arvo oli 619. Mitä mieltä olette arvosta?
Tänään siis ovulaatiosta(jonka luulen tunteneeni) laskettuna viikkoja olisi 4+3, edellisistä kuukautisista lakettuna 4+6. Oireita on, etova olo, väsymys yms. Aiemmin ollut kuitenkin yksi kohdunulkoinen joten riskiä siihenkin suuntaan on ja sitä myös ehkä eniten pelkään koska muissa onnituneissä raskauksissa ei ole ollut vuotoa? Voisiko esim. lyhyt luteaali vaihe vaikuttaa valekuukautisten tulemiseen vai luuletteko että kyseessä on kohdunulkoinen? Mistä muusta vuoto voisi johtua? Kipuja ei ole ollut.
Kiitos jos joku jaksaa lukea ja kommentoisa tilannettani.. huomenna olisi sitten vuorossa ultra, mutta tuskin siellä mitään vielä näkyy.. Viikkoja on vähän ja arvokin oli pieni..
No ei kai auta kun odottaa mutta miksi se on niin vaikeaa :(