Miesten seksileluista...
Ihmettelen lieneekö muilla perheellisillä miehillä omissa jemmoissaan seksileluja, esim. Fleshlightia tms. Jotakin sellaista, millä voi viihdyttää itseään vaimon tietämättä. Ja miksi?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2012 klo 20:47"]
1) Naisia ei ole ruveta syytä erikseen ymmärtämään. Mahdottomuuksia ei kannata tavoitella. Sen sijaan on toki hyvä, jos spontaani yhteisymmärrys joskus syntyy.
2) Naisilta EI pidä hakea pönkitystä omalle seksuaaliselle itsetunnolle. Mikään ei kiehdo naisia yhtä paljon kuin se, että mies tuntee itsensä riittämättömäksi.
3) Edellisistä johtuen miehen tehtävä on tehdä naiselle, mitä parhaaksi näkee. Tämä voi sisältää naisen huomioinnin tai sitten rajat ovat vain kohtuudessa ja lainsäädännössä: ketään ei saa raiskata tai suoranaisesti pahoinpidellä.
4)Edelleen: jos mies saa naisen kanssa orgasmin, mutta nainen ei tyydyty, se on ensisijaisesti naisen ongelma. .....
[/quote]
ei sulla ihan hyvin mene.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2012 klo 21:20"]
En vaan jaksa ymmärtää tätä ihmeellistä jakoa: naisille seksilelelut on hyväksyttyjä parisuhteessa ja miehille jotain peräkammarin poikien runkkuleluja. Ihan oikeasti, monet kärsivät parisuhteessa seksin puuttesta, ihan sama mikä syy on ja silloin on vaan pakko tehdä jotain.
Itse käyn elon polulla samaa puutostilaa, eikä se siitä juttelemalla miksikään muutu. Kasvatetaan pennut ja katsotaan sitten kun seksi on vain osa parisuhdetta.
Itse olen löytänyt uskomattoman avun Aneros-tyyppisistä anaalileluista. Homojen hommaako - no ei ole. Antaa ihan sairaat fiilikset kun käyttää maltilla. Siinä jää äkkiä pihtaava vaimo kakkoseksi. Parhaat orkut ikinä.
DMC
[/quote]
Tämä on niin kivikautista ja järjetöntä ajatustapaa. Meillä käytetään leluja puolin ja toisin muijan kans ja muijalle se ei ole ongelma. Näillä mammoilla tehdään olemattomastakin ongelma jollain tapaa