Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hoidat sukkapyykin?

Vierailija
19.11.2012 |

Taas etsiskelin tuossa parit pestyille noin ziljoonalle mun, miehen ja lasten sukille ja ajattelin että eikö tähän ole mitään helpompaa konstia...

Meillä on siis käytössä puhtaille sukille oma kori, jonne ne nakkaan kuivuttuaan ja sieltä sitten etsiskelen niille parit. Siellä on aina ärsyttävä määrä parittomia, joiden pari on kadoksissa, vielä pyykkikorissa likaisena jne...

Inhoan sukka-showta. Miten teillä toimii sukkien pyykkikierto?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kannelmäen Prisman myyjän,nyt on yksi ongelman vähemman :)

Vierailija
22/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa: kerään ennen sukkien pesua joka paikasta kyseisen henkilön sukkia. (Lasten käytettyjä sukkia siis löytyy mistä vaan.)

Pesen kaikki löytämäni likaiset sukat. Kuivumisen jälkeen laitan heti pareihin ja kaappiin. Parittomat laitan tiettyyn laatikkoon. Sen parittomien laatikon käyn silloin tällöin läpi ja kerään sinne kertyneet parit.

Helppoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestään sukat sukkapyykkinä, muttei niitä enää sen jälkeen minnekään koriin laiteta. Kuivaustelineeltä sitten vain yhdistellään niin hyvin kuin suinkin eikä haittaa, vaikka jokunen paritonkin päätyisi yhteen toisen parittoman kanssa. Kaikki tämä tapahtuu ilman kummempaa showta. Ei tavata käyttää aikaa pyykkeihin sen enempää kuin on tarve.

Pakko kysyä: mitä tekemistä sulla on sun MIEHEN sukkien kanssa? Meillä ainakin molemmat hoitavat pyykkinsä itse ja siinä sivussa myös lasten pyykit. Toisen aikuisen pyykkien hoitaminen olisi vähintäänkin omituista.

helpommin saa koneet täyteen, kun pesee kaikkien pyykit yhtäaikaa

Vierailija
24/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia on kumminkin todella paljon.

Tässä taitaa olla mainostaja nyt mukana tässä ketjussa. Törkeää.

Vierailija
25/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen aikuisen pyykkien hoitaminen olisi vähintäänkin omituista.

Vierailija
26/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani laitan aina käytön jälkeen niillä kiinni, perhekin muistaa joskus. Irtosukat ovat korissa, jokainen saa kaivella sukkansa sieltä, minä en niitä parita.

Vierailija
27/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa!! Siis sen lisäksi että pestään toisten sukkia.

Pestään sukat sukkapyykkinä, muttei niitä enää sen jälkeen minnekään koriin laiteta. Kuivaustelineeltä sitten vain yhdistellään niin hyvin kuin suinkin eikä haittaa, vaikka jokunen paritonkin päätyisi yhteen toisen parittoman kanssa. Kaikki tämä tapahtuu ilman kummempaa showta. Ei tavata käyttää aikaa pyykkeihin sen enempää kuin on tarve.

Pakko kysyä: mitä tekemistä sulla on sun MIEHEN sukkien kanssa? Meillä ainakin molemmat hoitavat pyykkinsä itse ja siinä sivussa myös lasten pyykit. Toisen aikuisen pyykkien hoitaminen olisi vähintäänkin omituista.

Vierailija
28/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vielä muitakin omituisia tapoja, joita itse pidätte normaaleina ?

Vierailija
29/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes ajatellut etten pesisi... Samalla ne tosiaan menee kun muidenkin vaatteet. Olen oikein sanonut miehelle että hoidan mieluiten itse koko pyykkäyksen, sillä tykkään muuten pyykinlaitosta, paitsi tuosta sukkahommasta. Ainoa kotihomma joka on suht mukavaa.

Vastakysymys: Vaihdatko itse talvirenkaasi? Entä petivaatteita vaihtaessasi vaihdatko vain omalle puolellesi? Saako mies syödä sun tekemää ruokaa? Meillä kyllä molemmat tekee kotihommia muuten, mutta minä enemmän kun kotona olen.

ap

Vierailija
30/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes ajatellut etten pesisi... Samalla ne tosiaan menee kun muidenkin vaatteet. Olen oikein sanonut miehelle että hoidan mieluiten itse koko pyykkäyksen, sillä tykkään muuten pyykinlaitosta, paitsi tuosta sukkahommasta. Ainoa kotihomma joka on suht mukavaa.

Vastakysymys: Vaihdatko itse talvirenkaasi? Entä petivaatteita vaihtaessasi vaihdatko vain omalle puolellesi? Saako mies syödä sun tekemää ruokaa? Meillä kyllä molemmat tekee kotihommia muuten, mutta minä enemmän kun kotona olen.

ap

Aloituksessasi ET koske miehesi pyykkeihin, mutta Vierailija - 19.11.12 05:38 (ID 15931815)pesetkin kaikki pyykit... Pidit alunperin omituisen, jos joku pesee miehensä pyykit.

Vierailija
31/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksessa mitään puhunut ettei pesisi miehensä sukkia, päinvastoin.

Tuohon väliin kiilasi joku, jonka mielestä me muut ollaan ihmeellisiä, jos pestään muidenkin pyykkejä.

Vierailija
32/32 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo sukkaparit olemaan samanvärisiä, niin yleensä päätyvät samalla kertaa pesukoneeseen, sieltä kuivumaan ja omistajansa sukkalaatikkoon.. ei ole ydinfysiikkaa.

Mustia ilman mitään raitoja, pilkkuja tai vastaavia. Joskus käy niin, että ostan sukkia, joista itse pidän, mutta tytär ei, joten ostan hänelle jotain toisia mustia sukkia, suurinpiirtein samanlaisia, mutta jokin ero niissä on, vähän pitempi varsi, joustavampi tai jotain.

Minusta on inhottava vetää jalkoihin kaksi sukkaa, joista toinen joustaa paljon enemmän kuin toinen. Olo on toispuoleinen. Siksi yritän etsiä parit aina tarkkaan. Useimmiten etsin parit ripustaessani sukat kuivumaan. Tätä helpottaa tietenkin se, että useimpia sukkia on useampi pari samanlaisia, pitää vain vertailla niitä resorien pituuksia ja taitoksen leveyttä yms. Onneksi pienempi lapsista pitää vielä iloisen kirjavia sukkia.