Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylpyhuone pölyttyy alle viikossa pahasti -

Vierailija
18.11.2012 |

onko muilla näin? Siivoan kylpyhuoneen kerran viikossa ja jo siinä ajassa on pöntön, altaan ymym. ympärykset ison pölyn peitossa. Onko muilla? En ainakaan muista tutuillani nähneeni koskaan.

Tuntuu että tosi nopeasti kertyy lika..Onko niksejä millä saisi pidettyä kurissa noinkin nopean pölyyntymisen, jos ei jaksa useita kertoja viikossa pyyhkiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa tilassa, n. 1-2krt viikossa kun pesee niitä. Sekö voisi vaikuttaa, en tiennytkään. Inhottava ongelma, kun just olet siivonnut ja seuraavana päivänä jo melkein ihan samanlaista. Ap

Vierailija
2/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pölyä kertyy. Ei ehkä silmmäärälsesti huomaa,mutt akunalan siivota niin pölykasoja löytyy. Pesen suurimman osan pyykistä jak uivatan muualla. Ei minulla tuohon mitään niksi ole. On mielestäni ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pölyä kertyy. Ei ehkä silmmäärälsesti huomaa,mutt akunalan siivota niin pölykasoja löytyy. Pesen suurimman osan pyykistä jak uivatan muualla. Ei minulla tuohon mitään niksi ole. On mielestäni ihan normaalia.

En vain muista niillä kenellä vierailen usein, niin koskaan nähneeni ja tiedän etteivät luuttua päivittäin/edes viikottain niitä ympäryksiä. Eräs sanoi että joku ilmastointi voisi vaikuttaa. ap

Vierailija
4/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä kämpässä oli kaikkein pahin tilanne, koska se oli 50-luvulla rakennetussa kerrostalossa ja ilmastointiaukosta tuli sitä mustaa pölyä kylppäriin. Auttoi, kun teippasin sen ilmastointiaukon päälle imurin suodattimen. Suodatin tuli ihan mustaksi puolessa vuodessa.

Nykyisessäkin kämpässä näkyy vähän pöly posliineilla jo viikossa. Pyyhkäisen ne kerran viikossa kun pesen vessan. Joskus kun laitan pyykkejä koneeseen, otan t-paidan ja pyyhin sillä pöntön päältä ja lavuaarin reunalta näkyvimmät pölyt ja heitän koneeseen.

Vierailija
5/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin aina sen jälkeen kun olen käynyt suihkussa, inhottaa irtohiukset lattialla. Vessapaperi pöllyää. Mulla on oma imuri vain kylppärissä.