Vauvan liikkeistä...
..Odotan pikkukakkosta ,viikkoja nyt 18+5.. hiukkasen huolta vaan on aiheuttanut tuo hiljaiselo massussa, millonka ne liikkeet pitäis viimestään tuntua...? Katsoin et esikoisesta olin kirjannut tuntevani jotain pientä jo viikoilla 17+2.. Nyt on tuntunu ainoastaan muutaman kerran ihan pientä möyrintää(liekö edes vauva,vaan mahan vääntöä..), sellaistakin vain tosiaan pari kertaa.. Pari viikkoa sitten oli neuvola, ja siellä kaikki OK, ja vauva potkaisi anturiinkiin,kun sydänääniä otettiin, mut mitään en tuntenut, millonkas sitä pitäis olla asiasta tosissaan huolissaan...? Kokemuksia, onko muilla ollut pitkään hiljaiseloa masussa..?
Kiitti kommenteista etukäteen:)
JMaM 18+5
Kommentit (2)
Moikka!
Minulla on ihan tismalleen sama tilanne kuin sinulla, viikkoja virallisesti 20+2, ultran mukaan n. viikon vähemmän. Olen nyt neljättä kertaa raskaana ja kuitenkin ensimmäistä kertaa joudun oikein miettimään, että oliko tuo nyt sitten liikettä vai ilmaa mahassa :Z Istukka on minulla edessä eli se varmaankin aiheuttaa sen, että " pienemmät" liikkeet jäävät kokonaan tuntumatta ja vain oikein kunnon möyrinnät tuntuvat. Ultrissa sikiö on ollut liikkuvainen. Viimeksi viikko sitten neuvolassa sydänäänien löytymiseenkin meni ikuisuus, kiitos edessä olevan istukan ja sikiön liikkumisen.
T. Fuulis
jos et sen takia oo vielä kunnolla tuntenut...
krisse rv 11+6