Muita joilla on ihana anoppi?
Aina puhutaan vaan niistä veemäisistä anopeista, milloin mikäkin on anopissa vialla.
Itse en omasta anopistani pahaa sanottavaa löydä.
Rakastan anoppiani valtavasti, hän on minulle kuin toinen äiti ja uskon, että minä olen hänelle kuin tytär.
Soitellaan säännöllsesti, kerran pari viikossa ja aina ollaan koko perhe enemmän kuin tervetulleita mummolaan. Voidaan puhua vaikeistakin asioista ja keskustellaankin joskus esim. pihahommia tehdessä asiosta, joista en esim. oman äitini kanssa välttämättä keskustelisi.
Onko muita, jotka tykkäävät anopistaan vai onko minua vain siunattu ihanalla yksilöllä?
Kommentit (7)
erittäin välittömät ja luonnolliset välit. Juuri appiukko tuossa soittelikin pari tuntia sitten:) Näemme yleensä 2-5 päivänä/vk, toki toisinaan poikkeuksia.
Ja ei se anoppi ole se ainoa paha, kyllä niihin väleihin tarvitaan kaksi, eli joskus voisi miniäkin katsoa peiliin..
erittäin välittömät ja luonnolliset välit. Juuri appiukko tuossa soittelikin pari tuntia sitten:) Näemme yleensä 2-5 päivänä/vk, toki toisinaan poikkeuksia. Ja ei se anoppi ole se ainoa paha, kyllä niihin väleihin tarvitaan kaksi, eli joskus voisi miniäkin katsoa peiliin..
ihana anoppi. Nähdään melkein joka päivä + soittelemme todella usein. Superanoppi!!!!
Ja ei se anoppi ole se ainoa paha, kyllä niihin väleihin tarvitaan kaksi, eli joskus voisi miniäkin katsoa peiliin..
Etenkin monelle 20-30 tekisi todella hyvää kurkistaa sinne peiliin, kun ihmettelevät anopin käytöstä.
Etenkin monelle 20-30 tekisi todella hyvää kurkistaa sinne peiliin, kun ihmettelevät anopin käytöstä.
lähes viikottain ja soittelemme useammankin kerran viikossa. Toki anopilla on omat ärsyttävätkin piirteensä,niin meissä kaikissa:-) En voi valittaa,anoppini on huomaavainen, ei sekaannu meidän perheen asioihin ja arvostaa mielipiteitäni(kysyy usein neuvoa). Samoin minä kunnioitan ja arvostan häntä.
Kiitos ap:lle kivasta ketjusta, liian usein tulee negatiivisuutta vastaan.
Eli onneksi meitä on monia joilla on hyvä anoppisuhde. Ehkä sitä voi itsekkin saada ihan ok suhteen tuleviin miniöihin... ei ole ihan etukäteen täysin mahdoton haave.
ihana ihminen! :)