Jos olet kotona rintsikoissa,miten miehesi reagoi tai kommentoi ?
Ihan siis kotiaskareissa ilman paitaa, muut vaatteet päällä.
Kommentit (46)
Saattaa alkaa ehdotellakin jos lapset nukkuu...
Me ollaan lähes aina kotona joko täysin alasti tai ihan vaan alusvaatteilla joten ei kai siinä koko ajan voi kuolata ja roikkua toisen tisseissä kiinni. Kyllähän tuo välillä sitten tarttuu kiinni/hipaisee, mutta meille alastomuus on muutakin kuin merkki siitä että nyt pannaan :D Kai me jotain nudisteja sitten ollaan...:D
Olisi aika kamalaa, jos mies olisi koko ajan kuolaava idiootti. :D
Kai mä pyörin täällä alusvaatteissa sen verran usein...
Ei mies kulje koko aikaa perässä kuola valuen :D Varsinkin nyt kun imetän, on mun tissit melko arkinen näky... Hulluna pitäisin, jos kävisi kiinni, kun juoksen luukut auki hakemaan harsoa vuotavien tissien tukkeeksi.
ei reagoi mitenkään, katsoo tv:tä tai lukee lehteä.
olisi kiva jos kiinnittäisi huomiota välillä siihen, että vaimolla on 75d rinnat ja hoikka vartalo. mutta ei niin ei.
nappaa tisseistä kiinni ja rynkyttää niitä ylös ja alas :)
Kuljen usein alastikin, eikä siitä mitään seuraa, jos seuraisi jotain eroottista, kulkisin alasti joka päivä ;)
hymyilisi, toteaa "ihana", tulee tarkastelemaan onko olkaimet suorassa, jos muksut muualla hipsuttelee :)
mut ei nyt mitenkään jää tuijottamaan. On nähnyt mun rinnat tsiljoona kertaa. Jos on uudet liivit, saattaa kysyä "onks noi uudet? -grr kuumat!" mut that's it :).
eihän se nykyään edes katso mua päin. mä oon niin kateellinen teille joiden miehet rakastaa ja haluaa teitä! :(
ja minulla ei ole koskaan sukkia jalassa. Paita on yleensä päällä, housuja ei juuri koskaan, paitsi tietysti pikkuhousut. Muu perhe on yleensä ihan tavallisissa sisävaatteissa.
Mikä se ilmastonmuutospointti olikaan?
Voi herranpieksut! Onko teiltä joiltain mennyt ohi mitä maapallolle on niinkuin tapahtumassa?
Miksi te luulette, että voitte pitää sisälämpötilan niin korkeana, että on mukava kekkuloida alusvaatteissa??? Mikä yksinoikeus teillä on luonnonvaroihin?
Vitsit että jotkut voi olla TYHMIÄ.
Haloo tää pallo on yhteinen ja lapsillekin pitäis jotain säästyä!
5 henkilöä. Itse olen kotona joko pelkkä kevyt mekko päällä tai sitten alusvaatteissa (joskus paita päällä). Muut ovat tavallisissa vaatteissa, paitsi lapsilla ei yleensä ole sukkia jaloissa.
Miten meidän pitäisi mielestäsi säätää lämpötila? Sisälämpötila meilläkin 19-20, vähemmässä ei muu perhe tarkenisi.
Oonko mää nyt tyhmä, mutta kuljeskeleeko monetkin sitten pelkissä rintsikoissa keskellä päivää? Miksi?
Paljon teillä on sisälämpötila muuten?
"vai jaaha että tälleen" ja kattoo ja ojentaa käsiä niitä kohti:D
joten mies ei ihan kauheasti villiinny sen takia. Kauniiksi sanoo tai koskettaa söpösti esim. vyötäröä.
mutta taitaa olla niin tuttu näky ettei enempiä enää hetkauta:) Toisinaan tosin naureskelee, kun taas juoksentelen lähes ilkosillaan.