Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian myöhään aloitin tekemään lapset.Ikää nyt 40v

Vierailija
18.11.2012 |

ja tähän kahteen jäivät.Ekan sain 35v ja toisen 37v.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan sain 40-v ja kaksoset keväällä. Kyllä riittää.

Vierailija
2/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 26v ja toisella myös 20v jotain ja nyt 44v kolmannen kerran äidiksi.Elämäntilanteen mukaan.Moni nuorena lapsia saanut haluaa myöhemmin lisää,mun erään tutun perheessä kävi just niin että sai alkuun kaksi lasta nuorena ja sitten kun oliko keskimmäinen tyttö 17v,syntyi uusi lapsi.Nää tosin eri miesten kanssa.Mutta kuitenkin,ei se sitä tarkoita että jos saa nuorena lapsia,miksei vanhana onnistuisi.Siinä kestää aikaa löytää uusi mies.Itse eronneena aion tosiaan olla yksin kunnes löydän uuden miehen ja ehkä perustan sitten perheen hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sun nuorin on 3 v kun itse oot nainen parhaassa iässä.

Vierailija
4/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ap ole enää tullut raskaaksi vai mikä tässä on se ongelma?

t: ekan kerran äidiksi 25v, vikan kerran 41 v.

Vierailija
5/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ei riitä enää isommalle perheelle.Sitä tarkoitan kun kirjoitin että lapset oli tässä.

Vierailija
6/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v ja 36v sain lapset. Pää ei kestä enempää. Eikä varmaan olisi kestänyt, jos olisin tehnyt ne aikaisemmin.

Vierailija
7/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ei riitä enää isommalle perheelle.Sitä tarkoitan kun kirjoitin että lapset oli tässä.

Vierailija
8/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin kaksi kertaa synnärinjälkeiseen masennukseen,eka synnytys kesti kaksi vuorokautta yhtä kipua ja helvettiä suomeksi ja sen lisäksi sain kohtutulehduksen,toisella kerralla lapsi syntyi synntystuolin avulla,kyykistyin,repesin pahasti ponnistusvaiheessa,sain rintatulehduksen.Osa alapäästä vaurioitui tunnettomaksi,seksi ei tunnu alapäässä miltään,vaatii paljon.Fyysiset miksi en lapsia enmpää halua,ikää yli 40,lapset saanut 30v. ja 33v

Vierailija
9/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se ei ole valinta. Lastenteon aloitin 27-vuotiaana, ekan sain hoidoilla 33-vuotiaana ja tokan edelleen hoidoilla 36-vuotiaana. Nyt on ikää 39, ja kova hinku saada kolmas mutta aika varma olen, ettei onnistu. Mies on jo kysellyt, voitaisiinko kokeilla luovutetuilla munasoluilla, jos omani eivät riitä. Tuli niin puskista, etten tiedä, mitä ajatella. Tajuan vaan, että kovasti se haluaisi sen kolmannen. :(

Toki haluaisin itsekin mutta... Hoidot ovat niin rankkoja, etten tiedä, jaksanko ja pystynkö niihin, kun on kuitenkin nämä muutkin lapset hoidettava. Valinta on se, jos en yritä, joten hoidot aloitetaa keväällä. Eri asia on, tärppääkö kohtuullisen ajan, vaivan ja summan jälkeen.

Vierailija
10/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli ihan hervoton vauvakuume 39v:nä ja ihan oikeasti olisin halunnut kolmannen lapsen. Mies vaan ei ollut ylipuhuttavissa. Kummasti meni ohi, kun perheeseen tuli kaksi pientä kissanpoikaa ihan lasten toivomana. Ei siis ollut tarkoitus hoidattaa vauvakuumetta. Mutta yhtäkkiä olin ihan taas hoivavietin parissa pienoisten kanssa ja vauvakuume tipotiessään.

Vierailija
11/11 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin kaksi kertaa synnärinjälkeiseen masennukseen,eka synnytys kesti kaksi vuorokautta yhtä kipua ja helvettiä suomeksi ja sen lisäksi sain kohtutulehduksen,toisella kerralla lapsi syntyi synntystuolin avulla,kyykistyin,repesin pahasti ponnistusvaiheessa,sain rintatulehduksen.Osa alapäästä vaurioitui tunnettomaksi,seksi ei tunnu alapäässä miltään,vaatii paljon.Fyysiset miksi en lapsia enmpää halua,ikää yli 40,lapset saanut 30v. ja 33v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan