Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mennyt tämä kaupaksi huuto.netissä.

Vierailija
02.12.2005 |

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23602377

Miten kehtaakin laittaa tollaista paskaa myytäväksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso kohde tarkemmin.

Vierailija
2/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika korkee hinta tosiaankin noista bodeista, siellä oli niin moni jo niin kulahtanut etten ois lapseni päälle niitä laittanu mistään hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostaisi mitään ihmiseltä, joka viljelee noin paljon tuollaisia ompi, voipi, haluaapi yms. Yrittää vissiin vaikuttaa pirteältä, mutta minua tuollainen kirjoitustyyli vain ärsyttää.

Vierailija
4/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt oikein laskin niin kaks euroa kappale olis pitäny maksaa??? Hirmuinen lähtöhinta! Ja kuka tarvii noin montaa bodya? Joku bodyfriikki?

Vierailija
5/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon jokin aika sitten vauvan myyntipalstan kautta myynyt tavaraa, esim. 20¿:lla äitiyspakkauksen lootan täynnä vauvanvaatteita.

Tai kenties sitten minä myin liian halvalla? ;D

Kummiskin... nykyään en edes jaksa myydä, vaikka suhteellisen helppoa hommaa onkin. Ennemmin kuskaan kierrätyskeskuksen laatikkoon.

Vierailija
6/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä sopisivat hyvin meille tänne allergiaperheeseen.....

Vierailija
7/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Joukossa myöskin kotibodyja,jotka ovat reippaasti porsastettuja,ovat ihan käyttökelpoisia,jos ei ole turhan nirppanokkainen. "

Ehkä mäkin olen nirppanokka, mutta jos maksan (vaikka en kyllä IKINÄ maksaisi!) 115 euroa bodyista niin oletan niiden olevan edes kohtuullisen siistissä kunnossa! Porsastetut maksaa kirppiksellä max. 10 sent. (jos joku on niitä kehdannut sinne kuskata), ton kasan saisi kerättyä helposti alle kympillä.

Tolla kirjoitustyylillä/säännöillä ja noilla palautteilla en myöskään ostaisi mitään vaikka puoli-ilmaiseksi saisin...

Vierailija
8/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolkuissaan???!!!

Vierailija
9/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat nuo bodyt lähes samankokoisia kaikki.

Vierailija
10/10 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka tosiaan tollaista kasaa samankokoisia bodyja tarvitsee? Tuolla hinnalla saa kaupasta ihan uusia aivan varmasti tarvitsemansa määrän ja saa varmaan muutakin vaatetta vielä hankittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan