Elämäni rakkaus on toisen naisen kanssa
Vaikka tiedän, ettei meistä olisi tullut enää mitään, silti se tuntuu pahalta. Kymmenen vuoden ajan hän oli mun paras ystävä, läheisin ihminen, elämäni suuri rakkaus. Nyt hän on löytänyt uuden, ihanan naisen...
Kuuntelen Laura Närhen "Mä annan sut pois" ja itken.
Kommentit (11)
Yksi uneton, surullinen yö edessä.
Tapasin kiinnostavan miehen reilu puoli vuotta sitten. Kemia välillämme oli uskomatonta. Mutta sitten mies vain lopetti yhteydenpidon ja katosi.
En tiedä oliko hänellä joku muu vai vaikuttiko asiaan, että minusta joskus liikkunut kyseenalaisia juoruja(ei totuudenmukaisia) ja kantautuneet miehen korviin.
Ajattelin, että ihastukseni häneen menee ohi, mutta edelleen mietin ja kaipaan häntä yhtä paljon kuin kesällä. Tuntuu, että hän on se elämäni rakkaus.
Tämä aloitus sai minut niin onnelliseksi! Onnea AP! Haleja ja pusuja sinulle!
Kiitos haleista ja pusuista! Mut mistä se "onnea" tuli?
Jo suunnitelmia kihloihin menosta, kesähäistä...
Voi kun vain voisin päästää irti ja unohtaa kaiken.
uusi osoite on tiedossa ja teen lastensuojeluilmoituksen hänestä.Exäni vihaa viranomaisia ja tämän on erinomainen tilaisuus keikuttaa venettä!
uusi osoite on tiedossa ja teen lastensuojeluilmoituksen hänestä.Exäni vihaa viranomaisia ja tämän on erinomainen tilaisuus keikuttaa venettä!
Olisi edes lutka, mutta kun on oikein kiltti ja herttainen typy. Kaunis, hoikka, pitkäsäärinen, tyylikäs... :(
vaan voi käydä ja käykin näin. Jos rakastat, niin annat mennä ja olla onnellinen. Jos haluat vahingoittaa, et rakasta.
Kahden kuukauden seurustelun jälkeen. En mä voinut muuta kuin onnitella, vaikka oikeasti tuntuu siltä, että hajoan pirstaleiksi.