Mitä Arajärvi ja Halonen puuhaavat kotona?
Kommentit (11)
Tarja lukee Kirjoja
Pentti lukee valtuustopapereita.
Ne Kremlin tyypithän kuolee tylsyyteen.
siitä, onko tuo kissa nyt ihan normaali, kun se hurisee ja silmissä vilkkuu valoja. Tohtorismiehenä Pentti miettii, kuinka kissaa voisi lähestyä tieteellisesti mahd objektiivisena susbtanssina pörinöistä huolimatta.
Mä luulen, että niillä on aika korkealentoista jutustelua paljon maailman politiikasta, historiasta, tulevaisuudesta jne. ja sit varmaan ihan arkipäiväisiä asioitakin ne juttelee. Ja sit ne lukee kauheesti, joten paperin rahinaa voi ajoittain kuulla. Tää on mun veikkaus.
Mitähän jos siepattaisi vakoojakissa ja laitettaisiin siihen vakoilulutikka joka toimii eri taajuudella kun se alkuperäinen taajuun (toimii kika hertsilöillä) ja palautettaisiin kisu takaisin.
Mekin av väki kuultaisiin mitä siellä touhutaan
Mitähän jos siepattaisi vakoojakissa ja laitettaisiin siihen vakoilulutikka joka toimii eri taajuudella kun se alkuperäinen taajuun (toimii kika hertsilöillä) ja palautettaisiin kisu takaisin.
ja myytäisiin seiskalle parhaat jutut
ja myytäisiin seiskalle parhaat jutut
Mä tiedän: kerivät villalankaa ja juttelevat samalla.
Luulen että lukevat kirjallisuutta viisaat ja rauhallisia ihmisiä, kun ovat. Iltapalaa laittavat ja teetä juovat.
ihmisiä kiinnostavat viisaat ja rauhalliset ajatukset ja teot. Osaavat keskustella. Viihtyvät yhdessä. Osaavat olla myös hyväntuulisia toisin kuin esim. meidän lähinaapuripariskunta, joka on aina niin hapan, niin hapan. Onneksi ovat muuttopuuhissa. Tarja ja Pentti, te olette varmaan hyviä naapureita. Osaatte nauttia elämästä.
Aralle jää tiskaus, jos ei oo kokousta. Kirjaölisuuspiiri kokoontuu siellä myös.
ja Arajärvi valittiin kaupunginvaltuustoon. Kyllä siinä puuhaa riittää.