särkyneen sydämen kappaleita
mun mies ilmoitti 9 vuoden jälkeen,ettei rakasta.
joten sen kunniaksi kappaleita,kiitos.
Kommentit (49)
Love hurts
En osaa linkittää, mutta googlaamalla antaa heti oikean
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=4OFO7t6rj_0" alt="http://www.youtube.com/watch?v=4OFO7t6rj_0">http://www.youtube.com/watch?v=4OFO7t6rj_0</a>
on vähän toiselta kantilta, kuten tuo jäähyväisetkin, mutta ehkä on hyvä muistaa ajatella sitäkin, että ehkä se on sitten parempi erota, myös sinun kannaltasi. Onhan se surullista jatkaa, jos et voi saada enää vastarakkautta.
vaikka oikeessahan sinä olet tietenkin,ja yötä fanitan ja niin pois päin. mutta iski liian kovaa..mä nähkääs tiiän,että mies on pahasti loppuun palanut ja masentunut,muttei hae apua!! mitään vastauksia en saa,vaikka kuinka yritän kysyä mikä tähän ajoi,miksi ei rakasta,mitä olen tehnyt väärin? mitä tehään,haettasko apua jne,jne. vastaukseksi saan aina en tiiä,ei oo ketään toistä,kait tää tästä jne. ainoo mitä sanoo varmasti on toi,en rakasta sua! en mä enää tajua,sit kuitenkaan ei kait? haluu erota..hulluksihan tässä tulee!! mutta ei.mies ei puhu mun kanssa! tuo kauppaostokset ja viipyy muun ajan poissa ja yöt saunamökissä. :( tää on IHAN kamalaa! niin olin ap.
Mä ensin vähän mietinkin, viitsinkö tuota yötä laittaakaan, kun voi olla rankka.
Voiskohan sitten tosiaan olla, että miehelläsi on masennus, eikös se usein mene niin, että masentunut eroaa, kun luulee olevansa tyytymätön suhteeseen, vaikka vika onkin ihan omassa itsessä.
Mutta vaikeahan se on pakottaa toista hakemaan apua.
Saisitkohan sä sitä mitenkään johonkin tuollaiseen eroseminaariin tai jotain, jota tuolla suositellaan?
Voihan se olla, että mies haluaakin vähän aikaa erossa oltuaan palata yhteen, kunhan on saanut miettiä asiaa rauhassa.
Nyt se ei ehkä oikein onnistu, kun päässä on päällimmäisenä se halu erota, ehkä kun se on tehty, on aikaa ajatella, että mitä sitten.
Ja jos kokee tehneensä edelleen oikean ratkaisun, niin minkäs sille sitten voi.
Tsemppiä sinulle.
http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/parisuhde/hyvän-eron-abc
Mä ensin vähän mietinkin, viitsinkö tuota yötä laittaakaan, kun voi olla rankka.
Voiskohan sitten tosiaan olla, että miehelläsi on masennus, eikös se usein mene niin, että masentunut eroaa, kun luulee olevansa tyytymätön suhteeseen, vaikka vika onkin ihan omassa itsessä.
Mutta vaikeahan se on pakottaa toista hakemaan apua.
Saisitkohan sä sitä mitenkään johonkin tuollaiseen eroseminaariin tai jotain, jota tuolla suositellaan?
Voihan se olla, että mies haluaakin vähän aikaa erossa oltuaan palata yhteen, kunhan on saanut miettiä asiaa rauhassa.
Nyt se ei ehkä oikein onnistu, kun päässä on päällimmäisenä se halu erota, ehkä kun se on tehty, on aikaa ajatella, että mitä sitten.
Ja jos kokee tehneensä edelleen oikean ratkaisun, niin minkäs sille sitten voi.
Tsemppiä sinulle.
http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/parisuhde/hyvän-eron-abc
vaikkakin toi kappale iski naamaan kuin nyrkki,koska tuo lause en rakasta sua - on mulle niin kauhea lause,mitä viimetteeksi haluaisin kuulla!
mutta kun tää tilanne ei oon niin simppeli!
juhannuksena vielä vakuutteli kaikille kuinka rakastaa mua. kesän jälkeen hänellä rupesi tunteet kuulemma viilenemään,syytä en tiedä.
itse nyt kun muistelen niin ehkä siinä syyskuun lopussa huomasin outoutta (?)
seksielämähän miehen puolelta on ollut hyvin vähäistä,joten sekään ei olisi mitään paljastanut.ihmettelin kyllä halua nukkua sohvalla,(missä onkin siitä asti nukkunut).mikä ei silloin ollut sekään mitään tavatonta. noh,sitten viime kuun loppupuolella paljasti pahat talousongelmat,(mistä mulla ei harmainta hajuukaan!) oli kaiken salannut! ja sitten tää heitto ettei rakasta siihen perään..
sen jälkeen mies ollut kuin vieras käytökseltään..ihan kun betoniseinälle puhuis..ei oikein välitä lapsien seurastakaan..
joten kertokaas viisaamat,MITÄ ja miten mun pitäs suhtautua ja tehdä??!
ap
kuulostaa huolestuttavalta tuo tilanne. Tosiaan vähän kuin miehellä voisi olla mielenterveysongelmia. Onko se käyttänyt rahaa johonkin tarpeettomaan, vai mistä ne talousongelmat johtuvat? Oletko sä töissä?
Valitettavasti en kyllä yhtään osaa sanoa, mitä muuta sä voisit tehdä, kuin antaa miehen mennä, ja yrittää puhua sille, että kävis ammattilaisella juttelemassa.
Ja ehkä olis sitten hyvä ehdottaa, että käy tapaamassa lapsia sun luona, vaikka sen varjolla, että tiedät, että se on väsynyt, ja ettei rasitu liikaa. Ehkä se suostuukin, jos ei kerran lasten kanssa jaksa olla.
t.44
kuulostaa huolestuttavalta tuo tilanne. Tosiaan vähän kuin miehellä voisi olla mielenterveysongelmia. Onko se käyttänyt rahaa johonkin tarpeettomaan, vai mistä ne talousongelmat johtuvat? Oletko sä töissä?
Valitettavasti en kyllä yhtään osaa sanoa, mitä muuta sä voisit tehdä, kuin antaa miehen mennä, ja yrittää puhua sille, että kävis ammattilaisella juttelemassa.
Ja ehkä olis sitten hyvä ehdottaa, että käy tapaamassa lapsia sun luona, vaikka sen varjolla, että tiedät, että se on väsynyt, ja ettei rasitu liikaa. Ehkä se suostuukin, jos ei kerran lasten kanssa jaksa olla.t.44
nyt se mesetti kaikkee itsesääli sontaa suorastaa,kuinka on ollu paska mies mulle jne. ettei meidän suhde enää voi palautua ennalleen jne. ei avaa saunakämpän ovee,vastaisi meseen tai puhelimeen. petaa siis eroa..mä en oikeesti enää kestä! enkä mä edes ole töissä missää,vaan ollu kotiäiti monta vuotta. ja meillä on isot talolainat päällä. ja ukko juonu meidät ongelmiin!
vanhemmat lapset joutuneet käymään eron läpi jo kerran ja ovat muutenkin murrosiän herkassä iässä.
mä en enää kestä tätä elämää!! voi kun ois joku joka auttaisi! mä vielä rakastan tota miestä..
Toivottavasti ei suunnittele tekevänsä itselleen mitään.
Mutta mieti nyt kuitenkin, millaista se lastenkin on katsoa tuollaista menoa, masennusta ja juomista. Suuremmat traumat siitä saattaa jäädä kuin erosta.
Sun pitää kyllä mennä jonnekin mielenterveyshoitajalle juttelemaan, ettet ole ihan yksinäsi tuossa.
44
Toivottavasti ei suunnittele tekevänsä itselleen mitään.
Mutta mieti nyt kuitenkin, millaista se lastenkin on katsoa tuollaista menoa, masennusta ja juomista. Suuremmat traumat siitä saattaa jäädä kuin erosta.
Sun pitää kyllä mennä jonnekin mielenterveyshoitajalle juttelemaan, ettet ole ihan yksinäsi tuossa.
44
itselleen mitään,on se tän muutaman kuukauden ajan tonne jumittunut monen montakertaa. mitenköhän mä saisin ton miehen tajuumaan,ettei tekisi nyt mitään hätiköityä päätöstä eron suhteen..inhottavaa että se sulkee mut näin elämästään pois! ärsyttävää että mä mietin näitä samoja tympeitä kysymyksiä ees taas,enkä saa vastausta! ja mä en tajuu,mitä miehelle tapahtu! koska me oltiin ns. unelmapari,meillä oli hauskaa keskenämme,parhaita ystäviä,ei riitoja ja oltiin rakastuneita. mitä tässä kävi? kiitos 44,että jaksoit vastailla!
millähän ihmeellä jaksaa taas yhen unettoman yön jaksaa.. tää on ihan kamalaa tää elämä..
Jouko ja Kosti: Tahdon takaisin sen mikä meni pois