Valkovuoto jälkivuodon jälkeen (yöks yöks..)
Onko muilla ollut TODELLA runsasta valkovuotoa jälkivuodon loppumisen jälkeen? Mulla sitä suorastaan valuu, ja on pakko pitää pikkuhousunsuojaa ettei housut kastu. Onkohan tuo ihan normaalia, vessassa käynnin yhteydessäkin limaa näyttää valuvan pönttöön niinkin paljon että saa ihan tosissaan pyyhkiä...Noloa :)
Kommentit (7)
Minulla tulee reilummin valkovuotoa, joka on kyllä ihan normaalinhajuista, mutta väriltään vähän kellertävää. Ja keskiviikon jälkitarkastuksessa lääkäri totesikin limakalvot tulehtuneeksi ja sain viikon lääkekuurin. Mitään oireita siis tuon värin lisäksi ei ollut.
Hiivan kanssa on kyllä yleensä kokkareita eikä limaa.
Mikä kai yleensä imettäjien ongelmana on, minulla siis ongelmana " märkä" olo, ilman pikkuhousunsuojaa en pärjää.
Syynä hormoonitoiminta, sain gyneltä Vagifemiä joka tosin ei vielä ole auttanut, ehkä aikanaan sitten imetyksen lopettaminen/kuukautisten alkaminen poistaa tämän ongelman.
Kannattaa käydä gynellä ja papassa varmuuden vuoksi.
Ihan jatkuvasti saa pitää suojaa... Jälkivuoto loppui neljän viikon kohdalla ja nyt kolme viikkoa on sitten kirottu tuota valkovuotoa. Jälkitarkastuksessa lääkäri totesi, että ihan normaalia, jos ei haise tai kutise.
synnytyksen jälkeen ja nyt tosiaan tulee vaan kirkasta tai hieman kellertävää limaa ja paljon. Haju ei myöskään ole kovin miellyttävä.
Mutta kun ei ole tulehduksen merkkejä, niin odottelen tuonne 20. päivään kun on jälkitarkastus.
eveja tyttö 14 pvä
siitä lähtien valkovuoto todella runsasta, välillä oikein lörähtelee!kaikki tutkittu ja hoidettu tulehduksien varalta!mut valkovuoto vaan on ja pysyy!kurjaa, mut pakko tottua!
runsaampaa on kuin normaalisti...
ja sitä " limaakin" tulee...
veikkaan johtuvan hormooni toiminnasta...
Voithan tarkistuttaa ettei sinulla ole tulehdusta, mutta silloin kyllä erite myös haisee...