Pukeudutko pikkujouluihin niin, että tissivako näkyy ?
Kommentit (68)
En, mutta selän paljastan ja pintaa nuoleva mekko tekee oikeutta myös kyykkäyksien jalostamalle takapuolelleni ;)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2012 klo 12:09"]
joten eiköhän sitä vilkkuisi jos menisin pikkujouluihin.
Toisten tissivako jaksaa kuohuttaa pienirintaisia, me muut olemme ilmiöön niin tottuneet ettemme mene tolaltamme vaikka kollegalla vähän tissiä näkyisikin.
[/quote]
Sama, mulla näkyy aina, ellei paita ole kaulaan asti suljettu. Ei tarvitse edes kummoisia liivejä siihen. Tässä voisin ehkä vetää jopa sen kateuskortin...
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 12:21"]
Poolopaidassa rinnat kyllä korostuvat eniten, senkin tyrkky.
[/quote]
ei korostu
[/quote]
Kyllä vain korostuvat! Oikein itseäkin hirvittää, jos näkee kuvia. (Itsestäni siis.) Sopivasti avonaiset paidat antavat sopusuhtaisen kuvan.
No ei tuu mitää tissi vakoo vaik D-kokoset onki, kai mullon vaa huonoja rintsikoita?
Kyllä saa pikkuisen näkyä! Töissä saa aina välillä nykiä paidan kauluslinjaa ylemmäs kun meinaa tissivako hinautua näkyviin. Juhlissa ei tartte moisesta stressata ja hyvä niin! Isoja rintoja ei tarvitse/halua mitenkään varta vasten korostaa, mutta näissä juhlissa ei tarvitse miettiä miten saisi huomion pois rintavarustuksesta. Jos jonkun katse siihen suuntaa eksyy, ei haittaa tippaakaan!
Tissivako on ihanan hekumallisen naisellinen, näkymään vaan kaikilla! Vähintään juhlissa. Mä ainakin ihastelen miesten mukana. :) -n37
En. Pukeudun työhön liittyvissä tilanteissa, myös pikkujouluissa, niin, etten näytä liian seksikkäältä. Jos toisin heteromiehiä kinnostavat avuni liian selvästi esille, työtoveruus voisi kärsiä. Tissivakoani esittelen oikeastaan vain kotiasuissa.
Hiivanhajuinen hikinen tissivako...
Tottakai! :) on, mitä näytellä! T. Seksipommi
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 20:15"]
tottakai ihan pienirintaisten kiusaksi.
[/quote]
Jaa, ei sun tissivaot kyllä mua ainakaan kiusaa. Miksi pitäisi? Oletat vissiin, että me pienirintaiset olemme automaattisesti kateellisia ja meillä on huono itsetunto? Minä pidän pienistä rinnoistani, ja toivottavasti sinä pidät omistasi. Mutta asenteessasi on parentamisen varaa.
No ainakin jollakin pienirintaisella alkoi tänään taas närästää. ;) Tissit esille sopivasti naiset! Ei niillä voi loputtomiin ylpeillä.
Pukeudun lähes aina niin, että tissivako näkyy.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:28"]
No ainakin jollakin pienirintaisella alkoi tänään taas närästää. ;) Tissit esille sopivasti naiset! Ei niillä voi loputtomiin ylpeillä.
[/quote]
huomattu on että närästää pienirintaisia
Tätä pienirintaista ei kyllä närästä tippaakaan. :D Vientiä on ollut A-kupista huolimatta aina ihan liiaksikin asti. Useimmat miehet tykkäävät sporttisista naisista. Ja jos olisin isorintainen, en silloinkaan pukeutuisi tissivakoa esitellen. En keksi juuri mitään muuta, mikä näyttäisi yhtä halvalta ja mauttomalta (no ehkä joku napapaita), jotenkin sellaiselta epätoivoiselta ja ylityrkyltä... Seksikäs voi olla paljon hienostuneemminkin. Puoleensavetävintä on jättää jotain arvailujen varaan, mikä ei silti tarkoita mitään burkhaa. Näin olen kuullut miespuolisten puhuvan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 15:31"]
Tätä pienirintaista ei kyllä närästä tippaakaan. :D Vientiä on ollut A-kupista huolimatta aina ihan liiaksikin asti. Useimmat miehet tykkäävät sporttisista naisista. Ja jos olisin isorintainen, en silloinkaan pukeutuisi tissivakoa esitellen. En keksi juuri mitään muuta, mikä näyttäisi yhtä halvalta ja mauttomalta (no ehkä joku napapaita), jotenkin sellaiselta epätoivoiselta ja ylityrkyltä... Seksikäs voi olla paljon hienostuneemminkin. Puoleensavetävintä on jättää jotain arvailujen varaan, mikä ei silti tarkoita mitään burkhaa. Näin olen kuullut miespuolisten puhuvan.
[/quote]
Hyvähän se on pienirintaisena arvostella muita, näyttää se sen verran närästävän. Isorintaiset nyt yleensä tietävät, että rintavako näkyy melkein kaikissa vaatteissa, sen piilottaminen vaatii usein rumia vaatteita, jotka lisäksi korostavat isoja rintoja. Ei kiitos sellaisille.
Kyse on harhaluulosta.
En omista yksiäkään topattuja rintaliivejä enkä ole kuin kokoa E, mutta silti normaaleista vaatteista (ihan niistä samoista HM- tai Lindex-trikoopaidoista joita me kaikki käytetään) näkyy rintavakoa.
Harvoin pelkkä avara kaulaaukko tuo rintavakoa näklyviin, kyllä siihen tarvitaan myös pushup -tyrkkyliivit.
nämä C-kupit viihtyvät omissa oloissaan erillään.
Jos ei C-kupeista saa tissivakoa aikaiseksi niin ne rinnat on kyllä tosi erikoiset tai erikoisessa paikassa.
Mua ottaa usein päähän, kun en voi edes perus trikoopaitaa pitää, ilman että tissit tyrkyllä. Töissä mulla on tässä syystä aina huivi kaulalla. :)
t: 65E/F
Kyse on harhaluulosta.
En omista yksiäkään topattuja rintaliivejä enkä ole kuin kokoa E, mutta silti normaaleista vaatteista (ihan niistä samoista HM- tai Lindex-trikoopaidoista joita me kaikki käytetään) näkyy rintavakoa.
Harvoin pelkkä avara kaulaaukko tuo rintavakoa näklyviin, kyllä siihen tarvitaan myös pushup -tyrkkyliivit.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:01"]
ehdottomasti! Töissä en voi tissivakoa näytellä, kun teen töitä teinipoikien kanssa.
[/quote]
Mikset voi? Ei se teinipoikia haittaa...
[/quote]
Voi se haitata vähän keskittymiskykyä :)