Pukeudutko pikkujouluihin niin, että tissivako näkyy ?
Kommentit (68)
en kun se näyttää pienirintaisella niin typerältä !
En. Ei sovi tyyliini sellainen. En kuitenkaan pidä sitä mitenkään ongelmana, että esim. eräästä kaveriporukastani näin tekevät kaikki.
Jännä, miten tissivako herättää joissakin naisissa näin isoja aggressioita, huh. Mulla on kohtalaisen isot tissit, ja joissakin paidoissa tissivakokin voi vilahtaa. Koitan kuitenkin vältellä arkena kovin avonaisia paitoja - tosin pienikaula-aukkoisissa paidoissa rinnat kyllä korostuvat vielä enemmän.
Mutta kyllä mä mielelläni ihailen kauniita rintoja ja rintavakoja kivannäköisillä naisilla arjessa ja juhlassa, eivät ne itsessäni herätä mitään suuttumuksen, ällötyksen tai kateuden tunteita.
En, koska saan muutenkin munaa ja muutenkin minusta tykätään ihan vaikka poolopaidassakin. Tosin se ei ole juhlavaatteeni..
Olen nainen ja hetero, mutta mielestäni kaikkien naisten rinnat ovat kauniita. Oli sitten vakoa tai ei. Toisella ystävälläni on kauniit suuret rinnat ja toisella ihailen pieniä sporttisia rintoja. Mielestäni hyvä tyylisääntö on, että jos yläosa on avara, alaosa on peittävä ja jos alhaalla on lyhyt sääret paljastava asu, niin yläosan on hyvä tyylikkäästi olla peittävä. Toisaalta, jos joku nainen haluaa pukeutua molemmista päistä paljastavasti, niin se hänelle suotakoon:) Merkitystä kai on vain sillä millainen ihminen sisäisesti on. Iloisella ja ystävällisellä ihmisellä kaikki näyttää kivalta.
Poolopaidassa rinnat kyllä korostuvat eniten, senkin tyrkky.
tottakai ihan pienirintaisten kiusaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 12:21"]
Poolopaidassa rinnat kyllä korostuvat eniten, senkin tyrkky.
[/quote]
ei korostu
silloin kun erityisesti haluaa huomiota ja vientiä !
En. Minulla on isot tissit ja vakoa kyllä piisaisi, MUTTA minusta sellainen näyttää halvalta. En myös tuntisi oloani kotoisaksi. Pidän kuitenkin napakoista paidoisat, jotka korostavat hyvänmallisia rintojani, joihin olen tyytyväinen. Harmillista, että olen viimeisen vuoden aikana päästänyt itseäni lihomaan, joten tissit eivät enää erotu mahasta niin kuin ennen =)
ehdottomasti! Töissä en voi tissivakoa näytellä, kun teen töitä teinipoikien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:01"]
ehdottomasti! Töissä en voi tissivakoa näytellä, kun teen töitä teinipoikien kanssa.
[/quote]
Mikset voi? Ei se teinipoikia haittaa...
Olipa pikkujoulut, muu iltameno tai ihan kotiolot, niin kyllä tissivaolle. Töissä joutuu peittämään, harmi.
Hienoa! Lisää tissivakoja!