Onko täällä palstalla ihan oikeasti yli nelikymppisiä?
Anteeksi vain, mutta ettekö oo vähän liian vanhoja tämmöseen :)
Kommentit (67)
hieman yllätyin, kun tajusin, että täällä kirjoittelee yli nelikymppisiä. Ja ilmeisesti aika paljonkin. Miellän tällaisen palstailun nuorten jutuksi. Anteeksi, nuorempien :) (En ole ap.)
Meinaatko että tyhmät jutut ovat nuorten yksinoikeus?
hieman yllätyin, kun tajusin, että täällä kirjoittelee yli nelikymppisiä. Ja ilmeisesti aika paljonkin. Miellän tällaisen palstailun nuorten jutuksi. Anteeksi, nuorempien :)
(En ole ap.)
Minkä merkkistä rollaattoria suosittelette? Olisiko puumamainen leopardikuvioitu malli katu-uskottava? Entä kannattaako alkaa kuuntelemaan mielummin Kari Tapiota vai Mattia ja Teppoa?
Minua on myös mietityttänyt kovasti, että saanko alkaa etuilemaan Stockan jonossa jo heti ensi vuoden alusta vai pitääkö odottaa kuitenkin syntymäpäivään asti?
T: Hämmentynyt täti
Nuorin lapseni ei ole vielä 2 vuotta ja vanhin on 11v.
En todellakaan avaa niitä tyhmimpiä viestejä, mutta joukosta löytyy yleensä muutama kiinnostavakin. Provoileminen ei kiinnosta eikä muukaan lapsellisuus. Yhdellä sivulla on yleensä ainakin 1 kiinnostava viesti, joskus useaitakin. Tällainen vähän kypsempi ihminen suodattaa turhat pois.
ihminen voi vanhanakin eli aikuisena oppia uutta ja aloittaa uusia harrastuksia tai ajanvietteitä. Vaikka me yli nelikymppiset emme olekaan syntyneet tietokoneiden maailmaan, aika moni meistä surffailee siellä nykyään sujuvasti. Vähän suvaitsevaisuutta, nuoret.
Sillä ysikymppiselläkin olis varmasti paljon ajankulua täällä kakka-, peräpukama- ja tissiketjuissa?
Anteeksi vain, mutta perässä tulet ja lujaa. Pistä tämä kommenttisi raameihin ja katso sitä sitten ihan kohta. Ellet kerkiä kuolla kupsahtaa : D
Täällä on oikeesti yli 5-kymppisiäkin!! Minäkin olen ja mun pieni vauvani on jo yli 3-kymppinen!! Se vasta kauheeta onkin. Ja miten niin "liian vanhoja tällaiseen", keskusteluun vai? Minulla on myös lapsenlapsiakin, että sitäkin kautta aiheet koskettavat myös minun maailmaani.
yli 60-v, joka käy nauramassa höpönassujen jutuille ja uusavuttomuudelle.:)))))
yli nelikymppisethän on jo jossain laitoksessa säilytyksessä?
:-)
Oikeesti nelikymppisenä pistetään työelämässäkin jo jäähdyttelemään, nelikymppiset on aivan liian vanhoja nykaikaiseen ajatteluun! Raja vanhuuteen menee uusimman tutkimustiedon mukaan jossain 36-37 vuoden iässä.
Olen yli 60-vuotias ja kun haluan nauraa, luen tätä palstaa. Ei silti, joskus itkettääkin!
silloin kun tää vauva-lehden aihevapaa avattiin 1990-luvun puolivälissä, olimme teiniäitejä. Aika on tehnyt tehtävänsä ja olemme pysyneet palstalla kaikki nämä vuodet.Itsekin olen keskustelupalstan ekoja kirjoittajia.
ja en liian vanha ollenkaan, palstaillut vuodesta 1998 enimmäkseen vauva onlinen puolella
ja siitä voi hyvin laskea ikäni eli olen joo yli 40v.
Sen voin kyllä teille monille nuoremmille sanoa, että siihen aikaan täällä oli kyllä kivat ja sivistyneet keskustelut, ei haukuttu ketään ja avaukset olivat kivoja:)
Olen aikuistunut ja kaipaisin jotain palstaa, mikä olisi samankaltainen, mutta se olisikin kielletty trollaajilta, pilkkaajilta ja sinne saisi tulla myös miehet - tai että tuntisivat oikein sen omakseen....
Sitten voiskin alkaa vähän flirttailemaan siellä -noi tsätit kun on vähän liian suorasukaisia kait...en oo kyl vuosiin kokeillutkaan.
Muut ovat jo täysi-ikäisiä.
Olen palstaillut vuodesta 2002. Onko täällä joku ikäraja, minkä jälkeen ei saa vauvasivuja enää aukaista:)
Moni oli silloin vielä itse lapsi kun me konkarit täällä palstailtiin.
Jotenkin itse tässä iässä ajattelen, että on rikkaus jos on eri-ikäisiä naisia kannustamassa toisia eri elämäntilanteissa. Mutta toki nuoret voi ajatella toisella tavalla.
Itselläni ikää tuli just 43v ja lähes päivittäin tulee palstalla käytyä. Mulla pienempi muksu täytti juuri 6v, joten eiköhän sen ikäisten lasten vanhepia täällä ole tosta mun ikäluokasta muitakin.
Totta ihmeessä meitä on vanhempiakin täällä. Miksi pitäisi jäädä pois kun tämä on ihan hyvä paikka. Silloin 2002 kun itse tulin, käsiteltiin vielä paljon vauvoja ja taaperoita kun meitä oli pienten lasten äitejä täällä paljon. Nyt meillä on murkkuja ja jopa lapsenlapsia ja huomaa, että meillä alkuperäisiää muuttuu keskustelunaiheet. Nyt jutellaan paljon teineistä ja miniöistä ja lapsenlapsista.
Nuorena toki voi häiritä se, että yhdessä on monia sukupolvia, mutta näin vanhempana todella huomaa sen rikkauden.
hieman yllätyin, kun tajusin, että täällä kirjoittelee yli nelikymppisiä. Ja ilmeisesti aika paljonkin. Miellän tällaisen palstailun nuorten jutuksi. Anteeksi, nuorempien :)
(En ole ap.)
korjata niitä omia käsityksiä.