Onko täällä palstalla ihan oikeasti yli nelikymppisiä?
Anteeksi vain, mutta ettekö oo vähän liian vanhoja tämmöseen :)
Kommentit (67)
Siis mihin tarkalleen ottaen olemme mielestäsi liian vanhoja?
Palstailuun yleensä vai vauvapalstaan? Aika monella yli 40v on vauva kotona. Mun "vauva" on kyllä jo 17,mutta palstailenpa täällä silti. Ihme kysymys. Kait sen tietää että on kun täällä on aloituksia vaihtareistakin.
Itselläni ikää tuli just 43v ja lähes päivittäin tulee palstalla käytyä. Mulla pienempi muksu täytti juuri 6v, joten eiköhän sen ikäisten lasten vanhepia täällä ole tosta mun ikäluokasta muitakin.
joten kyllä täällä on ihan hyviä juttuja sen ikäisiin liittyen :)
Kuin niin liian vanhoja? Odotas kun kasvat sinäkin isoksi...
palaa sinä demille, siellä jo kaivataan
koska ei tarvitse rekisteröityä ja kirjoittaminen helppoa. Pointti on se että monien muiden foorumien ulkoasu ja käytettävyys on muuttunmnut huonompaan suuntaan, pitää olla kirjautunut sisään, fonttikoko on pieni ja viestien plärääminen vaikeaa. Eli Vauva-foorumin vakiokirjoittajista on moni tainnut tulla joko entisen Iltiksen tai hesarin foorumeista, jotka ovat nykyäään nii vaikeakäyttöisiä että ei innosta enää.
Yx iskä jolla aika iso "vauva"
Aika lapsellista teiltä :D hyväksykää että teidän elämä on jo ohi!
että ihminen on liian vanha johonkin?
Minusta jokainen toteuttaa itseään itsenään, eikä jonkun ikäryhmän edustajana. Sitäpaitsi 30-50 vuotiaathan ne elävät täysillä tätä lapsiperhe-elämää ja siinä mielessä kai palstan kohderyhmää.
Minusta tällä palstalla voi palstailla vaikaa 80 vuotiaat, jos tälläiset jutut siinä vaiheessa vielä kiinnostavat :)
Tena-palsta on sitten niille vanhemmille.
Voitinks mä?
et voittanut:Mun esikoinen on 23 ja olen mummo!Toinen täyttää kohta 21 ja se mainittu iltatähti on 17.
Mun mielestä jossain keskustelussa oli äiti jolla oli 25v.
Mitä yli nelikymppisten pitäisi sinun mielestäsi sitten tehdä?
Ratkoa sanaristikoita, lukea ET-lehteä, neuloa sukkia, surffailla vain terveys- ja lääkärisivustoilla etsimässä neuvoja erilaisiin vaivoihinsa ja kolotuksiinsa?
:D
ja ensimmäinen lapseni syntyi tänä vuonna. Aiemmin en tätä palstaa edes tiennyt.
47-vuotias, 9- vuotiaan äiti. Joskus kun palstalla on ollut ikägalluppeja, ovat vastaajat pääasiassa 35-60-vuotiaita.
Omasta näkökulmasta katsoen vasta 9-kymppinen alkaa olla vanha.
Mun lapseni on 17, ja aika paljon täällä puhutaan myös teinien asioista. Ja muutenkin vauva-asiat on täällä kyllä vähemmistönä ;)
Sitä paitsi aloitin alle nelikymppisenä :D
Kauhistellaanko ihan oikeesti yhdessä? Hirveetä...
Tena-palsta on sitten niille vanhemmille.
jos ei käytä Tenoja? Ei siis kärsi virtsankarkailusta? Tiäks että vaihtarit voi tulla alle 4kymppisenäkin?
Mä olen ainoastaan liian vanha teiniksi