Onko täällä palstalla ihan oikeasti yli nelikymppisiä?
Anteeksi vain, mutta ettekö oo vähän liian vanhoja tämmöseen :)
Kommentit (67)
Mutta me osallistutaan niihin toisiin ketjuihin, mitä juniorit ei lue. Kuten seksielämäni on parasta koko elämäni aikana ja minkä hyvän kirjan luit viimeksi ;-)
Tiesitkö, että vauvoja voi tehdä yli nelikymppisenäkin? Mun lapset on jo isoja.
Mitä yli nelikymppisten pitäisi sinun mielestäsi sitten tehdä?
Ratkoa sanaristikoita, lukea ET-lehteä, neuloa sukkia, surffailla vain terveys- ja lääkärisivustoilla etsimässä neuvoja erilaisiin vaivoihinsa ja kolotuksiinsa?
:D
Mitä sitten jos ei nuita?
Ja ei ole vielä toinen jalka haudassa ;
Osaan käyttää tietokonetta :O ja aivojen lisäksi toimii kädet ja olen vain puolisokea niin hyvin tässä näpyttelee av:lla.
Vastakysymys: etkö sinä ole vähän liian nuori tuommoiseen?
Meinaatko ap, että nelikymppinen ei voi osata nettailua? Vai että nelikymppistä ei voi mitenkään kiinnostaa aivojen nollaus jutustelemalla (sitähän tämä on, juttelua)?
En ota osaa typerimpiin BB-keskusteluihin tms., mutta täältä löytyy jokaiselle jotakin.
-45 vee-
Meikä on 41 v ja ikuinen kakara. Mun pitäs olla oikeesti jossain lastensivuilla :D
Vanhin lapseni on 21 v ja kotona nyt pärryyttää 6 kk ikänen vauva.
Eli saanhan mä käydä vauvapalstalla.. Please ;)
vauvat 14 ja 18. Aika usein keskustelenkin täällä. Onnea yövalvomiseessi. Se alkaa sitten taas joskus uudelleen (teinien kanssa):)
ja jos jää vielä luppoaikaa, saako sitte´n tulla palstalle?
"vauvat" on? Itse olen kohta 40, eikä ole lapsia, eikä tule. Tämä on Aihe vapaa, kuinka monta kymmentä vuotta tämän pitää olla olemassa, ennen kuin palstan nimen merkitys tajutaan.
Menepäs takaisin habbo~hotelliin.
ja jos jää vielä luppoaikaa, saako sitte´n tulla palstalle?
Jos löydän rollaattorini, ilman sitähän ei wanhus pääse liikkumaan. on toi muistikin sen verta huono että tuppaa rolla välillä hukkumaan. Eikähän sitä tässä iässä niin hyvin enää näekään
T: 48 v
14v poika ja 10v tyttö.Revi siitä.
Miksi olisin liian vanha keskustelemaan aihe vapaa palstalla?
Tänne jämähtävät kaikki joilla on ollut vauva joskus netin keksimisen jälkeen, eikä sitä vauvaakaan tarvita, koska niistä ei täällä puhuta. Itse olen käynyt täällä vuodesta 2000.
En käy enää muualla kuin aihe vapaalla. Täältä saa muuten paljon ajankohtaista tietoa, kun karvii ääliöaloitukset pois :).
muuhun kuin ehkä aloittamaan kilpaurheilua ja tekemään lisää lapsia;)
Sitä paitsi, vaikka olenkin jo 41v, olen todennäköisesti paremman näköinen - ja mulla on parempi vartalo, kuin sulla.
Tena-palsta on sitten niille vanhemmille.
nelivitosena. Muutama viikko ennen vauvan tuloa vasta asia selvisi.
hieman yllätyin, kun tajusin, että täällä kirjoittelee yli nelikymppisiä. Ja ilmeisesti aika paljonkin. Miellän tällaisen palstailun nuorten jutuksi. Anteeksi, nuorempien :)
(En ole ap.)