Miniä teki sitten kakun...
En vaan voi ymmärtää miten kertakaikkisen kädetön aikuinen nainen voi olla kotihommissa!
Tämä viimeisin leipomus oli kaiken huippu.
Oli tehnyt valkosuklaajuustokakun. Kakku ei ensinnäkään maistunut valkosuklaalle, vaan jollekin makealle ja teolliselle.
Toisekseen kakussa oli tuorejuusto - ja LIIVATEklimppejä. Siis oikeasti ihan järkyttävän kokoisia.
Kakun ulkonäkö oli myös vähän mitä sattuu, lässähtänyt, reunoista revennyt ja päälle heitetty valkosuklaa (sitä kaameaa teollisen makuista taas) ja maitosuklaarouhetta jotenkin epämääräisesti.
Eniten kyllä ihmetyttää ne ihme juustoliivate klimpit siellä, miten sellaisia saa edes aikaan, jos tekee huolellisesti?
Mun 13 wee tyttökin leipoo paremmin ja hänkin sanoi että Minnan (miniän) ruuat ja kakut on aina aika ala-arvoisia.
Kommentit (15)
turhakkeita. Niiden leipominen ei ole tarpeellista, eikä kuulu ihmisen välttämättömiin taitoihin. Lihottavat vaan, kannattaa välttää sokerin puputtamista ;)
erota tuollaisesta huonsto kodin hengettärestä. Miten se ikinä pitäisi hengissä teidän tulevat lapsenlapset?
turhakkeita. Niiden leipominen ei ole tarpeellista, eikä kuulu ihmisen välttämättömiin taitoihin. Lihottavat vaan, kannattaa välttää sokerin puputtamista ;)
Ja kyllä minä ainakin ihmettelisin jos ei tulevaisuudessa osaisi vaikkapa lapsilleen synttäri/juhlakakkuja tehdä. Eivät nimittäin ole niin varakkaita, että saisivat itse ostettua.
Olisit ottanut sen kakun ja läntännyt miniäsi naamaan. Tuollaisille huonoille kakuille ei ole muuta käyttöä, kuin leipoa ne päin leipojansa naamaa. Varsinkin jos se on kelvoton miniä!
Ei oo jaksanut sekoittaa tuorejuustoa kunnolla. En kyllä ymmärrä mitä tarkoitat liivateklimpeillä, ei asiallinen liivate kakussa miksikään klimpeiksi muutu.
Jos sekoittaa huolimattomasti ja kaataa liivatteen täytteen sekaan liian nopeasti.
Että kyllä huolimattomuus/kiire tämän kakun on pilannut!
siinä samalla varmaan teidän suhteennekin paranee!
Ihanaa että täällä välillä anopitkin käy meuhkaamassa ja haukkumassa miniöitä, kun toisin päin se on ihan arkipäivää.
Mulla on kolme poikaa, ja aion kyllä olla ihan kauhuanoppi, jos tarve vaatii.
Älä ikinä ikinä unohda sitä tosiasiaa. Varoisin ainakin itse kiinnittämästä liiaksi huomiota asiaan negamielellä.
Tiedän nimittäin tapauksen, jossa poika sanpi nuo otsikon sanat äidilleen ja loppujen lopuksi miniä hoiti niin anopin kuin ukkonsakin hautaan ja kunnialla!!
Asian pääponttina kun oli nyt se, että miniä on muissakin askareissa ihan avuton. Siivoamisesta lähtien. On tosi laiska ja saamaton, opiskelee, mutta ei käy töissä.
Tää kakku oli musta nyt vaan niin naurettava tekele.
kun kerran on mestarileipoja äitinä ja 13-vuotias sisarensakin on haka!
Näin me ollaan kaikki vajaavaisia ihmisinä!
Yritin parhaani sua miellyttääkseni, mutta ei kelpaa mikään! Täällä sitten oot mua ala-arvoisesti arvostelemassa.
jos alkaa tuollaista kakkua tekemään. Yritystä ainakin löytyy.
kun jotkut haukkuu anoppejaan!!
Kiitos ap tästä ketjusta, tässä kaikille niille ihmettelijöille faktaa!! Näitä on, valitettavasti! :D
Ei oo jaksanut sekoittaa tuorejuustoa kunnolla. En kyllä ymmärrä mitä tarkoitat liivateklimpeillä, ei asiallinen liivate kakussa miksikään klimpeiksi muutu.