Suostuisitteko tähän jos tietäisitte miehen nauttivan erittäin paljon ? (voi järkyttää)
Mieheni,kenen kanssa olen ollut 1vuoden yhdessä kertoi minulle omituisesta halustaan. Hän haluaisi että kun otan häneltä suihin, en nielisi spermoja itse, vaan suutelisin ne hänen suuhunsa ja käytännössä hän nielisi omat tuotoksensa.
En tiedä mitä tehdä, onko muilla ollut samanlaisia tilanteita ?
Kommentit (42)
en suostuisi.
on muutenkin niin karvasta,etten edes itse ottaisi suihin sitä lastia.
pervo mies.
eritteisiinsä ja kakka-/pissaleikkeihin.
Huomattavan iso osa miehistä on kiinnostunut myös pikkulapsista tai esiteineistä.
Ei siis yllätä yhtään.
eritteisiinsä ja kakka-/pissaleikkeihin.
Huomattavan iso osa miehistä on kiinnostunut myös pikkulapsista tai esiteineistä.
Ei siis yllätä yhtään.
Oletko joku feministi? Et tiedä mistään mitään.
mieheni ei ole kuitenkaan pedofiili,siitä olen ihan varma.
Ehkä hieman erikoista, mutta ei musta mitenkään "ylitsepääsemätöntä".
Miten suhtaudut esim. siihen, että yhdynnän jälkeen voin vielä välillä nuolla mieheni munaa, vaikka kyllä siinä myös jotain omia eritteitänikin on?
Eikä siinä minusta mitään erityisen ällöä saati järkyttävää ole.
toisilla on vaan niin suuri tarve tulla hyväksytyksi, että tekevät mitä vain.
Sun ap ei kuitenkaan tarvitse suostua jos asia tuntuu sinusta liian vastenmieliseltä toteutettavaksi.
mieheni ei ole kuitenkaan pedofiili,siitä olen ihan varma.
Minä tykkään kun muija ottaa lastin suuhun, näyttää kunnolla että suu on täynnä spermaa, kurlaa sillä sitten jonkun aikaa ja nielee. Sitten näyttää tyhjää suuta. Viikon kun on runkkaamatta ennen tällaista koitosta niin kaikki eivät selviydy tehtävästä kakomatta. Siinä erotellaan jyvät akanoista.
Minä tykkään kun muija ottaa lastin suuhun, näyttää kunnolla että suu on täynnä spermaa, kurlaa sillä sitten jonkun aikaa ja nielee. Sitten näyttää tyhjää suuta. Viikon kun on runkkaamatta ennen tällaista koitosta niin kaikki eivät selviydy tehtävästä kakomatta. Siinä erotellaan jyvät akanoista.
Suostuuko naiset esim. tämänkaltaiseen toimintaan oikeasti? Vaikea kyllä uskoa.
Alkoi oksettaa tuota tekstiä lukiessa!
on normisetti "ass-to-mouth" että repikää siitä.
Mies tulee pyllyyni ja sitten vielä nuolettaa vehkeensä minulla. Nam.
mitähän pöpöjä tuollaisesta toiminnasta saat?
kas kun et suoraan paskaasi syö!
jos se tekisi mieheni onnelliseksi.
Aivan sairasta! En kyllä suosittele tuota bakteerien kannalta, mutta kukin tyylillään. Älkääkä sanoko, että peffa on pesty ennen aktia, se ei ole koskaan syötävän puhdas.
ainakin hetken.
Mitä sitä nainen ei tekisi, että mies olisi onnellinen, ainakin hetken.
Suostuuko naiset esim. tämänkaltaiseen toimintaan oikeasti? Vaikea kyllä uskoa.
Olisin laittanut sinulle erään seksiblogin osoitteen, mutta ilmeisesti se on poistettu.
Siinä tapahtui PALJON pahempiakin asioita kuin tämä.
mutta miksipä ei jos toinen siitä tykkää.