Varattu mies flirttailee näkyvästi, jopa suoraan sanonut
kohteliaisuuksia. Jopa niin että sivullisetkin huomanneet asian. Sitten seuraavilla kerroilla kertoo paljon vaimostaan, ikään kuin tuoden esille, että on naimisissa onnellisesti. En kuitenkaan ole reagoinut flirttailuun mitenkään erityisesti. Miten tuollaisen pitäisi tulkita?
Kommentit (12)
mitä se vaimo flirttailuun liittyy, nyt en ymmärrä. Eihän niillä ole mitäään yhteyttä.
Miksi mies ei saisi ehua toista naista?
Minulle flirttailu on lähes joa päiväistä, ilman flirttiä ei ole elämää. Piristää päivää ja saa hyvän mielen.
Et lähetkö mukaan. Sitten kun et osoita kiinnostusta niin se lopettaa?
Mutta ehdottomasti kannattais kokeilla, varatuilta saa yleensä parasta seksiä :)
Ap
Otat kohteliaisuudet iloisena vastaan, mutta itse tiedät, missä raja kulkee, jos sitä rajaa tarvitsee vetää.
Joka pyörittää kotihommat. Mukavaa ja kätevää. Joillakin on menomuna.
jos jotenkin säikähdin niitä ja sen takia puheet vaimosta? Ap
Tai että on jäämässä kiinni jostain virityksestä.
Mutta ei se mitään estä. Et taatusti ole ainoa. Kysele vaikka muilta.
Siinä sulle tulkintaa. Sitä voi elään tätä elämää kuule ihan vaan pilke silmäkulmassa ja huumorilla, eikä kaikesta tarvii hikeä ottaa.
Joten flirtti flirttinä...
Mies huomasi, että joku pikku rouva ottaa viattoman flirtin vähän liian tosissaan.
olla, vai oletko kenties kateellinen sille vaimolle?
Minusta on ihan normaalia toimintaa ystävien kesken kehua toista mutta saa myös kertoa omasta perheestään. Mullakin oli sellainen mies joskus ystävänä ja ihan sen vaimonkin kyllä tapasin.
Just noin teen itse. Lähestyn naista aika rohkeasti. Jos ei kuulu mitään vastausta flirttiin tai vihjailuuni, ei kannata jatkaa ja puhumalla vaimosta asia etenee luonnollisesti muille urille.
Niin ja se seksi kuulemma on parasta kanssani :).
t. varattu mies.
Et lähetkö mukaan. Sitten kun et osoita kiinnostusta niin se lopettaa?
Mutta ehdottomasti kannattais kokeilla, varatuilta saa yleensä parasta seksiä :)