Onko karppaaminen nyt pois muodista, ei yhtään karppausaloitusta pitkiin aikoihin?
Kommentit (10)
Itse tiedän lähipiiristä todella monta, tosin he eivät ole missään vaiheessa olleet karppaajia muodin vuoksi tai tehneet siitä ylipäänsä minkäänlaista numeroa
Muualla on jo pitkaan ollut gluteeniton dieetti suosiossa. Jospa ne suomalaisten kolesterolit lahtisivat taas alenemaan, kun karppaus huomataan huonoksi dieetiksi.
Huuhaa-karppaajat on kadonneet puputtamaan pullaansa.
Me pitkänajan karppaajat kyllä jatketaan vieläkin. 5. vuosi menossa, mutta silti en pääse eroon tuosta äärimmäisestä vitutuksesta, jonka huuhaa-karpit sai aikaan.
on laantunut. Uudet muotidietit varmaan tulossa jo. Mulle karppaamisesta jäi tumma suklaa käyttöön, vaikken koskaan muuten karpannut, mutta sen koin heti omakseni. :)
On niin helppo lipsahtaa vanhaan ja totuttuun. Mun tuntemista karppaajista kyllä suurin osa on edelleen karppeja, kilot pysyneet poissa ja terveydentila kohentunut. Mediahan se on joka nostaa aina jonkun jutun esille, kunnes sen myyntiteho laimenee ja siirrytään johonkin uuteen muotijuttuun. Osa porukasta on aina niitä muodin perässä menijöitä, osa on tosissaan.
Mä oon karpannut jo 7 v, enkä ikinä palaa leivänsyöjäksi. Tosin en oo aiheesta täällä enkä muuallakaan kiihkoillut, mulle kun on ihan yks hailee miten muut syö. Mä syön niinkuin mulle on hyväksi, muiden mielipiteet ei kiinnosta tippaakaan.
että aika harva karppi pääsi lopulta maaliin, eli normaalipainoiseksi tai hoikaksi asti. Laihtuminen jostain 100+ kilosta alaspäin on helppoa jonkun aikaa sillä että luopuu isoon ylipainoon johtaneesta surkeasta ruokavaliosta. Ja varmaan silloin tosiaan voikin niin paljon paremmin että tekee mieli saarnata. Ja mikäs siinä tietysti. Parempihan se on että vähemmän painaa, keinolla millä hyvänsä.
Huuhaa-karppaajat on kadonneet puputtamaan pullaansa.
Me pitkänajan karppaajat kyllä jatketaan vieläkin. 5. vuosi menossa, mutta silti en pääse eroon tuosta äärimmäisestä vitutuksesta, jonka huuhaa-karpit sai aikaan.
Niinpä! Sinä sanoitkin sen jo :) Se ei minun kohdallani ollut koskaan mikään hemmetin muotijuttu. Vihaan sanaa karppaus ylikaiken. Minä syön vähähiilihydraattisesti, terveellisesti, kasvispainotteisesti ja vältän viljoja, lihaa syön kohtuudella, enemmän kalaa ja kanaa. Kiitos olen puhunut.
mutta talle palstalle kirjoitan siita nyt ensimmaista kertaa.
Karpeille on paremmat palstat kuin av.
osaksi hyötyneet karppauksesta, normaalipainoiset eivät juurikaan ainakaan painon alenemisen suhteen. Toisaalta, jos vointi kohentunut muuten, asiahan on kunnossa.
Langanlaiha tuttava aloitti karppauksen myös ja ei suinkaan laihtuakseen. Halusi parantaa oloaan muuten. Eli karppaus on muutakin kuin laihdutusta.
hallelujaa. Se hullutus on ohi ja ihmiset ei enää vaahtoa, paitsi töissä nyt Nutrataan ja syödään marjoja! Aaaaaaaaaaaaaargh.