Minua katsottiin tänään kaupassa ihan ihmeissäni
kun lapseni lykkäsi lasten kauppakärryjä ja vielä jopa jäimme välillä ihmettelemään jouluvaloja ja joulukoristeita yhdessä.! Lapsella ikää 1,5v.
Onko tosiaan niin kummallista että pitää joka toisen ihmetellä?!
Kommentit (10)
Hän katsoi itseään ihmeissään ja saattoi näin kiinnittää huomiota muiden ihmettelyyn samalla kun lapsi lykkäsi kärryä ja hän ihmetteli lapsen kanssa koristeita.
Muussa tapauksessa hän olisi keskittynyt lapseen ja koristeisiin eikä olisi välittänyt tuon taivaallista siitä mitä muut tekivät tai mahdollisesti ihmettelivät.
Olin napannut käsilaukun mukaan mutta unohdin tuulipuvun päälle... :o
joka päivä samanikäisen lapsen kanssa, eikä kukaan katso. Tuskin olivat ihmeissään, ehkä se oli heistä hauska ja hellyttävä näky?
oli hankalaa loytaa pipoa laopselle, joten laitoin oman punaisen
en ehtinyt viimeistella asuamme, tuli tosi kiire. ovat nyt asunnossa, piti paasta alta pois
firma on talla kertaa vain suomalainen, joku yksityinen. ei ilmoitusta eteenpain.
"minua katsottiin ihmeissäni" eli joku katsoi sinua vai sinä olet ihmeissäsi?
et kukaan ei välttämättä katsonut teitä ollenkaan niin saattoihan katsojat olla kateellisia siitä et sulla on aikaa kävellä lapsen tahtiin ja ihmetellä maailmaa.
Aika surku tulee välillä katsoa miten kiireellä vanhemmat menee kaupoissa ja vetää pieniä lapsia perässään tajuamatta et aikuisen tahtiin kävely on aikamoinen maraton pikkuselle.
tuli näköjänsä kirjoitusvirhe.
tai en minä tiiä mitä se niiden katse oli.
ap
Ja siksi tämä aloitus. Ei hänellä käynyt mielessäkään, että kenenkään muun tuon ikäinen lapsi voisi työnnellä lasten kauppakärryjä rauhallisena.