40-vuotiaana nainen EI ole seksuaalisesti aktiivisimmillaan!
Ärsyttää, kun aina hoetaan, että nelikymppiset naiset ja 18-vuotiaat pojat ovat samalla tasolla seksuaalisesti. Höpönlöpö. Kyllä hormonit vähenevät ja kiinnostus seksiin laimenee huomattavasti vanhetessa. Minäkin uskoin tuohon juttuun nuorena. Mutta nyt voisin elää ihan hyvin pitkiäkin aikoja ilman. Onneksi mieheni on saman ikäinen eikä myöskään jaksa koko ajan olla vonkaamassa.
Kommentit (24)
Itse lopetin sen käyttämisen, ja vaikutus haluihin oli todella suuri ja positiivisessa mielessä.
no mä en olekkaan pari suhteessa, että ei ole saatavillakaan jatkuvasti..
ei vaan seksi kiinnosta tippaakaan... eikä ole hormonaalista ehkäisyä eikä kuivat paikat.
Joku nainen voi olla seksuaalisesti aktiivisimmillaan 40 vuotiaana, toinen 25 vuotiaana ja kolmas 50 vuotiaana. Ei ole olemassa mitään absoluuttista totuutta.
T. 20 vuotias nuori nainen
Olen 39 ja lähes täysin haluton. Mun tähänastiset seksuaalihuippuni olivat ne pari vuotta kun a) tapasin nykyisen mieheni ja b) tapasin edellisen avomieheni, toisesta kymmenisen vuotta ja toisesta tietysti vielä muutamia vuosia enemmän.
Ikävää ajatella että pitäisi aina tavata joku uusi ollakseen seksistä innoissaan, olisi ihanaa jos halut iän myötä jotenkin itsestään nousisivat.