Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homous on...

Vierailija
15.11.2012 |

... miesten hommaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tosimiehet nussii, siinä on naisväki vaan tiellä!

Vierailija
2/14 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalistin salajuoni työväenluokan taistelutahdon ja luokkatietoisuuden rapauttamiseksi. Samaa sarjaa siis kuin alkkohooli ja rokkimusiikki. Neuvostoliitossa ei sellaisia ollut, ja kyllä kelpasi siellä rauhaa ja sosialismia rakentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2012 klo 06:00"]

... miesten hommaa!

[/quote]Homot on harmittomia muslimeihin verrattuna!

Vierailija
4/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aiheuttaa sen, että mies haluaa pukeutua, meikata ja käyttäytyä kuin nainen, mutta kuitenkin haukkuu oikeita naisia, halu raiskata esim. eläimiä, pikkutyttöjä, kuolleiden ihmisten ruumiita ja teinipoikia, halu lähennellä koko ajan heteromiehiä ja kyltymätön himo harrastaa koko ajan seksiä kenen kanssa tahansa (paitsi naisten kanssa), missä tahansa ja milloin tahansa.

Vierailija
5/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aiheuttaa sen, että mies haluaa pukeutua, meikata ja käyttäytyä kuin nainen, mutta kuitenkin haukkuu oikeita naisia, halu raiskata esim. eläimiä, pikkutyttöjä, kuolleiden ihmisten ruumiita ja teinipoikia, halu lähennellä koko ajan heteromiehiä ja kyltymätön himo harrastaa koko ajan seksiä kenen kanssa tahansa (paitsi naisten kanssa), missä tahansa ja milloin tahansa.

Tämä oli parasta huumoria.

Vierailija
6/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristus toi nelonen on päästään sekaisin :D Tai ainakin se on helkutin perverssi tyyppi ;)

Vierailija
7/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli parasta huumoria.

Vierailija
8/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homot pukeutuvat naisiksi, raiskaavat ruumiita ja pikkutyttöjä ja ahdistelevat heteromiehiä?

HAHHAAA! =DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
9/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristus toi nelonen on päästään sekaisin :D Tai ainakin se on helkutin perverssi tyyppi ;)

olla uskovainen. Niillä ei ole kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
10/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla uskovainen. Niillä ei ole kaikki muumit laaksossa.

Fundamentalisteilla ei ole edes kaikki Moosekset autiomaassa...

Vierailija
11/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homot pukeutuvat naisiksi, raiskaavat ruumiita ja pikkutyttöjä ja ahdistelevat heteromiehiä?

HAHHAAA! =DDDDDDDDDDDDD

Minun eräs miespuolinen sukulaiseni kuoli viime vuonna 92-vuotiaana ja hän huomasi olevansa 12-vuotiaana homo. Seuraavat 80 vuotta eli 12-vuotiaasta kuolemaansa asti hän pukeutui vain naisten vaatteisiin, lisäsi kasvoilleen koko ajan meikkejä, joita hänellä oli isossa käsilaukussaan, käyttäytyi kuin nainen mutta haukkui kuitenkin naisia koko ajan, lähenteli koko ajan heteromiehiä, kuten veljeään eli minun isääni ja yritti usein raiskata eläimiä ja pikkutyttöjä, esim. minua.

Vierailija
12/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAAA! =DDDDDDDDDDDDD

Minun eräs miespuolinen sukulaiseni kuoli viime vuonna 92-vuotiaana ja hän huomasi olevansa 12-vuotiaana homo. Seuraavat 80 vuotta eli 12-vuotiaasta kuolemaansa asti hän pukeutui vain naisten vaatteisiin, lisäsi kasvoilleen koko ajan meikkejä, joita hänellä oli isossa käsilaukussaan, käyttäytyi kuin nainen mutta haukkui kuitenkin naisia koko ajan, lähenteli koko ajan heteromiehiä, kuten veljeään eli minun isääni ja yritti usein raiskata eläimiä ja pikkutyttöjä, esim. minua.

... ei tuo ole homo. Tuo on joku transseksuaalinen ja insestinen eläimiin sekaantuva pedofiili. =DD Kaikenlaisia sukulaisia sulla. Ilmankos...

Vierailija
13/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAAA! =DDDDDDDDDDDDD

... ei tuo ole homo. Tuo on joku transseksuaalinen ja insestinen eläimiin sekaantuva pedofiili. =DD Kaikenlaisia sukulaisia sulla. Ilmankos...

=homo.

Vierailija
14/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAAA! =DDDDDDDDDDDDD

=homo.

Eli mies joka rakastuu miehiin on homo. Samoin nainen joka rakastuu naisiin. Vain tuo piirre tekee homoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän