Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pilannut elämäni, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
15.11.2012 |

Olen 5 lapsen yksinhuoltaja, 3 lapsistani on huostaanotettu. Olen tällä hetkellä raskaana 16+2 viikolla. Ikää on 44. Laskuni ovat kaikki ulosotossa ja tilillä tällä hetkellä rahaa 5,20e. Joululahjat tilasin juuri netistä, se on ainut paikka mistä voin ne tilata kun ei ole rahaa ostaa (en meinaa siis ikinä maksaa noita netistä ostamiani juttuja, menkööt ulosottoon nekin). Ainut murhe mitä joskus mietin on että vuokria on taas rästissä, ja häätöä en tästä haluaisi saada. Mutta jos saan, niin 2 lasta asuu vielä kotona joten onneksi meitä ei voi kadullekkaan heittää.

Muuten olen ihan tyytyväinen elämääni vaikka moni sitä kauhisteleekin.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin lapsesi lapsuudestaan sinua kiittämään tulevat.

Vierailija
22/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyä koska olen aina tiennyt haluavani suuren perheen, jokainen lapsi on ollut lahja:)

En tiedä itsekkään missä vaiheessa tilanne lipsui tähän pisteeseen, paheni aina vaan vuosi vuodelta varsinkin nuo raha-asiat.

-ap

oletko koskaan elättänyt itseäsi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on tilillä 5,20 e? Paljonko saat kuukaudessa rahaa ja mistä?

Vierailija
24/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiinko lapset huostaan, kun nukuit aamuisin liian pitkään?

en usko sanaakaan

Vierailija
25/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa steissikeenereitä? Ei käy lapsiasi kateeksi, säälittää. Kyllä osalta pitäisi piuhat poikkaista, ei voi mitään.

Vierailija
26/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saan sossusta parikymppiä lisää rahaa tai sitten joku kaveri jeesaa meitä. Nykyinen mies jota tapailen ja jolle olen raskaana kyllä varmaankin auttaa meitä jos todella onneton tilanne tulee.

2 ensimmäisellä lapsellani on sama isä, lopuilla eri isät. ihan ovat kunnollisia lapsia. lapset otettiin huostaan sen adhd:n takia.

-ap

Vierailija
27/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on halunnut tehdä vielä lapsen sun kanssa? Ja vielä tapailuvaiheessa?

Toivon todella, että tää on provo.

Vierailija
28/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin heti alussa että en syö pillereitä eikä minulla ole muutakaan ehkäisyä, mies uskoi vakaasti ettei hän enää pysty siittämään lapsia (hänellä on itsellään 1 aikuinen lapsi), kun on käyttänyt niin reilusti alkoholia jo parikymmentä vuotta ja ikääkin on jo yli 50v. Oli siis varma ettei hänen siittiönsä ole enää uintikelpoisia, toisin kävi.

-ap

Vierailija
29/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ootko tehnyt näitä edellämainittuja asioita raskausaikana?

Vierailija
30/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita lapsia ole huostaanotettu..

Vierailija
31/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä yksi vauva tulossa, autuaan tietämättömänä millaisiin olosuhteisiin hän syntyy. köyhyys ja elämäntyyli periytyy. yksi wt-mamma ja kappas vaan yhteiskunnalla on 6 uutta wt-sukupolven edustajaa. sossulta kuppaaminen on jo aika ikävää mutta tuo varastaminen! siis että tilaat firmoilta lahjoja ja jätät tyystin maksamatta. se on varastamista ja se on jonkun yrittäjän rahoista pois. eikä ne välttämättä ole isoja kasvottomia firmoja vaan raha on ihan konkreettisesti jonkun toisen taskusta.

kyllä tällaisissa tapauksissa tulee mieleen se että yhteiskunnan pitäisi saada pakkosteriloda jos on huostaanottoja. oli syy mikä tahansa.

halveksin asennettasi ja esimerkkiä jonka lapsillesi annat.

Vierailija
32/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran olen tupakalla käynyt raskausaikana ja pari kaljaa ottanut (eri päivinä). Ennen raskautta varsinkin alkoholin käyttö on ollut runsasta, ja mitä itseäni tunnen, muutaman vuoden päästä mopo lähtee varmaan taas käsistä tuon alkon kanssa. Toivon vaan että siinä vaiheessa joku läheiseni tajuaa taas viedä minut katkolle.

no näillä tuloilla ei paljon jää rahaa ostaa lahjoja, ja lapset olisivat aika surkeana jos eivät mitään lahjoja jouluna saisi.

ap

Vierailija
33/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä taulutv? Minkälainen? Minkälainen puhelin sulla on?

Onko netti ja puhelinliittymät omalla nimelläsi? (Ei siis prepaid)

Onko sulla autoa?

Mikä on kotisi kallein tavara ja oletko ostanut sen itse?

Vierailija
34/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimia kuolemasi jälkeen Schubakien kokoelmassa täytettynä esimerkkinä heikommasta aineksesta ja murheista, joita holtiton tuilla eläminen voi aiheuttaa? Kai löytyy kunnon raskausarvet?

T: Sauli ja äärioikeisto rulettaa...

Vierailija
35/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pilannut elämäni, haluatko kysyä jotain?

sinä itse olet RAKAS ja arvokas ihminen, aivan kuten lapsesikin! Siis olosuhteista, onnistumisista tai epäonnistumisista riippumatta. Vilpittömästi toivon sinulle että jaksaisit ajatella, että elämääsi voi vielä tulla muutoksia parempaan päin :) Itsekin monenlaisia ongelmia elämässä kokeneena ajattelen, että esim. toivo, luottamus ja rakkaus ovat asioita, jotka tukevat ja kantavat vaikeuksien keskellä: katso toki tämä lyhyt mutta koskettava video - uskon että se voi antaa sulle voimia ja toivoa elämääsi. http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

http://www.healingrooms.fi/?sid=118 Kaikkea hyvää elämääsi :)

Vierailija
36/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin heti alussa että en syö pillereitä eikä minulla ole muutakaan ehkäisyä, mies uskoi vakaasti ettei hän enää pysty siittämään lapsia (hänellä on itsellään 1 aikuinen lapsi), kun on käyttänyt niin reilusti alkoholia jo parikymmentä vuotta ja ikääkin on jo yli 50v. Oli siis varma ettei hänen siittiönsä ole enää uintikelpoisia, toisin kävi.

-ap

tässähän on kasattu yhteen kaikki kauheimmat elementit. Lisätäsmennyksenä toi Ap:n suhde päihteisiin. Ei tällaista ole olemassa.

Vierailija
37/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä heidän ominaisuus (adhd),sulla on päihdeongelma,tod.näk.mielenterveysongelma,elämänhallinta täysin kateissa

Vierailija
38/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan kusi jo heti ensimmäiseen lauseeseen. En edes viitsinyt lukea vastauksia. Hiukka opettelua jos meinaat jatkaa provoilun tällä saralla.

Vierailija
39/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaksi mukeja omavalintaisilla valokuvilla, se on aina testailua ja arpapeliä mitkä paikat vielä suostuvat lähettämään tuotteita minulle laskulla.

En ole rehellisesti edes kiinnostunut hoitamaan raha-asioitani kuntoon, elämä kulkee näinkin. Ja aina on jostain apua saanut tiukanpaikan tullen. Nytkin sain sossulta ylimääräiset 15e, kun pitää viedä nuorempaa lasta sairaalassa käymään (sain siis rahaa bensaan ja parkkimaksuihin).

Töissä olen ollut 1 vuoden, 18vuotiaana.

-ap

Vierailija
40/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan sitä osamaksulla takaisin ystävälleni joka tilasi sen minulle netistä (hänellä on siis luottotiedot kunnossa). Puhelin on samsung galaxy, sain sen uudelta miesystävältäni lahjaksi. Netti kuuluu vuokraan ja on näin ollen nimelläni, puhelinliittymä on samaisen ystäväni nimellä joka tilasi tuon telkkarin minulle. On auto, mutta se on nyt myynnissä rahatilanteen takia (vanha toyota, pyynti huimat 500e). Kallein tavara on varmaan tuo taulutelkkari, siitä on maksuja jäljellä vielä joku 350e.

-ap